تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820533298




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خط ارتباطي اطلاعات با مردم


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: خط ارتباطي اطلاعات با مردم
چند نكته درخور توجه خوانندگان گرامي روزنامه‌

از خوانندگان محترمي كه با خط ارتباطي روزنامه اطلاعات تماس مي‌گيرند، تقاضادارد به نكات زير توجه نمايند:

* موضوعاتي كه مطرح مي‌كنند جنبه فردي و خصوصي نداشته باشد،بلكه جنبه عمومي داشته باشد.

* موارد حقوقي و قضائي بايد با دستگاههاي مربوط درميان گذاشته شود.

* از تكرار يك پيام روي پيامگير اكيدا خودداري بفرمائيد، زيرا موجب اختلال و ايجاد مشكل در كار مي‌گردد.

با تشكر ---‌ سرويس ارتباطات مردمي‌

***

شركت ايرتويا پاسخ دهد

6 ماه پيش براي خريد يكدستگاه خودروي پرادو با شركت ايرتويا قرارداد بستم و در حالي كه بهاي آن را پرداخته‌ام، هر بار كه به شركت ياد شده مراجعه و خودروي خود را طلب مي‌كنم، پاسخ مي‌دهند كه خودرويي موجود ندارند كه تحويل دهند! با اين حال، اخيرا باز هم براي پيش فروش خودرو آگهي كرده‌اند كه معلوم نيست اگر خودرو دارند، چرا به خريداران قبلي آن تحويل نمي‌دهند و در غير اين صورت، چرا در روزنامه‌ها آگهي مي‌كنند و بابت پيش فروش خودرو، از مردم پول مي‌گيرند؟ در شرايطي كه خودرو در جهان ارزان شده است و با شرايط ساده‌اي در اختيار خريداران قرار مي‌گيرد، آيا چنين رفتاري با پيش خريداران خودرو در كشورمان، درست و منطقي است؟

خانم متقاضي خريد خودرو

تعيين تكليف خريداران خودروهاي دوگانه سوز

زمستان سال قبل از ايران خودرو يكدستگاه خودروي دوگانه سوز خريدم و با اينكه هزينه كپسول گاز آن را پرداخته‌ام، اين وسيله را هنوز تحويلم نداده‌اند. از آنجا كه امثال من بسيارند، جا دارد شركت ايران خودرو در مورد زمان تحويل كپسول‌هاي گاز خودروهاي دوگانه سوز، پاسخ روشن و قطعي بدهد و تكليف ما را روشن كند.

خريدار خودروي دوگانه سوز

شرايط سخت بانك‌ها براي پرداخت وام‌

پرداخت تسهيلات بانكي به متقاضيان امسال با چند ماه تاخير شروع شده است و براي دريافت وام 4 ميليون توماني خريد لوازم خانگي كه به شعبه شهرك غرب بانك رفاه مراجعه كردم، پاسخ دادند كه براي اين كار بايد مبلغ 11 ميليون تومان را به مدت چند ماه سپرده‌گذاري كنم. حال اگر اين مقدار پول را داشتم، چه نيازي بود كه از بانك وام بگيرم؟ آيا با چنين شرايط دشوار مي‌توان از بانك‌ها وام گرفت؟

متولي‌

بيمه تكميل درمان آتيه‌سازان و يك سئوال‌

خانم فرهنگي بازنشسته 50 ساله‌اي هستم كه به دليل ناراحتي معده، به توصيه پزشك معالج نياز دارم به وسيله بالون عمل اندوسكپي انجام دهم. اما شركت بيمه آتيه‌سازان اين عمل را مشمول بيمه تكميل درمان نمي‌داند و از آنجا كه هزينه آزمايشگاه، عكسبرداري و را هم نمي‌پردازد، اين سئوال مطرح است كه بيمه تكميل درمان آتيه‌سازان بجز جراحي، چه هزينه‌هاي ديگر را پرداخت مي‌كند؟

خانم لشكري‌پور

تشكر از شهرداري تهران‌

از شهرداري تهران به دليل راه‌اندازي خط سوم اتوبوس‌هاي تندرو تشكر مي‌كنم حداقل حسن اقدام يادشده اين است كه بعضي از رانندگان خودخواه و خلافكار ديگر نمي‌توانند هر طور كه دلشان خواست در خيابان‌ها مانور بدهند و با مانور دادن جان عابران را به خطر اندازند.

تلفن به خط ارتباطي‌

پيشنهادي در مورد سهولت رفت و آمد به بهشت‌زهرا(س)

پيشنهاد مي‌شود از انتهاي بزرگراه نواب، بزرگراه ديگري از وسط فرودگاه قلعه‌مرغي به بزرگراه بهشت‌زهرا(س) كشيده شود تا با اين اقدام، رفت و آمد به آنجا و همچنين مرقد مطهر امام خميني(ره) و قم، با سهولت بيشتري انجام گيرد.

شهروند تهراني‌

عيدي ناچيز مددجويان بيمار مزمن رواني‌

يك بيمار مزمن رواني براي خانواده‌اش حدود 400 هزار تومان در ماه هزينه دارد كه ناشي از عدم توانايي او براي اداره زندگي‌اش است. با اين حال،‌سازمان بهزيستي سال گذشته به هر مددجوي بيمار مزمن رواني فقط 50 هزار تومان به عنوان عيدي پرداخت كرد كه با اين مبلغ جزيي، به راستي چه مشكلي را مي‌توان از خانواده‌هاي مددجويان يادشده حل كرد؟

محمد شهرجردي‌

هر بيماري كفاره گناهانش را پس نمي‌دهد

در يكي از بخش‌هاي بيمارستان شهيد چمران،‌تابلويي به اين مضمون نصب شده است:

حتي اگر چنين روايت‌هايي از شخصيت‌هاي والامقام مذهبي درست نقل شده باشد، همه جا نمي‌توان آنها را نقل كرد يا نوشت. زيرا بيماري كه بستري است و درد و رنج مي‌كشد، دچار اين غم و غصه هم مي‌شود كه گناهي كرده است و حال بايد كفاره آن را پس بدهد. حال آنكه امام چهارم ما نيز در عين حال كه معصوم بوده‌اند، ايامي بيمار هم بوده‌اند و اگرچه مقايسه امامان معصوم(ع) با افراد عادي درست نيست، اما به اين نكته هم بايد توجه داشت كه بيماران، نياز به آرامش روحي و رواني دارند برخي از روايات به جاي آنكه در مقابل چشمان بيماران دردمند قرار گيرند، بهتر است در مساجد و محافل مذهبي به اطلاع مردم رسانده شوند.

تلفن به خط ارتباطي‌

فرهنگ‌سازي برگزاري مراسم چهارشنبه سوري‌

براي برگزاري مراسم چهارشنبه‌سوري نياز به فرهنگ‌سازي جديدي است زيرا انفجار ترقه كه اعصاب مردم را خراب مي‌كند و موجب ايجاد مزاحمت براي شهروندان مي‌شود و يا روشن كردن آتش كه دود سياه و باقيمانده‌هاي آن در و ديوار شهر را كثيف مي‌كند، و همچنين خطرات جاني و مالي ناشي از آن، منطقي نيست و از اين رو جا دارد با ايجاد تغييرات لازم، مراسم چهارشنبه سوري با حذف جنبه‌هاي منفي و زيانبار آن، به اجرا درآيد.

دكتر ذاكري‌

نوع جديد افزايش حقوق!

بازنشسته شركت مخابرات هستم كه به ازاي افزايش حقوق 120 هزار توماني من، مبلغ 50 هزار تومان حق مسكن و 60 هزار تومان حق عائله‌مندي ما را كسر كرده‌اند، كه معلوم نيست اين ديگر چه نوع افزايش حقوق‌ها است! ضمن آنكه معوقه‌هاي ما را هنوز پرداخت نكرده‌اند.

بازنشسته شركت مخابرات

تقاضاي مساعدت دارم‌

جانباز شيميايي جنگ تحميلي هستم كه يك بار به كميسيون پزشكي فراخوانده شدم، اما متاسفانه به حقي كه انتظارش را داشتم، نرسيدم. پس از 4 سال كه دوباره به كميسيون تعيين درصد مراجعه كردم، پاسخ دادند كه چون پرونده‌ام فاقد مدارك لازم پزشكي است، براي تهيه اين مدارك بار ديگر بايد اقدام كنم، تا برايم پرونده جديد تشكيل دهند. از كميسيون تعيين درصد بنياد شهيد و امور ايثارگران تقاضا دارم به مشكل من رسيدگي كند.

علي محمدي - جانباز شيميايي‌

نصب اتيكت قيمت اجباري شود

به نظر من بهترين كاري كه براي مبارزه با گران‌فروشي مي‌توان انجام داد، اجباري شدن نصب قيمت بر روي كالاهاي مصرفي و كنترل‌ آنها از سوي سازمان تعزيزات حكومتي و اتحاديه‌هاي صنفي است و گرنه‌ تمامي تلاش‌هايي كه براي كنترل قيمت‌ها در شب عيد صورت مي‌گيرد، به نتايج دلخواه نخواهد رسيد.

شهروند تهراني‌

سالي يك ساعت را به درختكاري اختصاص دهيم‌

اگر به درختكاري به قدر كافي اهميت مي‌داديم، امروز اغلب نقاط كشورمان، گلستان شده بود و به واردات چوب و بسياري از مواد غذايي، نياز نداشتيم. ضمن آن كه با توسعه درختكاري، اشتغال قابل‌توجهي هم ايجاد مي‌كرديم. اگر هر ايراني تنها يك ساعت در سال را صرف درختكاري كند، پس از مدتي كشورمان سرسبز و خرم خواهد شد و بسياري از مشكلات زيست محيطي فعلي نيز از ميان خواهد رفت.

محمدتقي حاجي‌

تاخير در اعلام كالا برگ‌هاي برنج و قند و شكر

خانمي با 4 فرزند هستم و از خريد برنج به قيمت آزاد، ناتوانم. مدت‌ها است نه تنها براي برنج، بلكه براي قند و شكر هم كالابرگ اعلام نكرده‌اند و كساني كه توانايي خريد آن‌ها را از بازار آزاد ندارند، چه بايد كنند؟

خانم خانه‌دار

فقط كاركنان بانك‌ها محروم مانده‌اند

از مسئولان ذي‌ربط تقاضا مي‌شود در اجراي قانون مديريت كشوري، سهمي هم براي كاركنان بانك‌ها قايل شوند. زيرا اكثريت كاركنان دولت از مزاياي قانون ياد شده بهره‌مند شده‌اند و ظاهرا تنها كارمندان شاغل و بازنشسته بانك‌ها، از آن محروم مانده‌اند.

كارمند بازنشسته بانك‌

ضرورت بهداشتي شدن آب مصرفي اهالي لاهيجان‌

در آب آشاميدني و مصرفي لاهيجان متاسفانه از مدتي قبل آلودگي‌هايي مشاهده شده است كه جا دارد مسئولان امر در مورد رفع اين مشكل بهداشتي، چاره‌جويي كنند.‌

علي آين - لاهيجان‌

معاينه فني در گيلان 3 ماه اعتبار دارد

در حالي كه در تهران معاينه فني خودروها يك سال اعتبار دارد، در شهرهاي استان گيلان اين اعتبار فقط 3 ماه است و در عين حال هزينه معاينه فني خودروها در گيلان با تهران برابري مي‌كند. آيا دارندگان وسايل نقليه بيكارند كه هر 3 ماه يك بار به مراكز اعلام شده مراجعه كنند و با صرف وقت، براي خودروهايشان برگه معاينه فني بگيرند؟

افشين -‌ استان گيلان‌

مشكل توزيع شير يارانه‌اي‌

توزيع شير يارانه‌اي در راوند كاشان وضع نامناسبي دارد و برخي از دكانداران آن را فقط به آشنايان و بخصوص افاغنه مي‌فروشند و در نتيجه به شهروندان راوندي سهميه شير يارانه‌اي نمي‌رسد. مسئولان امر لطفا به اين مورد رسيدگي كنند.

از اهالي راوند كاشان‌

سود سهام عدالت را بپردازند

از اعضاي كانون بازنشستگان تامين اجتماعي استان مركزي هستم. لطفا بنويسيد سود سهام ما را هم در اسرع وقت بپردازند.

عضو كانون از اراك‌

به وضع جانبازان شيميايي فاقد درصد رسيدگي شود

در حالي كه فرمانده قرارگاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در گفتگو با يك نشريه محلي كرمان تاكيد كرده بيشترين مجروحان شيميايي جنگ تحميلي در كشور متعلق به لشكر ثارالله كرمان است، متاسفانه بسياري از اين جانبازان دوران دفاع مقدس فاقد درصد جانبازي تشخيص داده شده‌اند كه از بنياد شهيد و امور ايثارگران و نيز امور ايثارگران نيروهاي مسلح تقاضا مي‌شود به اين موضوع رسيدگي كنند.

جانباز شيميايي - كرمان‌

صدور المثني كارت سوخت‌

صدور المثني كارت سوخت خودرو در دزفول بيش از يك ماه طول مي‌كشد و اين امر براي كساني كه كارت سوخت خود را گم كرده‌اند و يا اين كارت به سرقت رفته است، مشكلاتي ايجاد مي‌كند.

خواننده روزنامه اطلاعات - دزفول‌

اضافه پرداخته‌ام‌

براي تحويل خودروي كه قرار بودبه قيمت 10 ميليون و 500 هزار تومان فروخته شود، شركت پارس خودرو از من 12 ميليون تومان دريافت كرد و دليل آن را افزايش قيمت رسمي خودرو اعلام كرد. اما مدتي بعد وزير صنايع هرگونه افزايش قيمت خودروي تندر را تكذيب و تاكيد كرد كه اين خودرو بايد به قيمت سابق فروخته شود. با اين حال تاكنون هرچه تلاش كرده‌ام، موفق نشده‌ام يك ميليون و 500 هزار تومان اضافه پرداختي‌ام را پس بگيرم.

خريدار خودرو از اردبيل‌

به گنبد كاووس هم توجه شود

از استانداري گلستان و وزارت كشور انتظار مي‌رود توجه بيشتري به عمران و توسعه گنبدكاووس داشته باشند تا تمامي امكانات تنها به مركز استان اختصاص نيابد.

مهدي مطلبي - گنبدكاووس‌

خلف وعده در تحويل خودرو

در يك نمايندگي ايران خودرو دركرمانشاه خودروي پژو 206 را پيش خريد كردم كه قرار شد 20 روزه تحويلم دهند. اما با اين كه از تاريخ تحويل خودرو مدت زمان قابل توجهي گذشته است، به وعده خود عمل نمي‌كنند و با اين كار، موجب معطلي و سرگرداني ما شده‌اند، مسئولان تذكري به نمايندگي‌ها بدهند.

موسوي - كرمانشاه‌

لزوم استخدام جوانان بومي در پروژه‌هاي عمراني‌

عليرغم بيكاري جوانان در استان گيلان، هنگامي هم كه در اين استان پروژه‌هاي بزرگ و ملي به اجرا در مي‌آيد، به جاي استخدام جوانان گيلاني نيروهاي كار متاسفانه از ساير نقاط جذب و به كار گرفته مي‌شوند كه جا دارد استانداري و اداره كل كار و امور اجتماعي گيلان در مورد اولويت استخدام جوانان و بخصوص تحصيلكردگان اين استان در پروژه‌هايي كه در گيلان به اجرا در مي‌آيند، تدابير لازم را بينديشند.

رضوي - رشت‌

تقاضايي در مورد قيمت روزنامه اطلاعات‌

*‌ براي كمك به خوانندگان روزنامه اطلاعات، تقاضا مي‌شود قيمت اين روزنامه سال آينده نيز افزايش نيابد و اگر چاره ديگري وجود نداشته باشد، قيمت روزنامه در تهران 100 تومان و در شهرستانها همان 50 تومان باشد.

خواننده روزنامه اطلاعات - سرپل ذهاب‌

خدمات شركت واحد را از ياد نبريم‌

شركت واحد اتوبوسراني تهران در سال‌ها و ماههاي اخير در افزايش تعداد اتوبوس‌ها و ايجاد خطوط جديد در بزرگراه‌ها و نقاط جديد تهران واقعا كوشا بوده است، اما اگر منصفانه قضاوت كنيم، بليت با قيمت بيست تومان براي يك سفر درون شهري آن هم شهري كه چند ميليون مسافر را هر روز بايد در آن جابجا كنند واقعا كم است و خدمات شركت محفوظ مع‌الوصف پيشنهاد مي‌شود بخاطر رفاه افرادي كه امكان پرداخت 150 تا 200 تومان كرايه براي خود و فرزندانشان ندارند، هر اتوبوس بليتي كه از گردونه خارج مي‌شود، بجاي آن شركت اتوبوس بليتي جايگزين كند كه از تعداد اتوبوس‌هاي بليتي كم نشود. شهرداري هم بجاست اين شركت خدمتگزار را ياري كند.‌

از شهروندان تهراني‌

انتقاد از تعطيل 4 روزه اطلاعات‌

تعطيلي 4 روزه اخير روزنامه اطلاعات، درست و منطقي به نظر نمي‌رسد و اين اقدام انبوه خوانندگان و علاقه‌مندان را از مطالعه اين روزنامه به مدت نسبتا طولاني، محروم كرده است. حال آن كه خوانندگان و به‌ويژه مشتركان روزنامه هم حقي دارند و صرفا به دليل تصميم مسئولان روزنامه نبايد از اين حق محروم شوند.‌

تلفن‌هايي به خط ارتباطي‌

خط ارتباطي:

2 روز از چهار روز، وفات و تعطيل رسمي بوده، يك روز آن جمعه بوده، در اين ميان فقط يك روز اكثر روزنامه‌ها از جمله روزنامه اطلاعات منتشر نشده، نه چهار روز.

حقوق بازنشستگي را 30 روز محاسبه كنند

در حالي كه گروهي از بازنشستگان كشوري با 25 سال خدمت معادل اين مدت حقوق مي‌گيرند، به گروه ديگر عليرغم داشتن 25 سال سابقه خدمت 30 روز حقوق تعلق گرفته است. از مسئولان امر تقاضا مي‌شود با محاسبه 30 روز حقوق براي كساني كه با 25 سال سابقه خدمت بازنشسته شده‌اند، دل آنان و خانواده‌هايشان شاد كنند.

بازنشسته پيش از موعد

هزينه‌هاي پست تعديل شود

وزارت ارتباطات از 3 ماه قبل نرخ خدمات پستي را افزايش داده و از جمله هزينه تمبر هر پاكت‌نامه را از 40 به 250 تومان رسانده كه بيش از 5/6 برابر است، حال آن كه مشتريان پست معمولا كساني هستند كه از امكاناتي مانند تلفن، تلفن همراه و اينترنت محرومند و از اين رو افزايش هزينه‌هاي پستي، باري بر دوش آنان محسوب مي‌شود. از مسئولان امر انتظار مي‌رود در مورد تعديل هزينه‌هاي پست اقدام كنند.‌

محمدهادي ريازاني‌

سئوال‌هايي درباره بخشنامه‌ مهريه خانم‌ها!

به نظر مسئولان امر، آيا بخشنامه‌اي كه در مورد ايجاد تغيير عندالمطالبه بودن مهريه خانم‌ها شده موجب قرباني شدن حقيقت در برابر مصلحت نمي‌شود، تضعيف و تحقير بيشتر خانواده‌هاي داراي وضعيت بد مالي و اجتماعي را به دنبال نمي‌آورد و حق مشروع زنان را ناديده نمي‌گيرد؟ اگر پاسخ به اين سئوال‌ها مثبت است، بخشنامه يادشده بايد لغو گردد.

يك خانم شهروند

پاسخ مسئولان‌

پاسخ شركت ملي گاز ايران درباره صورت‌حساب‌هاي گاز مصرفي‌

احتراما، عطف به مطلب منتشره در مورخ 25/10/87 آن روزنامه وزين تحت عنوان به اطلاع مي‌رساند:

حسين ربيعيان --- رئيس روابط عمومي‌

پاسخ شركت واحد اتوبوسراني تهران درباره اتوبوس‌هاي جديد

احتراما، بازگشت به مطلب مندرج در آن روزنامه به تاريخ 8/11/1387، درخصوص ، به اطلاع مي‌رساند با توجه به اينكه اتوبوس‌هاي بليتي خط يادشده از عمر بالايي برخوردار بوده و كارآيي لازم نداشته‌اند، از چرخه حمل‌ونقل خارج و به جاي آنها اتوبوس‌هاي ريالي جديد بكار گرفته شده‌اند تا خدمت‌رساني مطلوب‌تر به شهروندان محترم صورت پذيرد.

حسين بيژني - مديرعامل‌

پاسخ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي درباره اعزام پزشكان متخصص‌

با احترام، پيرو درج مطلب با عنوان: در روزنامه مورخ 26/6/87، خواهشمند است دستور فرمائيد براي روشن شدن افكار عمومي نسبت به درج پاسخ ذيل كه براساس گزارش مركز توسعه شبكه و ارتقاء سلامت مي‌باشد، اقدام و همكاري لازم صورت پذيرد.

در توزيع نيروهاي تخصصي سال 87، تعداد 41 نفر در رشته‌هاي مختلف براي خدمت به دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني مازندران اعزام شدند تا از ايشان در مراكز درماني محروم و تابعه استفاده خدمتي شود.

لازم به ذكر است تعداد نيروي متخصص در رشته مغز و اعصاب دانشگاه مازندران در سال 86، 19 نفر بوده كه با اين وجود، تامين نيروي تخصصي مورد نياز دانشگاه مازندران همواره مدنظر بوده به طوريكه طي جلسات كارشناسي انجام شده مشكلات استان در مورد نيروهاي متخصص مطرح و اولويت‌هاي اول در هر رشته تعيين و به آن دانشگاه اختصاص يافته است.

اداره كل روابط عمومي‌

پاسخ شركت مخابرات استان تهران در مورد مركز مخابرات نظرآباد

احتراما در پاسخ به مطلب مندرج در شماره 24382 مورخ 23/10/87 صفحه 13 آن نشريه تحت عنوان به آگاهي مي‌رساند:‌

به گزارش روابط عمومي شركت مخابرات استان تهران، بدليل عدم امكانات فني انتقال تلفن مشترك گرامي (چكشي) امكان‌پذير نيست بنابراين انتقال تلفن ايشان به منطقه جديد منوط به توسعه شبكه كابل در مركز مخابرات نظرآباد مي‌باشد.

محمد خجسته‌نيا - مدير كل دفتر روابط عمومي‌





يکشنبه|ا|18|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 186]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن