تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820454197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به دعوت پادشاه عربستان بشار اسد فردا به رياض مي رود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: به دعوت پادشاه عربستان بشار اسد فردا به رياض مي رود
منابع آگاه سوري اعلام كردند : بشار اسد فردا براي فراهم كردن فضاي مناسب در روابط كشورهاي عربي در چارچوب آشتي اين كشورها به عربستان سفر مي كند.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران )ايسنا) منابع آگاه در سوريه اظهار داشتند : سفر بشار اسد رئيس جمهور سوريه به عربستان بنا به درخواست رسمي ملك عبدالله بن عبدالعزيز پادشاه عربستان صورت مي گيرد كه اين دعوت نامه در سفر هفته گذشته سعود فيصل وزير امور خارجه عربستان به دمشق تسليم بشار اسد شد.
به نوشته روزنامه الشرق الاوسط ـ چاپ لندن ـ منابع آگاه سوري خاطرنشان كردند هدف از سفر بشار اسد ايجاد فضايي مناسب در روابط كشورهاي عربي پيش از برگزاري نشست آتي اين كشور است كه قرار است 11 فروردين در دوحه برگزار شود .
به رغم تيرگي روابط بين مصر عربستان و سوريه برگزاري نشست اقتصادي سران عرب در كويت و حضور رهبران اين سه كشور در اين نشست موجب شد كه تا حدودي اين تنش ها كاهش يافته و كشورهاي عربي به فكر بهبود جهت ايجاد موضعي متحد براي رويارويي با بحران هاي حاكم بر جهان عرب بيفتند.
هم چنين قرار است پيش از برگزاري نشست سران عرب در دوحه نشست كوچك تري برگزار شود و بنا به گفته شيخ حمد بن جاسم بن جبر آل ثاني نخست وزير قطر اين نشست نيز با مشاركت قطر برگزار مي شود كه هنوز زمان و مكان برگزاري آن مشخص نشده است .

دوشنبه|ا|19|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن