تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806963484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار همدان:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار همدان:
خبرگزاري فارس: استاندار همدان گفت: فتنه 88 با مقدمه و برنامه‌ريزي قبلي رخ داد و دولت اصلاحات مقدمات آن را فراهم كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از همدان، كرم‌رضا پيريايي ظهر امروز در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دي در همدان، فتنه را به معناي غبارآلود كردن فضا براي بهره‌گيري از موقعيت به منظور دستيابي به اهداف پيش رو خواند و افزود: حماسه بزرگ مردم در نهم دي سال 88 مساوي با بصيرت و آگاهي بالاي مردم بود كه زمينه را براي مقابله با فتنه و فتنه‌گران فراهم آورد.
وي بازخواني بيانات مقام معظم رهبري در ارتباط با حماسه 9 دي و تحليل آنها را يكي از مسائل ضروري جامعه دانست و ادامه داد: تجزيه و تحليل فرمايشات رهبر فرزانه انقلاب با دامنه‌دار كردن مفاهيم و پيدا كردن روشن مصاديق مي‌تواند راهبرد مطلوبي براي طي طريق در مسير درست باشد.
به گفته استاندار همدان، عمق ژرفاي حركت مردمي و گستره افق آن در نهم دي 88 از ديگر مقولاتي است كه نياز به تحليل ويژه دارد چرا كه مردم در اين روز اوج بصيرت و ولايتمداري خود را به جهانيان نشان دادند.
وي با اشاره به اينكه فتنه سال 88 با مقدمه و برنامه‌ريزي قبلي رخ داد، تصريح كرد: با نگاهي گذرا به عملكرد دولت اصلاحات تمهيد مقدمات فتنه در آن دوران به وضوح مشاهده مي‌شود، البته فعاليت‌هايي نيز در راستاي ايجاد فتنه به راه انداختند اما با درايت و تيزبيني مقام معظم رهبري نتوانستند كاري از پيش ببرند.
پيريايي با بيان اينكه پس از انتخابات رياست جمهوري و حوادث بعد از آن، پيوند دست دشمن خارجي و داخلي در ايجاد فتنه به خوبي مشاهده مي‌شد، گفت: به فضل الهي و با هوشياري رهبري و حضور مردم در صحنه توانستيم از اين گذرگاه به سلامت عبور كنيم.
وي حماسه 9 دي را به مانند 22 بهمن ارزشمند و حاوي پيام‌هاي در خور توجه دانست و ادامه داد: مردم در 22 بهمن با حضور به موقع و آگاهانه خود ايجاد انقلاب را موجب شدند و در نهم دي ماه نيز با حضور سازنده و بالنده خود بقاي جمهوري اسلامي ايران را رقم زدند.
استاندار همدان با بيان اينكه هشت ماه فتنه به اندازه هشت سال جنگ تحميلي از مردم انرژي گرفت، افزود: البته ارتقاي شاخص‌هاي شخصيتي و گنجايش و ظرفيت مردم از ديگر موضوعاتي بود كه در اين هشت ماه جامعه ايران اسلامي شاهد و ناظر آن بود.
وي حماسه بزرگ 9 دي را زمينه‌ساز بيمه نظام جمهوري اسلامي ايران از انحرافات و توطئه‌ها خواند و گفت: بايد طي يك جلسه مبسوط نسبت به واكاوي فعاليت جريان فتنه و عمق قضيه به منظور آگاه‌سازي بيش از پيش جامعه اقدام شود چرا كه اين مهم مي‌تواند راهگشاي بسياري از امور باشد.
پيريايي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري مبني بر تلاش و كوشش بي‌وقفه بعد از برگزاري انتخابات دهم گفت: البته برخي قصد توجه به اين امر را نداشتند و زمينه‌ساز ظهور و بروز مسائل بعد از انتخابات شدند.
وي در پايان سخنانش تلاش و كار در عرصه خدمات‌رساني به مردم را خواسته رهبر معظم انقلاب دانست و ابراز كرد: همين امر زمينه‌ مقابله با توطئه‌هاي دشمنان و اعتلاي روافزون نظام اسلامي را فراهم مي‌آورد.
انتهاي پيام/و۱۰

پنجشنبه|ا|8|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن