تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812658803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس پليس آگاهي استان قزوين:قفل پژو ايمني لازم را ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس پليس آگاهي استان قزوين:قفل پژو ايمني لازم را ندارد
خبرگزاري فارس: رئيس پليس آگاهي استان قزوين گفت: قفل پژو ايمني لازم را ندارد و لازم است مالكان پژو براي داشتن ايمني بيشتر از قفل فرمان، پدال و دزدگير استفاده كنند.


به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، محمدحسين محمدي پيش از ظهر امروز در نشست خبري اظهار داشت: پليس در تمام ايام سال و از جمله در ايام نوروز تمام توان خود را براي تأمين امنيت به كار گرفته است و مجرمان سابقه‌دار نيز در اين ايام تحت كنترل قرار مي‌گيرند.
وي ادامه داد: اما سارقان نيز در اين ايام با توجه به تغيير در حضور مردم و سفرهاي درون شهري و برون شهري، به دنبال سوءاستفاده از كوتاهي و يا عدم دقت لازم مردم هستند در نتيجه به عموم افراد توصيه مي‌شود تنها با رعايت موارد بسيار ساده از فرصت‌آفريني براي مجرمان جلوگيري كنند.
رئيس پليس آگاهي استان قزوين اضافه كرد: از قرار دادن كيف يا اشياي گرانقيمت در داخل خودرو به هنگام ترك آن خودداري كنيد، حتي اگر كيفي داخل خودرو مي‌گذاريد، آن را در صندوق عقب يا در محل‌هايي قرار دهيد كه در ديد نباشد، زيرا سارقان به تصور وجود لوازم قيمتي اقدام به شكستن شيشه و سرقت آنها مي‌كنند.
وي خاطرنشان كرد: به هنگام ترك خودرو براي خريد، هيچ‌گاه كودكان را براي تأمين امنيت خودرو، در خودرو نگذاريد چون در مواردي، سارقان خودرو را به همراه كودك مي‌ربايند و پس از طي مسافتي وي را نيز رها كرده و با خودرو متواري مي‌شوند.
محمدي اضافه كرد: قفل خودروي پژو ايمني لازم را ندارد در نتيجه انتظار از مالكان اين خودرو اين است كه مانند دارندگان ساير خودروها براي ايمني خودروي خود تنها به قفل خودرو اعتماد نكنند و براي حفاظت از خودرو، اتومبيل خود را به قفل مركزي، دزدگير، قفل پدال، قفل فرمان و سوييچ مخفي و ساير لوازم تأخيري و بازدارنده مجهز كنند.
وي تصريح كرد: البته اين مطلب به مفهوم افزايش سرقت خودرو نيست، چراكه با اقدامات تأميني و پيشگيري انجام شده هم‌اكنون آمار سرقت خودرو در استان قزوين طي سال جاري به نسبت مدت مشابه سال قبل 20 درصد كاهش يافته و آمار كشف به نسبت وقوع نيز 80 درصد افزايش داشته است.
رئيس پليس آگاهي استان قزوين بيان داشت: البته نبايد در بررسي آمار سرقت انتظار كشف خودروي سرقت شده را در محل سرقت خودرو داشت، چراكه در حال حاضر تعداد قابل توجهي از خودروهاي مسروقه استان‌هاي ديگر در استان قزوين و برخي از خودروهاي سرقتي استان قزوين در ساير استان‌ها كشف مي‌شود.
محمدي تصريح كرد: جرائم شايع در ايام نوروز به خاطر حجم بالاي انتقال وجوه نقد بين مردم و همچنين تردد زياد در مراكز تجاري، كيف‌زني، جيب‌بري و كيف قاپي است كه ناشي از شلوغي محل‌هاي تجاري است.
وي گفت: توصيه ما به شهروندان اين است كه از جابه‌جايي وجوه نقد به مقدار زياد خودداري كنند و در صورت امكان از كارت‌هاي اعتباري استفاده كنند، همچنين از نشان دادن كامل وجوه خود در هنگام خريد خودداري كنند يعني وقتي مي‌خواهند براي خريد مبلغي پرداخت كنند تمام پول همراه خود را از جيبشان خارج كنند، در نتيجه لازم است قبل از خارج شدن از منزل پول خود را در دو يا چند جيب قرار دهند تا هنگام خريد تمام پول خود را نشان ندهند.
محمدي يادآور شد: همچنين انتظار مي‌رود در مواردي كه افراد مجبور به دريافت پول نقد به ميزان بالايي هستند كه حمل آن قابل توجه بوده و به چشم مي‌آيد از افراد مطمئن ديگري براي همراهي استفاده كنند تا با انجام اقدامات احتياطي لازم از بروز سرقت پيشگيري شود.
وي بيان داشت: در بحث منزل و خانه تكاني عيد، از كارگراني كه شناختي از آنها ندارند، استفاده نكنند، همچنين از قرار دادن اطلاعات و وجوه نقد در ديد اين افراد در درون منزل خودداري كنند و دسته كليد را در اختيار كارگر قرار ندهيد.
رئيس پليس آگاهي استان قزوين هشدارهاي نوروزي براي كساني كه مسافرت دارند را چنين تشريح كرد: كساني كه قصد مسافرت دارند و مجبورند خانه خود را براي چند روز ترك كنند، به همسايه‌هاي مورد اطمينان خود اطلاع دهند و تاريخ حضورشان را مشخص كنند كه در طول اين مدت در صورتي كه چراغ خانه روشن شد و يا رفت و آمد مشكوكي صورت گرفت، متوجه شوند و پيگيري كنند.
وي گفت: همچنين هنگام خارج شدن از منزل از بسته بودن درها و پنجره‌ها به طور كامل اطمينان حاصل كنند و در هنگام ترك خانه نيز چنانچه فرد يا افراد مشكوكي در اطراف خانه بودند موضوع را به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع دهند.
محمدي ادامه داد: عوامل پيشگيرانه نقش بسزايي در كاهش جرائم دارد براي اين منظور نصب وسايل تأخيري از قبيل نرده روي ديوارها به ويژه در منازل شمالي، به كار بردن قفل‌هاي ايمني، نصب دزدگير و آژير و روشن گذاشتن حداقل يك لامپ در داخل خانه پس از تاريك شدن هوا از توصيه‌هاي جدي پليس است.
انتهاي پيام/ح10

دوشنبه|ا|19|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2455]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن