تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820533092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسابقات اسكواش جام خليج فارس نفرات برتر جدول پيش مقدماتي مشخص شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسابقات اسكواش جام خليج فارس نفرات برتر جدول پيش مقدماتي مشخص شدند
خبرگزاري فارس: مسابقات بين‌المللي اسكواش جام خليج فارس گراميداشت ولادت حضرت رسول اكرم (ص) روز گذشته با برگزاري ديدارهاي جدول پيش مقدماتي به پايان رسيد.


به گزارش باشگاه خبري فارس «توانا»، اين مسابقات از روز گذشته با برگزاري ديدارهايي در جدول پيش مقدماتي در سالن‌هاي اسكواش مجموعه المپيك جزيره كيش آغاز شد كه بابك شهابي، مسعود قره ضيا الديني، محمد امين صاعدي، محمدامين عطايي‌خواه، سهيل شاملي، نويد ملك ثابت، محمدرضا ضيا كاشاني و عبدالرضا ضيا كاشاني، 8 نفري بودند كه موفق شدند برابر حريفان خود به پيروزي رسيده و به دور بعد جدول پيش مقدماتي مسابقات صعود كنند.
پس از انجام اين مسابقات و در مرحله نهايي جدول پيش مقدماتي و در رقابت‌هاي عصر گذشته علي كتابفروش و سعيد كتابفروش دو برادري كه سابقه عضويت در تيم ملي جوانان ايران را دارند با استفاده از سهميه ميزباني و امين عطايي خواه و نويد ملك ثابت به لطف غلبه بر حريفان خود توانستند به جدول مقدماتي مسابقات راه يابند.
در مرحله نيمه نهايي جدول پيش مقدماتي 2ديدار برگزار شد كه در بازي نخست نويد ملك ثابت به ديدار همشهري خود محمدرضا ضيا كاشاني رفت و در پايان، ملك ثابت با نتيجه 3-1 حريف خود را شكست داد.
در ديدار دوم اين مرحله مسعود ضياالديني به ديدار امين عطايي‌خواه رفت كه در پايان عطايي‌خواه با نتيجه 3-1 حريف خود را شكست داد و به جدول مقدماتي رقابت‌ها صعود كرد.
ديدارهاي جدول مقدماتي از امروز و پس از قرعه‌كشي اسكواش‌بازان آغاز خواهد شد.
اين مسابقات با حضور 27 بازيكن خارجي از 13 كشور انگلستان، هلند، آفريقاي جنوبي، فرانسه، اتريش، مصر، هنگ كنگ، كره، لبنان، روسيه، ترينيداد و توباگو، استراليا و پاكستان به همراه 52 بازيكن از ايران به مدت يك هفته در كيش جريان خواهد داشت.
حضور بازيكنان صاحب نامي چون تام ريچارد انگليسي، نفر 44 جهان در اين رقابت ها و پرداخت جايزه 10000 دلاري به قهرمانان، از نكات قابل ملاحظه مسابقات جام خليج فارس است.
اين مسابقات در 2 جدول مقدماتي و اصلي زير نظر سازمان جهاني اسكواش حرفه‌اي (PSA) انجام مي‌شود.
قرعه كشي جدول اصلي كه با حضور اسكواش بازان برتر جهان همراه است، زير نظر مستقيم PSA انجام مي‌شود كه از ايران محمدرضا صادق پور با رده‌بندي 356 و سهميه ميزباني در جدول اصلي با بزرگان اسكواش جهان رقابت خواهد كرد.
از ايران تمامي بازيكنان صاحب نام حضور داشته كه از جمله مي‌توان به محمد حسين سنائي با رده‌بندي 242 كه بالاترين و بهترين رتبه را دارد اشاره كرد.
وي در مسابقات جام نوروز كه به تازگي در تهران برگزار شد، براي اولين‌بار در تاريخ ورزش اسكواش به جمع 4 نفر برتر مسابقات راه يافت.
ديدار نهايي اين مسابقات يكشنبه 25 اسفند 87 همزمان با ولادت حضرت رسول اكرم ( ص) در جزيره كيش برگزار خواهد شد.
انتهاي پيام/م

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن