تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804079787




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه حوادث


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه حوادث
مرگ كارگر جوان در بابل

بابل ـ خبرنگار اطلاعات: بي‌احتياطي و رعايت نكردن اصول ايمني هنگام كار منجر به فوت يك نفر و جراحت دو نفر در بابل شد.

در پي اطلاع‌رساني تلفني اورژانس بابل به سامانه 125 مبني بر سقوط سه نفر از كارگران پيمانكار اداره آب و فاضلاب شهر به داخل گودال هنگام كنده‌كاري بخشي از خيابان طالقاني، بلافاصله ماموران سازمان آتش‌نشاني به محل اعزام شدند و اقدام به بيرون آوردن هر سه كارگر از داخل گودال كردند كه در اين حادثه يكي از كارگران بر اثر ريزش ديواره گودال جان باخت و دو نفر ديگر نيز مجروح شدند.

كشف 18 كيلوگرم موادمخدر در سبزوار

سبزوار ـ خبرنگار اطلاعات: هشت تن از توزيع‌كنندگان موادمخدر با تلاش مأموران مبارزه با موادمخدر فرماندهي نيروي انتظامي سبزوار دستگير شدند كه از آنان 18كيلوگرم موادمخدر كشف شد.

دستگيري 2 سارق در سبزوار

* دو سارق با هوشياري مأموران كلانتري 11 فرماندهي نيروي انتظامي سبزوار دستگير شدند.يكي از سارقان به چهار فقره سرقت از خودروها و ديگري به سه فقره سرقت از مغازه‌ها اعتراف كرد.همچنين با شناسايي مالباختگان اموال مسروقه به صاحبان آن‌ها تحويل داده شد.

بازداشت دزدان خانه ويلايي در نيشابور

نيشابور ـ خبرنگار اطلاعات: فرمانده انتظامي نيشابور از دستگيري اعضاي شبكه سرقت از يك خانه ويلايي در بخش مركزي نيشابور خبر داد.سرهنگ محمدحسن اميري افزود: در پي سرقت يك دستگاه خودرو وانت پيكان به همراه وسايل و لوازم داخل يك ويلا در يكي از روستاهاي بخش مركزي نيشابور مأموران كلانتري 12 اين شهر وارد عمل شدند و خودرو مسروقه را در حوزه كلانتري 13 قدس نيشابور شناسايي كردند. با بررسي خودرو يك دستگاه تلفن همراه كه از سارقان به جا مانده بود، كشف شد.وي افزود: با توجه به اين كه فردي ناشناس با تلفن همراه مكشوفه مكرر تماس مي‌گرفت و اظهار مي‌داشت موادمخدري كه به وي تحويل داده‌اند، تقلبي است، بنابراين مأموران با او در يكي از خيابان‌هاي نيشابور قرار ملاقات گذاشتند كه وي با ديدن مأموران با يك دستگاه خودرو پرايد اقدام به فرار كرد، اما در نتيجه تعقيب و گريز، نامبرده به همراه مقداري موادمخدر دستگير و با تحقيقات فني و پليسي مشخص شد كه سارقان اصلي در يكي از خانه‌هاي نيشابور حضور دارند.اميري ادامه داد: با هماهنگي مقام قضايي گروهي از مأموران به خانه مورد نظر اعزام شدند كه در نتيجه بازرسي از منزل، چهار نفر ديگر از سارقان دستگير و اموال و كالاهاي مسروقه به ارزش500ميليون ريال كشف شد.وي اضافه كرد: پنج سارق، پس از تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شدند.

دستگيري 2 كيف قاپ حرفه‌اي در قم

قم-خبرنگار اطلاعات: دو كيف‌قاپ حرفه‌اي به ده‌ها فقره كيف قاپي در شهر قم اعتراف كردند.مأموران كلانتري 13 قم پس از اطلاع از يك مورد كيف قاپي ناموفق توسط راكبان يك دستگاه موتورسيكلت، با اجراي طرح مهار اين سارقان را كه در بلوار آيت‌الله كاشاني قم اقدام به كيف‌قاپي مجدد كرده بودند، به دام انداختند.اين سارقان دربازجويي به ده‌ها فقره كيف قاپي در محدوده شهر قم اعتراف كردند.

انهدام شبكه سرقت سيم برق در زرنديه

زرنديه-خبرنگار اطلاعات: شبكه سارقان سيم برق كه به طور حرفه‌اي اقدام به سرقت مي‌كردند توسط ماموران انتظامي شهرستان زرنديه متلاشي شد.سرهنگ داود عبدالمالكي فرمانده انتظامي شهرستان زرنديه با بيان مطلب بالا، افزود: ماموران پليس آگاهي اين شهرستان دو نفر از سارقان را كه هر دو اهل و ساكن كرج بودند، با يك دستگاه وانت نيسان هنگام سرقت سيم برق در روستاي رحمت‌آباد دستگيركردند.وي افزود: در بازرسي‌هاي به عمل آمده متهمان به 30فقره سيم برق در زرنديه، كرج و حومه آن اعتراف كردند.وي ادامه داد: همچنين از متهمان مقادير قابل توجهي سيم برق مسروقه و 180بطر مشروبات الكلي كشف و ضبط شد.

جاعل عتيقه‌هاي زيرخاكي به دام افتاد

* جاعل و فروشنده عتيقه‌هاي زيرخاكي توسط ماموران نيروي انتظامي شهرستان زرنديه دستگيرشد.

سرهنگ داود عبدالمالكي فرمانده انتظامي شهرستان زرنديه با بيان مطلب بالا، افزود: متهم تاكنون اقدام به جعل و فروش چندين مورد عتيقه جعلي و قلابي در شهرستان‌هاي تهران، بوئين زهرا، ساوه و زرنديه كرده است كه در اين زمينه پرونده قضايي تشكيل و متهم تحويل مقامات قضايي شد.





چهارشنبه|ا|7|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 232]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن