تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805544115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش فروش هفته سوم اسفند/بيشترين مخاطب روزانه براي گناه من/ شبي در تهران 83 ميليون فروخت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش فروش هفته سوم اسفند/بيشترين مخاطب روزانه براي "گناه من"/ "شبي در تهران" 83 ميليون فروخت
"شبي در تهران" با فروش 83 ميليون تومان و "گناه من" با 141 مخاطب روزانه به ترتيب پرفروشترين و پرمخاطب‌ترين فيلم‌هاي اكران جديد سينماها در هفته سوم اسفندماه هستند.
به گزارش خبرنگار مهر، "قند تلخ" سومين فيلم محمد عرب در گونه سينماي كودك و نوجوان با موضوع جدال با طبيعت ساخته شده و داستان آن درباره تلاش مادري براي نجات فرزند ورزشكارش از بيماري ديابت است.

يكتا ناصر، رضا توكلي، رامتين خداپناهي، طه عرب، محسن اشرفي و جمعي از بازيگران محلي گرگان نقش‌آفرينان، حسن پويا مدير فيلمبرداري، محسن جسور عكاس و بامداد بيات آهنگساز اين فيلم سينمايي هستند. "قند تلخ" در بيست و دومين جشنواره فيلم كودك همدان به نمايش درآمد و تنديس طلايي و لوح افتخار بهترين فيلمنامه سينمايي هفتمين جشنواره فيلم‌هاي ورزشي را نيز دريافت كرد.

كتوني سفيد

"قند تلخ" از چهارشنبه هفتم اسفند در گروه سينما استقلال اكران شد و پس از 10 روز نمايش در 4 سينما 000/400/4 تومان فروش داشته است. اين فروش با در نظر گرفتن نرخ بليت 2000 تومان، تعداد 2200 تماشاگر را براي اين فيلم ثبت مي‌كند. به اين ترتيب تماشاگران روزانه فيلم حدود 220 نفر بوده كه 55 مخاطب روزانه در هر سينما براي "قند تلخ" ثبت مي‌شود.

"ستاره مي‌شود" با فيلمنامه‌اي از فريدون جيراني بخشي از سه‌گانه "ستاره‌ها" است كه به بخشي از مسائل پشت صحنه سينماي ايران مي‌پردازد. اين فيلم در بيست و چهارمين جشنواره فجر به نمايش درآمد.

از عوامل فيلم مي‌توان به عزت‌الله انتظامي، امين حيايي، انديشه فولادوند، آهو خردمند و رضا رويگري بازيگران، محمد آلادپوش مدير فيلمبرداري و مهرداد ميركياني چهره‌پرداز اشاره كرد.

"ستاره مي‌شود" از چهارشنبه 23 بهمن در گروه سينما آفريقا اكران شد و پس از 21 روز نمايش در 12 سينما 000/900/64 تومان فروش داشته است. اين فروش با در نظر گرفتن نرخ بليت 2000 تومان، تعداد 32450 تماشاگر را براي اين فيلم ثبت مي‌كند. به اين ترتيب تماشاگران روزانه فيلم حدود 1545 نفر بوده كه 129 مخاطب روزانه در هر سينما براي "ستاره مي‌شود" ثبت مي‌شود.

"گناه من" نخستين فيلم مهرشاد كارخاني بر اساس فيلمنامه‌اي از سعيد دولتخاني و خودش ساخته شده است. حميد گودرزي، نيوشا ضيغمي و افسانه چهره‌آزاد بازيگران اين فيلم هستند كه در بيست و پنجمين جشنواره فجر به نمايش درآمد.

فيلم داستان آشنايي پسري جوان با دختري است كه در آستانه خودكشي قرار دارد. از ديگر عوامل مي‌توان به عزيزالله حميدنژاد مشاور كارگردان، حسن قلي‌زاده مديرفيلمبرداري، علي رنج‌دوست مديرتوليد، فرهنگ معيري طراح گريم، افسانه صمدزاده طراح صحنه، محمود خرسند صدابردار، غلامرضا گمركي تهيه‌كننده و حميدرضا و عماد اسدي سرمايه‌گذار اشاره كرد.

"گناه من" از 23 بهمن در گروه فرهنگي اكران شد و پس از 22 روز نمايش در 10 سينما 000/800/61 تومان فروش داشته است. اين فروش با در نظر گرفتن نرخ بليت 2000 تومان، تعداد 30900 تماشاگر را براي اين فيلم ثبت مي‌كند. به اين ترتيب تماشاگران روزانه فيلم حدود 1405 نفر بوده كه 141 مخاطب روزانه در هر سينما براي "گناه من" ثبت مي‌شود.

"كتوني سفيد" دومين فيلم محمدابراهيم معيري و داستان معلمي است كه به شهري كوچك مي‌رود و با بچه‌هاي مدرسه ارتباط برقرار مي‌كند. حسين ياري و باران كوثري بازيگران اصلي فيلم هستند.

از ديگر عوامل اين فيلم كه در بيست و ششمين جشنواره فجر به نمايش درآمد مي‌توان به جهانگير كوثري تهيه‌كننده، محمد داودي مدير فيلمبرداري، يدالله نجفي صدابردار و عاطفه رضوي طراح چهره‌پردازي اشاره كرد.

"كتوني سفيد" از چهارشنبه 23 بهمن در گروه سينما قدس اكران شد و پس از 22 روز نمايش در 9 سينما 000/600/30 فروش داشته است. اين فروش با در نظر گرفتن نرخ بليت 2000 تومان، تعداد 15300 تماشاگر را براي اين فيلم ثبت مي‌كند. به اين ترتيب تماشاگران روزانه فيلم حدود 695 نفر بوده كه 77 مخاطب روزانه در هر سينما براي "كتوني سفيد" ثبت مي‌شود.

"شبي در تهران" چهارمين فيلم بهرام كاظمي است كه مضموني كمدي اجتماعي دارد و داستان زن و شوهري جوان را روايت مي‌كند كه براي كار از رشت به تهران مي‌آيند. ماهايا پطروسيان، رامبد جوان، منوچهر عليپور، سعيد پيردوست، محمد شيري و امير نوري بازيگران فيلم هستند.

اين فيلم از چهارشنبه 23 بهمن در گروه سينما عصرجديد اكران شد و پس از 22 روز نمايش در 18 سينما 000/100/83 تومان فروش داشته است. اين فروش با در نظر گرفتن نرخ بليت 2000 تومان، تعداد 41550 تماشاگر را براي اين فيلم ثبت مي‌كند. به اين ترتيب تماشاگران روزانه فيلم حدود 1889 نفر بوده كه 105 مخاطب روزانه در هر سينما براي "شبي در تهران" ثبت مي‌شود.

"سوگند" هجدهمين فيلم شاپور قريب بر اساس فيلمنامه‌اي از احمد ميركمالي ساخته شده است. فيلم داستان جواني به نام اشكان است كه از طريق نامزدش شيما به محافل اكس راه پيدا مي‌كند. شيما بر اثر زياده‌روي در مصرف مواد مي‌ميرد و اين بهانه‌اي براي آشنايي اشكان با سوگند دانشجوي رشته سينما و ازدواج آنها مي‌شود.

يوسف مراديان، الهام چرخنده، روشنك عجميان، مهدي اميني‌خواه، فرنوش آل‌احمد، محمدسادات ابهري، ساناز كيهان و سعيده عرب از بازيگران اين فيلم هستند. از ديگر عوامل مي‌توان به نصرالله كبيري فيلمبردار، مهدي بداغي طراح صحنه و لباس، محمدعلي ضرابي طراح چهره‌پردازي، علي صادقي تهيه‌كننده و مجتبي متولي مديرتوليد اشاره كرد.

"سوگند" از چهارشنبه 23 بهمن به نمايش درآمده و پس از 22 روز نمايش در 6 سينما 16 ميليون تومان فروش داشته است. اين فروش با در نظر گرفتن نرخ بليت 2000 تومان، تعداد 8000 تماشاگر را براي اين فيلم ثبت مي‌كند. به اين ترتيب تماشاگران روزانه فيلم 364 نفر بوده كه 61 مخاطب روزانه در هر سينما براي "سوگند" ثبت مي‌شود.

"ايستگاه بهشت" چهارمين فيلم نادر مقدس بر اساس فيلمنامه‌اي از مقدس و افسانه منادي ساخته شده است. فيلم داستان زندگي جواني نابينا را روايت مي‌كند كه در نواختن ساز مهارت دارد. او به خاطر مهرباني‌هاي پرستارش دلباخته وي مي‌شود و مي‌خواهد بينايي‌اش را به دست آورد.

شهاب حسيني، فرهاد اصلاني، سپيده خداوردي، مهدي ميامي و پورانداخت مهيمن بازيگران فيلم هستند. از ديگر عوامل اين فيلم كه در جشنواره بيست و پنجم فجر به نمايش درآمد مي‌توان به غلامرضا آزادي مدير فيلمبرداري، محسن بابايي طراح چهره‌پردازي و آزادي و مقدس تهيه‌كنندگان اشاره كرد.

"ايستگاه بهشت" از چهارشنبه 25 دي در گروه سينما آزادي اكران شد و پس از 40 روز نمايش در 5 سينما 000/200/81 تومان فروش داشته است. اين فروش با در نظر گرفتن نرخ بليت 2000 تومان، تعداد 40600 تماشاگر را براي اين فيلم ثبت مي‌كند. به اين ترتيب تماشاگران روزانه فيلم حدود 1015 نفر بوده كه 203 مخاطب روزانه در هر سينما براي "ايستگاه بهشت" ثبت مي‌شود.

"چارچنگولي" نهمين فيلم سعيد سهيلي بر اساس فيلمنامه‌اي از خودش است. اين فيلم كمدي داستان دو برادر دوقلو است كه از ناحيه دست به هم چسبيده‌اند و هر كدام زندگي و عقايد خاص خود را دارند.

جواد رضويان، رضا شفيعي‌جم، فتحعلي اويسي، بهاره رهنما، رضا فيض نوروزي، مهران رجبي، شهرام قائدي، مينا جعفرزاده، ساعد سهيلي و مژگان بيات در فيلم بازي كرده‌اند. از ديگر عوامل فيلم مي‌توان به حسين ملكي مديرفيلمبرداري، جهانگير ميرشكاري صدابردار، عباس بلوندي طراح صحنه و لباس، بابك شعاعي طراح گريم، ميترا احمدي مديرتوليد و سهيلي و محمد نجيبي سرمايه گذاران اشاره كرد.

"چارچنگولي" از چهارشنبه 29 آبان در گروه سينما عصر جديد اكران شد و پس از 97 روز نمايش در 19 سينما 000/400/037/1 تومان فروش كرده است. اين فروش با در نظر گرفتن نرخ بليت 2000 تومان، تعداد 518700 تماشاگر را براي اين فيلم ثبت مي‌كند. به اين ترتيب تماشاگران روزانه فيلم حدود 5347 نفر بوده كه 281 مخاطب روزانه در هر سينما براي "چارچنگولي" ثبت مي‌شود.

گناه من

"نبرد اژدها" ساخته شيم هيونگ رائه كه در آمريكا با نام "جنگ‌هاي اژدهايي" به نمايش درآمد، داستان دو ارتش به رهبري اژدهاست كه نبرد بين خود را به لس آنجلس مي‌كشانند. در اين بين وابستگي تاريخي يك زن جوان بيمار و يك گزارشگر تنها چيزي است كه مي‌تواند آرامش را بار ديگر به زمين بازگرداند.

بخشي از اين فيلم فانتزي انگليسي‌زبان D-War با حضور بازيگران كره اي جيسن بر، آماندا بروكس و رابرت فورستر در لس آنجلس توليد شد. "نبرد اژدها" با بودجه 32 ميليون دلاري ساخته شد و از سپتامبر 2007 به نمايش درآمد. اين فيلم در آمريكا 11 ميليون دلار و در سطح بين‌المللي 58 ميليون دلار فروخت، ضمن اينكه پرفروشترين فيلم سال 2007 كره جنوبي بود. اين فيلم از چهارشنبه 23 بهمن به صورت تك سانس اكران شده و پس از 22 روز نمايش 000/750 تومان فروش داشته است.

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن