تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820414406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جريان شناسي سايتهاي ضد انقلاب-3 سايت خرس سبز علفي


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: جريان شناسي سايتهاي ضد انقلاب-3 سايت خرس سبز علفي
سايت خودنويس،پس از اقدام جرس در بايكوت مجتبي واحدي فرصت را براي تسويه حساب قبلي با گرداننگان جرس مناسب ديد و اين سايت را «سايت خرس سبز علفي» توصيف كرد...


گروه سياسي «خبرگزاري دانشجو»؛ جنبش راه سبز (جرس)معتبرترين رسانه اينترنتي جنبش سبز در كنار وبگاه كلمه و از نزديك ترين سايت‌هاي خبري به ميرحسين موسوي و مهدي كروبي است. اين سايت فعاليت خود را اندكي پس از آغاز اغتشاشات انتخابات رياست جمهوري در تير ماه ۱۳۸۸ با رهبري حلقه لندن ( اتاق فكر فتنه 88 ) شامل افرادي چون عطاالله مهاجراني، محسن كديور و فاطمه حقيقت جو به عنوان داعيه داران خط امام و عناصر بدنام و ضدديني چون اكبر پونز، سروش و محسن كديور شرع كرد.

اگرچه با رسوايي هاي اكبر گنجي و نظرات ضد ديني او به عنوان يكي از رهبران حلقه لندن ادعاي خط امامي بودن آنها نيز زير سوال رفت.

وابستگي مالي و سياسي به MI6

بر اساس اطلاعات منتشر شده سايت ضد انقلابي جرس كه حامي اصلي موسوي و اغتشاشگران در حوادث بعد از انتخابات بود از آوريل 2010 با وساطت مهاجراني موفق شد رسما تحت حمايت سرويس امنيتي انگليس قرار گرفت و براي ادامه فعاليت هاي خود تنها در يك نوبت مبلغ250 هزار دلار از انگليسي ها هديه گرفت .

اما ولخرجي هاي گردانندگان اين سايت سبب شده تا شوراي سياستگذاري سايت جرس در طول اقدامات ضد ايراني خود بارها از طرق مختلف و با عجز و لابه از مردم ايران بخواهد كه به ادامه راه جنبش سبز كمك كنند!

تنها 2 نمونه از اخبار كذب منتشر شده در سايت جرس براي اثبات اطلاعات دروغ آنها از داخل كشور كافي است تا نشان دهد آبشخور فعالين فتنه كجاست.

آقاي جرس! عليرضا رضايي فرزند احمد منم!

سايت جرس در سال 88 مدعي شد يكي از ماموران اطلاعاتي شاغل در بند امنيتي 240 زندان اوين، ليست دستنويس اسامي تعدادي از زندانيان سياسي كه در زندان اوين به سر مي برند را در اختيار اين رسانه قرار داده است. در اين ليست، بدون استناد به مدارك و شواهد قابل اتكا، نام، نام خانوادگي و اسم پدر چندين نفر ارائه شده است كه نام فردي به نام "عليرضا رضايي" فرزند احمد، نيز به عنوان يكي از زندانيان در بند به چشم مي خورد.

پس از اين خبر، عليرضا رضايي در وبلاگ شخصي اش ضمن تكذيب زنداني بودن خود، نوشت: ما ديروز اعلام كرديم كه از كشور خارج شده‌ايم و سايت جرس امروز اسم ما و پدرمان را به عنوان چهل و هفتمين اسم فاش شده و زنداني بند 240 اوين به تمام جهان اعلام كرده است!

رضايي در اين مطلب تصريح كرده است: من دو ماه است كه از كشور بصورت قاچاقي و از طريق كوهستان متواري شده ام و سايت جرس درباره زنداني بودن من دروغ مي گويد.

دروغ تا كجا؟

همزمان با انتشار خبر سفر رهبر انقلاب به قم سايت جرس فعاليت خود را در جهت تقويت شايعات شروع كرد:

به خاطر عدم استقبال علما و مراجع سفر رهبري لغو شد ... سفر رهبري لغو نشد، اما هيچ كس به استقبال نرفت... در ابتدا برنامه‌ريزي جهت سفري بسيار مفصل و براي اقامتي بين ۲۵ تا ۳۰ روز در قم در دست بررسي بود، ولي با استقبال بسيار سرد مراجع و علما و نيز معتمدين شهر قم زمان اقامت رهبري تا لحظه تنظيم اين گزارش به يك هفته تا ۱۰ روز كاهش يافته! ... مراجع رفتند ولي مراجع غيرحكومتي نرفتند...

توهمات جرس تا آنجا ادامه پيدا كرد كه حتي مدعي شد بيات زنجاني براي ديدار با رهبري تحت فشار قرار گرفته است :در پي خودداري آيت الله اسدالله بيات از ديدار با آقاي خامنه‌اي در جريان سفر به قم، معاون اداره اطلاعات قم با وي ديدار كرده و ناراحتي خود را از عدم حضور وي براي ملاقات با رهبري ابراز داشته و همزمان از او خواسته بود با رهبري ملاقات كند!

زير پايي خودي ها

وضعيت تناقض گويي و پر مدعايي جرس تا حدي به پيش مي رود كه ساير سايتهاي ضد انقلاب نيز آن را به باد انتقاد مي گيرند. در اين زمينه سايت خودنويس روز سه شنبه، 1 نوامبر 2011( 10 آبان 1390) نوشت: « جرس، سايتي كه از بدو تولدش تا به امروز تا توانسته خودي و ناخودي كرده و بذر نفاق پراكنده، امروز هم قسمت‌هايي از نامه نوري‌زاد كه در آن به محمد خاتمي تاخته شده را، با كمال [...] از اصل اين نامه سانسور مي‌كند! اين نامه در سايت خود محمد نوري‌زاد آمده و شما مي‌توانيد آن را با ورژني كه سايت جرس منتشر كرده مقايسه كنيد! در ورژني كه سايت جرس درج كرده، از جمله حرف‌هاي صريح نوري‌زاد در خصوص زبوني و ترس محمد خاتمي سانسور شده است!»

پنجشنبه|ا|8|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن