تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شيعيان ما كسانى‏اند كه در راه ولايت ما بذل و بخشش مى‏كنند، در راه دوستى ما به يكديگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820652796




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون روابط كار وزير كار و امور اجتماعي:دولت نهم يك ميليون و 200 هزار فرصت شغلي را تثبيت كرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون روابط كار وزير كار و امور اجتماعي:دولت نهم يك ميليون و 200 هزار فرصت شغلي را تثبيت كرد
خبرگزاري فارس: معاون روابط كار وزير كار و امور اجتماعي گفت: با اجراي شيوه هاي حمايتي و پيگيري هاي امور مربوط به بنگاههاي اقتصادي زودبازده توسط دولت نهم، در 41 ماه گذشته يك ميليون و 200هزار فرصت شغلي در كشور تثبيت شده است.


به گزارش باشگاه خبري فارس«توانا» به نقل از روابط عمومي وزارت كار و امور اجتماعي، ابراهيم نظري جلالي معاون روابط كار وزير كار و امور اجتماعي گفت: در مدت يادشده 923 هزار فرصت شغلي از طريق بنگاه‌هاي اقتصادي زودبازده در كشور ايجاد شده است.
وي اظهار داشت: ميزان بيكاري پيش از دولت نهم 3/12درصد بوده است كه با اين ميزان اشتغال ايجاد شده اين ميزان به 8/9 درصد كاهش يافته است كه اين امر بيانگر طرح‌هاي موفق دولت نهم در بخش كار و توليد بوده است.
وي گفت: در ابتداي دولت نهم تعداد بيمه شدگان سازمان تامين اجتماعي شش ميليون و 200 هزار نفر بوده است كه هم اكنون اين رقم با 30 درصد رشد به هشت ميليون و 440 هزار نفر افزايش يافته است.
معاون روابط كار وزير كار و امور اجتماعي ادامه داد: شمار زيادي از شاغلان نيز بيمه نيستند كه با اقدامات و سياست‌هاي دولت، با بيمه شدن كارگران ساختماني در آينده‌اي نزديك آمار اشتغال به بيش از 9 ميليون و 500 هزار نفر افزايش مي‌‌يابد.
نظري جلالي بيان كرد: دو ميليون و 600 هزار بنگاه اقتصادي در كشور شناسايي شده است كه 95 درصد اين بنگاه‌ها با اشتغال زير 10 نفر و پنج درصد ديگر نيز با اشتغال بالاي 10 نفر است.
وي گفت: آمار موجود از فعاليت بنگاه‌هاي اقتصادي زودبازده بيان كننده موفقيت دولت نهم در اين برنامه اصلي و بنياني بوده است كه با تشكيل واحدهاي خوشه‌اي و تقويت بنگاه‌ها در راستاي تثبيت اشتغال گام برداشته است.
انتهاي پيام/

يکشنبه|ا|18|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن