تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812764136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بررسي سناريوي «خروج امن از قدرت» توسط شوراي نظامي مصر


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: بررسي سناريوي «خروج امن از قدرت» توسط شوراي نظامي مصر
روزنامه المصريون از بررسي سناريوي "خروج امن از قدرت" از سوي اعضاي شوراي عالي نيروهاي مسلح مصر در سايه وخيم‌تر شدن شرايط داخلي اين كشور در ازاي اعطاي تضمين‌هايي براي عدم تحت پيگرد قرار گرفتن اعضاي اين شورا خبر داد. به گزارش ايسنا، روزنامه المصريون، در خبري نوشت: شوراي عالي نيروهاي مسلح مصر به صورت جدي به دنبال بررسي سناريوي "خروج امن از قدرت" و مطرح كردن اين مساله در ميان تعدادي از سياستمداران مصري است. اعضاي اين شورا خواهان اعطاي تضمين‌هايي درخصوص عدم تحت پيگرد قرار گرفتن از سوي مسئولان قضايي مصر هستند. اين روزنامه در ادامه نوشت: شوراي عالي نيروهاي مسلح مصر تلاش دارد تا با اين اقدام پايان يافتن مرحله انتقالي و ارائه قدرت به دولت مدني و رئيس‌جمهور منتخب مردم را اعلام كند. روزنامه المصريون نوشت: فشارهاي زيادي بر شوراي عالي نيروهاي مسلح مصر وجود دارد. اخيرا هيلاري كلينتون، وزير خارجه آمريكا خواهان پايان يافتن دوره انتقالي قبل از موعد مقرر شده بود. از سوي ديگر سخنگوي گروه اخوان المسلمين مصر در يك كنفرانس خبري ضمن رد برگزاري زودهنگام انتخابات رياست‌ جمهوري: ابتدا بايد انتخابات پارلمان برگزار و تدوين قانون اساسي انجام شود . محمود غزلان در قاهره افزود: اكثريت پارلمان با مشاركت اقليت قانون اساسي جديد مصر را تدوين خواهند كرد.

استقبال تاريخي اخوان المسلمين مصر از اسماعيل هنيه

در همين حال روز دوشنبه «اسماعيل هنيه» نخست وزير دولت مردمي فلسطين كه سرگرم ديدار از مصر است به ديدار رهبر كل اخوان المسلمين (محمد بديع) رفت و به گرمي مورد استقبال قرار گرفت. به گزارش الجزيره، اسماعيل هنيه ابتدا بر پيشاني مرشد كل اخوان المسلمين بوسه زد و سپس گفت: به مصر آمده ام تا مراتب تبريك خود را به مناسبت پيروزي مردم مصر به خصوص اخوان المسلمين ابلاغ كنم. روابط ميان حماس و اخوان بسيار قوي بوده و حماس يك روي اخوان در فلسطين است، حماس جنبشي است برخاسته از فلسطين كه ريشه در اسلام دارد. هنيه همچنين اضافه كرد: حماس همان امتداد جنبش مادر در مصر است و بنيانگذار آن شهيد حسن البناء. هنيه همچنين گفت: اتحاد حماس با اخوان رعب و وحشت در دل اسرائيل مي اندازد و بر اثر بيداري اسلامي اسرائيل در شرايطي قرار گرفته كه تمام تلاشش حفظ موجوديت است نه توسعه طلبي. در اين ديدار رهبر اخوان المسلمين مصر نيز گفت: رژيم مبارك ميان حماس و اخوان ديوار حايل ايجاد كرده بود اما دلها به هم نزديك بودند. از سوي ديگر به گزارش روزنامه مصري "روزاليوسف"، "مايكل مك كانل" رهبر جناح اقليت در مجلس سناي آمريكا: بين سلفي‌هاي مصر و مقامات آمريكايي روابط محرمانه‌اي وجود دارد تا مانع پيروزي اخوان‌المسلمين در انتخابات رياست جمهوري شوند. سناتور جمهوري‌خواه ايالت كنتاكي همچنين افزود: به احتمال زياد "عبدالمنعم ابوالفتوح" به‌عنوان رئيس‌جمهور مصر انتخاب مي‌شود.

چهارشنبه|ا|7|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن