تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804086153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چشم پوشي از ايران غير ممكن است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: چشم پوشي از ايران غير ممكن است
رييس شركت برق و انرژي "اي جي ال" سوييس ضمن بيان اين مطلب كه ايران دومين ذخيره بزرگ گاز جهان را داراست، خاطر نشان كرد: هيچ كس نمي تواند از منابع گاز ايران چشم پوشي نمايد.


به گزارش سرويس بين الملل برنا به نقل از مجله آلماني هاندلس تسايتونگ، "هانس شولتس" رئيس شركت برق و انرژي "لاوفن بورگ"(AGL) در پاسخ به اين سوال كه آيا "اي.جي.ال" جهت كاهش وابستگي به گاز روسيه، براي انتقال گاز ايران از خط لوله "آدرياتيك" استفاده مي كند يا نه، خاطر نشان كرد: "اي جي ال" اين وابستگي را ندارد چون ما از منابع مختلفي گاز دريافت مي كنيم. اما اين درست است كه خط لوله آدرياتيك راه جديدي ايجاد مي كند كه براي اولين بار گاز منطقه درياي خزر و خاورميانه را به بازارهاي اروپايي مي رساند. بدين ترتيب اين خط لوله مي تواند قدم مهمي جهت ايجاد تنوع و ثبات در تأمين گاز اروپا و در نتيجه سوئيس داشته باشد.

وي تاكيد كرد: ايران دومين ذخيره بزرگ گاز جهان را دارد. از اين رو هيچ كس نمي تواند از ايران چشم پوشي كند. سؤال اين است كه آيا مشتري هاي غربي به منابع گاز ايران دست مي يابند يا اينكه اين بازار نصيب كشورهايي از ديگر مناطق جهان مي شود كه آن ها هم نياز بالايي به انرژي دارند و حتي آماده اند در ايران سرمايه گذاري كنند.

"هانس شولتس" در خصوص سياست هاي جديد آمريكا بر ايران اظهار داشت: بايد منتظر شد و ديد كه دولت جديد آمريكا به رهبري باراك اوباما چه سياستي را در قبال ايران در پيش مي گيرد. درحال حاضر، هر صحبتي در اين خصوص تنها حدس و گمان است.

ياد آور مي شود خط لوله گاز در اروپا تقاضا را بالا برده و از اين رو قرار است با خط لوله آدرياتيك منبع چهارمي براي اروپا ايجاد شود. "اي جي ال" مي گويد: خط لوله جديد كه 520 كيلومتر طول دارد در سال 2012 بكارگير گرفته مي شود. بنا به اعلام "اي جي ال"، زمان اعلام شده خيالي نيست. گرچه برنامه ريزي براي كشيدن خط لوله زمانبر است اما چون همزمان در چند جا ساخته مي شود، زود آماده خواهد شد.

"اي جي ال" قرارداد دراز مدت گاز با ايران را در سال 2006 بست كه در مارس 2008 و با حضور "كالمي- راي" وزيرخارجه سوئيس اين قرارداد به امضا رسيد. اين مساله مورد انتقاد ايالت متحده قرار گرفت. آمريكا اعلام كرد اين معامله بر خلاف "روح تحريم هاي ايران" است.

شركت برق و انرژي لاوفن بورگ (اي.جي.ال) سومين شركت بزرگ برق سوئيس است. اين شركت كه سهام دار اصلي آن كنسرسيوم انرژي آكسپوست است، بيشتر به خريد و فروش برق پرداخته و در كل اروپا فعال است.

چهارشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن