تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):به امام سجّاد عليه‏السلام عرض كردم: مرا از تمام دستورهاى دين آگاه كنيد، امام عليه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820421112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نخبه هاي بسيجي به عنوان موثرترين ساختار جامعه نقش آفرين هستند


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: نخبه هاي بسيجي به عنوان موثرترين ساختار جامعه نقش آفرين هستند
خبرگزاري آريا- فرمانده سپاه شهداي آذربايجان غربي گفت: نخبه هاي بسيجي به عنوان موثرترين ساختار جامعه نقش آفرين هستند.

سردار مهدي معيني در مراسم امضاي تفاهم نامه احداث 14 مجتمع آموزشي بين سپاه شهدا و آموزش و پرورش آذربايجان غربي افزود: امروزه تكنولوژي صلح آميز هسته اي و نانو توسط نخبگان بسيجي اداره مي شود.

وي بسيج را دلسوز و سرمايه گذار از جان و مال براي انقلاب اسلامي خطاب كرد و اظهار داشت: احداث 14 مجتمع آموزشي با درنظر گرفتن تربيت نخبگان بسيجي از اقدامات موثر بسيج براي تحقق اهداف نظام آموزشي در اين استان است.

فرمانده سپاه شهداي آذربايجان غربي با اشاره به جايگاه آموزش و پرورش به عنوان نقطه محوري در تربيت نيروي انساني كشور، به توان بسيج در مقابله با تهاجمات همه جانبه تاكيد كرد و گفت: همكاري آموزش و پرورش و بسيج به بيش از 2 دهه برمي گردد و در اين راستا نيز شاهد موفقيت هاي عظيم بوديم.

سردار معيني با اعلام اينكه تامين اعتبار براي احداث اين مجتمع ها توسط سپاه شهداي استان انجام خواهد شد، ياداور شد: تا كنون اعتبار احداث 6 باب از اين مجتمع ها تامين شده است.

وي اضافه كرد: نيروهاي نخبه بسيجي در اين مجتمع هاي آموزشي با همكاري آموزش و پرورش تحت نظر سپاه شهداي استان تربيت خواهند شد.

فرمانده سپاه شهداي آذربايجان غربي با تاكيد بر اراده و پتانسيل قوي آموزش و پرورش آذربايجان غربي در تربيت نيروهاي بسيجي و نخبه خاطر نشان كرد: اين حركت در جهت تحقق بخشي، تعالي ساختار، كيفيت آموزشي و دسترسي به قله هاي رفيع علمي انجام مي شود.

سردار معيني با ذكر اينكه اين مجتمع ها طي دو سال آينده آماده بهره برداري خواهند شد، اذعان داشت: اميد است با تصويب در شوراي عالي آموزش و پرورش اين حركت در سالهاي آتي نيز ادامه يابد.

رييس سازمان آموزش و پرورش آذربايجان غربي نيز در مراسم امضاي اين تفاهم نامه همكاري گفت: انعقاد اين تفاهم نامه فصل جديدي از همكاري آموزش و پرورش و سپاه شهداي آذربايجان غربي در جهت رونق بخشي مسائل فرهنگي، سياسي و عقيدتي استان خواهد بود.

احمد محمودزاده از تشكيل كميته تخصصي احداث اين مجتمع ها خبر داد و افزود: در اين كميته اعضا در زمينه جنسيت دانش آموزان تحت پوشش، محل و زمان احداث اين مدارس به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

وي با اعلام اينكه اين پروژه ها به مدت دو ساله تعريف شده اند، تصريح كرد: تا 22 بهمن سال جاري كلنگ احداث شش باب از اين مجتمع ها به زمين خواهد خورد.

رييس سازمان آموزش و پرورش آذربايجان غربي در ادامه تربيت نيروي انساني براي توسعه همه جانبه را از وظايف اصلي نظام اموزشي در دنيا خواند و گفت: آنچه در انقلاب اسلامي تربيت نيروي انساني را با ساير كشورها متمايز ساخته توجه به سيره و روش ائمه معصومين و آرمانهاي انقلاب اسلامي است كه در سند چشم انداز بيست ساله كشور نيز مد نظر قرار گرفته است.

محمودزاده آماده سازي فضاهاي اموزشي با احداث مدارس و تجهيز انها را به لحاظ سخت افزاري از ديگر وظايف اموزش و پرورش عنوان كرد و يادآور شد: اگر تمام توان و بودجه آموزش و پرورش صرف انجام ماموريت ها در بخش سخت افزاري و آماده سازي زير ساختها شود در تربيت نيروي انساني موفق نخواهيم شد.

وي با تاكيد بر ضرورت همكاري ادارات و دستگاههاي اجرايي در انجام اقدامات سخت افزاري آموزش و پرورش اذعان داشت: با مشاركت ارگان ها و ساير نهادها در اين زمينه در سال هاي آتي شاهد رونق و رشد آموزش و پرورش در ديگر عرصه ها خواهيم بود.

رييس سازمان آموزش و پرورش آذربايجان غربي ابراز اميدواري كرد: با مشاركت ساير بخش ها با مقابله در برابر توطئه هاي دشمن در مجموعه آموزشي، آموزش و پرورش آذربايجان غربي را در جايگاه اختصاصي و شايسته اين استان برسانيم.

وي با اشاره به موقعيت جغرافيايي به لحاظ وجود اقليت هاي مذهبي و هم مرز بودن با سه كشور خارجي خاطرنشان كرد: در اين راستا بايد ساير نهادها بيش از پيش آموزش و پرورش استان را در انجام ماموريت هاي خطير فرهنگي، پرورشي و تربيتي همراهي كنند.

محمودزاده همكاري دو جانبه آموزش و پرورش با ديگر سازمانها و ارگانها را در بهره گيري از امكانات سخت افزاري و آموزشي و فكري موثر اعلام كرد.

در پايان اين جلسه تشكيل كميته تخصصي براي پيگيري مسائل پيرامون اين تفاهم نامه، انجام بحث هاي فني مهندسي و تبادل نظر در جهت رفع مشكلات به تصويب حاضرين در جلسه رسيد.

يادآور مي شود، تفاهم نامه همكاري بين سپاه شهدا و آموزش و پرورش آذربايجان غربي براي نخستين بار به مناسبت سي اُمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي براي احداث 14 مجتمع اموزشي با زيربناي 70 هزار مترمربع و تحت پوشش قرار دادن نزديك به 20 هزار دانش آموز در 14 منطقه امضا شد.

چهارشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن