تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندم از خواندن قرآن غافل مباش، زيرا كه قرآن دل را زنده مى كند و از فحشاء و زشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806939211




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران در كيهان


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: ايران در كيهان
اجراي طرح حفظ قرآن
بادرود- خبرنگار كيهان: معاون پرورشي آموزش و پرورش نطنز در نشست شوراي قرآني اين شهر در تشريح طرح ملي حفظ قرآن گفت: اين طرح در مرحله اول با دو ميليون حافظ قرآن در آموزش و پرورش شروع شده و اعتباري بالغ بر 188 ميليارد تومان براي آن در نظر گرفته شده است. عليشري افزود: اين طرح از حفظ دو حزب تا حفظ كل قرآن را شامل مي شود و اولين آزمون آن نيز در ارديبهشت 91 برگزار خواهد شد.
اهداي زمين
گنبدكاووس- خبرنگار كيهان: معاون فرماندار كلاله در نشست انجمن كتابخانه هاي عمومي اين شهرستان گفت: شهرداري كلاله زمين مورد نياز براي احداث كتابخانه عمومي شماره2 اين شهر را تأمين مي كند. محمد مير افزود: با تحويل اين زمين عمليات اجرايي احداث ساختمان كتابخانه مزبور با 3 ميليارد و 500 ميليون ريال آغاز خواهد شد.
خسارت خشكسالي
طبس- خبرنگار كيهان: خشكسالي هاي اخير و فقر مراتع طبس خسارت هاي فراواني به عشاير در زمينه دامپروري وارد كرده است در جريان بازديد رئيس سازمان جهادكشاورزي استان يزد از منطقه كوچ عشاير طبس وي از نزديك با مسائل و مشكلات آنان آشنا شد گفتني است عشاير طبس سالانه بالغ بر 500 تن گوشت قرمز توليد و به بازار مصرف عرضه مي كنند.
تصويب 7 طرح
اهواز- خبرنگار كيهان: مدير جهادكشاورزي شهرستان شوشتر گفت: هفت طرح پرواربندي گوساله و بره، سبزي خشك كني، شاليكوبي، خوراك دام، كشتارگاه طيور و فرآوري آبزيان شهرستان در نشست كار گروه اشتغال و سرمايه گذاري استان خوزستان مورد بررسي و تصويب قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومي سازمان جهادكشاورزي خوزستان، نادر پور ركني افزود: اين طرح ها با تسهيلاتي به مبلغ 364 ميليارد و 200 ميليون ريال از طريق سازمان جهاد كشاورزي استان و به عامليت بانك كشاورزي استان به تصويب رسيد.
راه اندازي سرويس اينترنت رايگان
گرگان- خبرنگار كيهان: مدير واحد فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري گرگان گفت: سرويس اينترنت رايگان در سه پارك بزرگ و پرتردد شهر راه اندازي مي شوند.
«فرهاد خواجه» افزود: شهروندان مي توانند از اين پس در پارك هاي همكلاسي پارك شهر و همچنين بزودي در محوطه ميدان بسيج و برج گرگان با استفاده از اينترنت رايگان كه بصورت بي سيم (وايرلس) راه اندازي شده از امكانات اينترنت بهره مند خواهند شد.
بهره برداري از پل روستايي
گنبد كاووس- خبرنگار كيهان: پل فلزي روستاي «ساري بخش» از توابع بخش مركزي شهرستان گنبد كاووس با حضور جمعي از مسئولان شهرستان به بهره برداري رسيد.
رئيس اداره راه و ترابري شهرستان گنبد كاووس در حاشيه بهره برداري از اين پل گفت: اين پل فلزي به طول 45 متر و به عرض 5/5 متر در روستاي ساري بخش احداث شده است كه براي احداث اين پل فلزي 550 ميليون تومان اعتبار از محل اعتبارات ملي و استاني هزينه شده است.
قاسم دبوري فريماني گفت: با بهره برداري از اين پل، ارتباط روستاهاي دو دهستان «باغلي مرامه و سلطانعلي» شهرستان گنبد كاووس برقرار شده است.
افزايش تعرفه نظام مهندسي
رئيس و سخنگوي شوراي اسلامي گنبدكاووس، سازمان نظام مهندسي طي سالجاري طي دو نوبت اقدام به افزايش تعرفه هاي خود كرده است كه اين امر سبب نگراني و برخي اعتراضات مردم گنبدكاووس شده است.
«محمدرضا شهركي» افزود: تعرفه هاي نظام مهندسي طي سال جاري يكبار متري دو هزار تومان و بار دوم متري 2500 تومان افزايش يافته است و اكنون به متري 11هزار و 500 تومان رسيده است.
وي گفت: اعضاي شوراي اسلامي شهر گنبدكاووس به عنوان نمايندگان شهروندان به اتفاق آراء نسبت به افزايش دوباره تعرفه هاي نظام مهندسي اعتراض و خواستار كاهش اين تعرفه ها هستند.
شهركي افزود: در صورت عدم كاهش تعرفه هاي نظام مهندسي، مراتب توسط اين شورا از طريق مقامات استاني پيگيري خواهد شد.
برپايي نمايشگاه كتاب
شهريار- خبرنگار كيهان: دو نمايشگاه تازه هاي كتاب توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهريار در اين شهر برپا شد. در اين نمايشگاه كتاب هايي با موضوعات آموزشي، تربيتي، مذهبي، تاريخي، ادبي، روانشناسي كودك در معرض ديد علاقه مندان قرار گرفت.
«مجاهد كرباسي» اظهار داشت: خانه تاريخي ابراهيمي اشكذر با پلان مستطيلي در دو طبقه بنا شده و داراي دو بادگير و در ورودي است و حياط آن در مركز قرار دارد.
وي افزود: رنگ آميزي، نصب در و پنجره و كاهگل نماي بيروني و داخلي از جمله اقدامات انجام شده در اين خانه تاريخي است. گفتني است، خانه تاريخي ابراهيمي اشكذر به شماره 27398 در فهرست آثار ملي كشور به ثبت رسيده است.

پنجشنبه|ا|8|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن