تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819739726




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي نژاد: مقاومت در برابر كنايه ها سخت ترين نوع صبر است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: احمدي نژاد: مقاومت در برابر كنايه ها سخت ترين نوع صبر است
آبدانان، ايلام - رئيس جممهوري اسلامي ايران با تاكيد بر اين كه سخت ترين نوع صبر، مقاومت در برابر نيش و كنايه ها است، گفت: تهمت ها و جوسازي ها، روح انسان را آزار مي دهد و تحمل آن سخت تر از تحمل فشارهاي اقتصادي است.


به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ايرنا در دومين روز از دور چهارم سفر استاني به استان ايلام در جمع مردم آبدانان گفت: ملت ايران اهل صبر و مقاومتند و در برابر فشارهاي دشمنان سر سوزني عقب نشيني نخواهند كرد.

وي با بيان اين كه دشمنان امروزه با تهمت ها و فشارهاي سياسي مي خواهند اراده ملت ايران را در هم شكنند، افزود: كشورهاي استكباري موضوعاتي را به ايران نسبت مي دهند كه شايسته خود آنهاست.

رئيس جمهوري اضافه كرد: آنها ملت ايران را تروريست و تجاوزگر معرفي مي كنند، در حالي كه اين تهمت ها شايسته خود آنهاست.

وي خاطر نشان كرد ملت ايران از امام و پيامبران و مجاهدان دفاع مقدس آموخته اند كه در برابر ملامت دشمن و جو سازي فشار آنها صبر و مقاومت و ايستادگي داشته باشند.

احمدي نژاد از طرف ملت ايران خطاب به قدرت هاي استكباري گفت: نحوه گفت و گوي شما با ملت ايران اشتباه است و اين نوع حرف زدن به ضرر شما خواهد بود؛ شما هنوز ملت ايران را نشناخته ايد.

رئيس قوه مجريه راه نجات دولت هاي استكباري را دوستي، احترام و همراهي با ملت ايران دانست و گفت كه اين به نفع آنهاست.

وي اظهار كرد: ملت ايران پيرو مكتب حسيني است و آرزوي عقب نشيني را به دل آنها خواهند گذاشت.

احمدي نژاد در بخشي ديگر از سخنان خود يادآور شد برخي از مستكبران تصور مي كنند با جوسازي مي توانند ملت و خادمان ملت را از راه خدمت گذاري باز دارند.

وي ادامه داد: اگر قرار باشد آنهايي كه مي خواهند به ملت خدمت كنند به هر حرفي كه زده مي شود پاسخ دهند، زماني و فرصتي براي خدمت و پيشرفت كشور باقي نمي ماند.

رئيس قوه مجريه، تصريح كرد آنها هر چه مي خواهند بگويند، زيرا ملت ايران از راهي كه انتخاب كرده، هرگز منصرف نخواهد شد.

وي بر سازندگي و ساختن كشور تاكيد كرد و گفت: هر كسي دلش براي ايران و آرمان هاي الهي و نسل هاي آينده مي سوزد آستين همت را براي ساختن ايران بالا بزند.

وي با يادآوي اين كه همه شياطين بسيج شده اند كه ايران، علمي و پيشرفته نشود؛ گفت: آنها به بهانه هاي واهي و فريبكاري به دنبال آن هستند كه به هر نحو ممكن از پيشرفت ايران جلوگيري كنند.

سيام**2023**

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30738221

پنجشنبه|ا|8|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن