تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820447797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون صدا و مديران شبكه جوان در ديدار با مراجع بزرگ تقليد و علما


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: معاون صدا و مديران شبكه جوان در ديدار با مراجع بزرگ تقليد و علما


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

محمدحسين صوفي، معاون صدا ، مسعود احمدي، مدير شبكه جوان و مديران و برنامه‌سازان اين شبكه صبح دوشنبه نوزدهم اسفند ماه با حضرت آيت‌الله العظمي مكارم شيرازي،آيت‌الله العظمي نوري همداني و آيت‌الله جوادي آملي ديدار كردند.

***

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، دراين ديدار آيت‌الله العظمي مكارم با تبريك ايام آغاز ولايت امام دوازدهم و ميلاد پيامبر اكرم (ص)، با استقبال از گزارش‌هاي تصويري و صوتي ارائه شده نكات و تحولات و برنامه‌ريزي‌هاي كيفي مطروحه را مثبت و راهگشا ارزيابي و به نكاتي درباره‌ي جايگاه رسانه در دنياي امروز اشاره كرد.

وي اتفاقات غزه و پيروزي مردم مظلوم فلسطين را دراين حادثه ناشي از تاثير رسانه متعهد جمهوري اسلامي دانسته و گفت: رسانه‌هاي بيگانه سعي كردند اين‌گونه وانمود كنند كه اسرائيل مظلوم واقع شده و از خود دفاع كرده است. اما رسانه ما توانست پيام اين مردم مظلوم و واقعيت اين حادثه را به‌دنيا منعكس كند و افكار عمومي در دنيا به‌شدت تحت تاثير واقعيت واقع شد. اين نمونه‌اي از اهميت كار رسانه‌اي ما در دنياست. اگر نبود اين رسانه‌ها، مساله گونه‌اي ديگر بود.

آيت‌الله العظمي مكارم با اشاره به گزارش معاون صدا و مدير شبكه‌ي جوان درباره‌ي برنامه‌هايي كه براي جوانان ساخته مي‌شود و هم جهتي اين گزارش با منويات ايشان، برتوجه بيشتر به كيفيت نسبت به كميت تاكيد كرد و گفت: شعار ما مسلمانان تكيه بر بهتر‌بودن است نه بيشتر بودن. اگر اين دو توامان شوند كه ديگر بهترين است اين فرهنگ بايد در رسانه‌هاي ما باشد.

وي ضمن تاكيد بر اتكاء به فرهنگ خود، به نقش هدايتگري رسانه‌هاي داخلي اشاره كرد و از اصحاب رسانه خواست كه اين نقش را هميشه مورد عنايت خود قرار دهند و بدانند هدف و جذابيت هم در يك برنامه قابل جمع هستند و البته اين‌كار بسيار ظريف و هنرمندانه است. سريال‌هاي دني اخير صدا‌وسيما را بهترين نمونه براي اثبات اين نكته دانست.

وي در پايان چنين گفت: اميدوارم در برنامه‌هايي كه براي راديو جوان داريد بتوانيد روز‌به‌روز موفق‌تر، اثر‌گذارتر، هدف‌گزارتر و پرجاذبه‌تر باشيد.

آيت‌الله العظمي نوري همداني نيز در ديدار با مديران شبكه جوان ضمن تبريك ايام مبارك ميلاد پيامبر، درباره‌ي كاركرد‌هاي رسانه راديو، به‌ويژه جوان با توجه به اقبال مخاطبان به آن به بحث پرداخت و مهم‌تري كاربرد اين رسانه پرشنونده راديويي و ساير رسانه‌ها را در عرصه جهان اسلام، دعوت به وحدت مسلمانان و پرهيز از اختلاف دانست و خطاب مسوولان راديو جوان گفت: كار شما بسيار كار مقدس و خوبي است و آن هدايت جوانان است كه از هدايت‌هاي ديگر بسيار مهم‌تر است.

***

هم‌چنين مديران شبكه جوان همراه با مديران شبكه معارف با حضرت آيت‌الله جوادي آملي ديدار و گفت‌وگوي صميمانه‌اي داشتند.

دراين ديدار آيت‌الله جوادي آملي به توضيح درباره دو مفهوم عدل و اعتدال پرداخت و اظهار داشت: كار رسانه در جمهوري اسلامي بر مبناي عدل است نه اعتدال. زيرا رسانه در كشور ما وظيفه توجه به ارزش‌ها و راهبري و هدايتگري دارد. ايشان با اشاره به گزارش ارائه شده در معرفي رويكرد جديد شبكه جوان با تاكيد بر دانايي محوري و معرفي دانمشندان جوان و نيز حكماي بزرگ ايراني براي جوانان، با تقدير از تلاش‌هاي انجام گرفته دراين زمينه افزود: راديو جوان ما بايد جهل‌زدايي كند و با دانش محوري جوان را به سوي عدل هدايت كند.

انتهاي پيام

چهارشنبه|ا|21|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن