تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820467414




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در هفته هفتم ليگ برتر كشتي آزاد باشگاه‌هاي كشور


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در هفته هفتم ليگ برتر كشتي آزاد باشگاه‌هاي كشور
خبرگزاري فارس: ‌دبير هيئت كشتي مازندران گفت: در هفته هفتم ليگ برتر كشتي آزاد باشگاه‌هاي كشور جام ولايت دو تيم مدعي پيشگامان آسانسور مازندران و شهرداري ملاير ديداري حساس و جذاب را براي صعود به مرحله نيمه نهايي برگزار مي‌كنند.


غلامرضا نو‌ري‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساري بيان كرد: دو تيم پيشگامان آسانسور مازندران و شهرداري ملاير كه شانس صعود به مرحله نيمه نهايي را دارند در روز جمعه نهم دي از ساعت 17 در سالن ورزشي سيد رسول حسيني ساري براي صعود رقابت سخت و دشواري با هم دارند.
وي همچنين گفت: تيم خونه به خونه بابل كه صعودش به مرحله نيمه نهايي مسجل شده است، اين بار در روز جمعه نهم دي از ساعت 17 در سالن ورزشي سردار سجودي بابل ميزبان ديگر مدعي اين گروه نفت تهران است.
دبير هيئت كشتي مازندران تصريح كرد: با توجه به جذب بهترين كشتي‌گيران و كادر فني تيم خونه به خونه بابل از مدعيان اصلي قهرماني در اين دوره از مسابقات است.
نوري‌زاده در ادامه از مهمان بودن سايپا شمال تنكابن در سبزوار خبر داد و افزود: تيم سايپا شمال هم كه تا حدودي شانس صعود به مرحله نيمه نهايي را دارد در روز جمعه‌ مهمان تيم از پيش صعود كرده موسئسه مالي اعتباري ثامن الحجج سبزوار است.
دبير هيئت كشتي مازندران درباره وضعيت آخرين نماينده مازندران نيز اظهار كرد: تيم مجاهدان صنعت برق گلوگاه كه در آخرين لحظات به جمع تيم‌هاي شركت‌كننده در ليگ برتر كشتي آزاد باشگاه‌هاي كشور پيوست، نتوانسته انتظارات مسئولان باشگاه را برآورده كند و در تمام مسابقات خود در برابر حريفان شكست را متحمل شد.
وي خاطرنشان كرد: تيم مجاهدان صنعت برق گلوگاه هم در روز جمعه از هفته هفتم ميزبان تيم گنجنامه تله كابين همدان است.
نوري‌زاده در پايان افزود: هفته آينده آخرين هفته ليگ برگزار مي‌شود و چهره تيم‌هاي صعود‌كننده اين مسابقات مشخص مي‌شود.
انتهاي پيام/ج20

پنجشنبه|ا|8|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن