تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805521285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هفته سوم دور برگشت ليگ بر‌تر كشتي‏؛ جدال‌هاي داغ براي صعود به نيمه نهايي


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: هفته سوم دور برگشت ليگ بر‌تر كشتي‏؛ جدال‌هاي داغ براي صعود به نيمه نهايي
حساسترين ديدار اين هفته از گروه اول را دو تيم پيشگامان آسانسور مازندران وشهرداري ملاير در ساري برگزار كنند و مهمترين رقابت گروه دو را هم ثامن‌الحجج (ع)مقابل سايپاي شمال برگزار مي‌كنند.


ايلنا: هفته سوم دور برگشت ليگ بر‌تر كشتي آزاد، جمعه با برگزاري ۴ ديدار در شهرهاي ساري، بابل، گلوكاه و سبزوار پيگيري مي‌شود كه به نوعي جدال‌هاي اين هفته براي صعود به نيمه نهايي خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ايلنا، پيكارهاي اين هفته تا حدود زيادي چهره تيم‌هاي صعود كننده به مرحله نيمه‌نهايي اين مسابقات را مشخص مي‌كند. تيم خونه به خونه بابل از گروه اول و ثامن‌الحجج (ع) سبزوار از گروه دوم صعودشان به مرحله پاياني را قطعي كرده‌اند و ساير تيم‌ها در اين ۲ گروه براي صعود به عنوان تيم دوم رقابت مي‌كنند.

شايد حساسترين ديدار اين هفته گروه اول را دو تيم پيشگامان آسانسور مازندران وشهرداري ملاير در ساري برگزار كنند. تيم پيشگامان كه عسكري محمديان مربي خود را به علت بيماري و بستري شدن در بيمارستان در كنار خود نمي‌بينند، نمي‌خواهد آخرين فرصت را براي حضور در جمع ۴ تيم نيمه نهايي از دست بدهد و اين فرصت را در اختيار نماينده ملاير بگذارد. پسشگامان كه هفته گذشته را با شكست مقابل خونه به خونه به پايان رسانده مي‌خواهند با پيروزي در اين هفته مقابل شهرداري و صعود به مرحله نيمه نهايي شگفتي‌ساز رقابت‌ها لقب گيرد.

در سوي مقابل شاگردان امير توكليان كه در هفته‌هاي اخير با انگيزه نشان داده‌اند و هفته پيش را هم استراحت كردند به دنبال برتري و كسب پيروزي در خانه حريف هستند تا بليت حضور در نيمه‌نهايي را از ساري با خود به ملاير ببرند. در صورت پيروزي هر كدام از اين دو تيم، شانس آنها براي حضور در مرحله بعد افزايش مي‌يابد. اين در حالي است كه شهرداري ملاير با انجام ۵ ديدار و۶ امتياز در رده سوم و پيشگامان با ۴ امتياز از۵ ديدار در رتبه چهارم گروه قرار دارند.

سرمربي تيم كشتي آزاد شهرداري ملايردر خصوص بازي مقابل پيشگامان گفت: ديدار ما با پيشگامان در ساري مهمترين مسابقه ما محسوب مي‌شود و قطعا سخت و مشكل خواهد بود. با تمام توان به ميدان مي‌رويم چون پيروزي مقابل آسانسور مي‌تواند پل صعود ما به نيمه‌نهايي باشد. اميدوارم بتوانيم با عبور از سد حريف صعودمان را قطعي كنيم.

امير توكليان خاطرنشان كرد: ۳ ديدار حساس را تا پايان مرحله مقدماتي پيش رو داريم كه همه براي ما حكم فينال را دارد. براي صعود نياز به ۲پيروزي داريم. پيشگامان تيم خوبي است، اما اگر بخواهيم انصاف را در نظر بگيريم شهرداري ملاير نسبت به بقيه تيم‌هاي گروه شخصيت بيشتري براي صعود دارد.

توكليان درباره شناختش از تيم حريف گفت: ‌حريفمان هم مانند ما نفرات محدودي را در اختيار دارد و با يك تيم پا به مسابقات گذاشته است. تيمي كه كمترين اشتباه را داشته باشد در اين ديدار پيروز ميدان خواهد بود. چون هر دو تيم خيلي به هم نزديك هستند. روي تك تك نفرات حريف برنامه‌ريزي كرده‌ايم و با چند تغيير نسبت به دور رفت به ميدان خواهيم رفت. از كشتي‌گيران خارجي هم استفاده خواهيم كرد. مشكلي نداريم و با توجه به استراحتي كه هفته گذشته داشتيم اميدواريم پس از روحيه‌اي كه با پيروزي در ديدار مقابل نفت گرفتيم در اين مسابقه هم با برد از تشك مسابقه خارج شويم.

اما در ديگر ديدار گروه اول خونه با خونه بابل ميزبان نفت تهران است. بابلي‌ها كه با هدايت غلامرضا محمدي، سرمربي تيم ملي و به كار گرفتن مهره‌هاي سر‌شناس از‌‌ همان ابتدا هم به عنوان مدعي صعود و حتي قهرماني محسوب مي‌شدند، هفته گذشته با ۶ پيروزي پي در پي حضورشان در جمع ۴ تيم بر‌تر را قطعي كردند. نفتي‌ها كه هفته گذشته و در خانه به سختي از سد آبفاي زنجان قعرنشين گذشته بودند اين هفته آخرين شانس صعودشان را مي‌آزمايند.

شاگردن جويباري اميدوارند با توجه به صعود بابلي‌ها كه شايد در اين ديدار از همه توانشان استفاده نكنند استفاده لازم را برده وبا يك پيروزي شيرين خارج از خانه جايگاه‌شان را در رده دوم جدول اين گروه حفظ كنند تا همچنان براي صعود اميدوار بمانند. در حال حاضرنفت تهران با ۶ امتياز از ۶ ديدار در رتبه دوم قرار دارد و خونه به خونه با ۱۲ امتياز در صدر است. اين هفته تيم قعرنشين آبفاي زنجان استراحت دارد.

سرمربي تيم كشتي آزاد نفت تهران درباره ديدار مقابل خونه ‌به خونه بابل در ليگ بر‌تر گفت: كشتي‌گيرانمان آمادگي خوبي دارند و تمرينات خوبي را در طول اين هفته پشت سر گذاشتيم. هر تيمي كه اشتباهات كمتري داشته باشد در اين مسابقه پيروز خواهد بود.

يعقوب نجفي‌جويباري خاطرنشان كرد: ديدار سختي مقابل حريف داريم. تمام تلاشمان اين است كه به عنوان تيم دوم از گروه‌مان صعود كنيم. ميزباني حريف كار ما را سخت مي‌كند چون تماشاگران مازندراني چيزي غير از پيروزي از تيمشان نمي‌خواهند اما ما هم از پيش بازنده نيستيم چون در دور رفت در تهران كشتي‌هاي خوبي با تيم قدرتمند خونه به خونه گرفتيم.

درمهم‌ترين ديدار گروه دوم ثامن‌الحجج (ع) در سبزوار ميزبان سايپا شمال است. اين ديدار به نوعي جدال مربيان تيم ملي يعني محسن كاوه و مصطفي مي‌رعماديان محسوب مي‌شود. سبزواري‌ها كه به لطف مهره‌هاي ملي‌پوششان هفته گذشته حضورشان در جمع ۴ تيم بر‌تر ار قطعي كردند، اين هفته شايد انگيزه‌اي براي پيروزي نداشته باشند اما از طرف ديگر نمي‌خواهند كه روند پيروزي‌هايشان قطع شود.

در طرف مقابل سايپايي‌ها كه هفته گذشته در ديداري راحت انتقام شكست دور رفت را از ارتشي‌ها در خانه گرفته‌اند به دنبال فرصتي براي شكست سبزواري‌ها هستند تا خيالشان را بابت صعود راحت كنند. به طور حتم كشتي‌گيران ملي‌پوش و خارجي‌هاي دو تيم نقشي تعيين كننده در اين ديدار خواهند داشت. سايپا با تمام قوا پا به ميدان خواهد گذاشت اما بايد ديد كه ثامن هم اين كار را انجام مي‌دهد يا اينكه ترجيح مي‌دهد با استفاده از جوانانش به ملي‌پوشان و خارجي‌هايش استراحت داده تا براي ديدارهاي نيمه‌نهايي آماده‌تر شوند. هم اكنون سايپا با ۶ امتياز از ۶ مسابقه در رده دوم گروه دوم قرار دارند و ثامن با ۱۲ امتياز صدر نشين است.

سرمربي تيم كشتي آزاد سايپا تنكابن گفت: نتيجه قابل پيش‌بيني نيست بايد بدانيم كه اين ديدار براي ما ايستگاه آخر است، با تمام توان روي تشك خواهيم رفت و شانسمان را از دست نمي‌دهيم. كشتي رشته‌اي انفرادي است و خود كشتي‌گير هم بايد بخواهد و براي خودش هم كشتي بگيرد.

مصطفي مي‌رعماديان درباره ديدار سايپا مقابل ثامن‌ سبزوار در چارچوب هفته سوم از دور برگشت رقابت‌هاي ليگ بر‌تر كشتي آزاد گفت: ‌اين سومين هفته متوالي است كه كشتي مي‌گيريم. فاصله مسابقات بسيار نزديك است و اين فشردگي براي ما ايجاد مشكل كرده چراكه كشتي‌هاي سختي را در اين ۳ هفته پشت سر گذاشته‌ايم.

وي ادامه داد: كشتي‌گيرانمان در اين مدت از نظر جسمي تحت فشار بوده‌اند، اما با ريكاوري سعي كرديم شادابي را به بدن‌هاي آنها برگردانيم. بار جسمي را كم كرديم، اما بار روحي روي اعضاي تيم وجود دارد. فشردگي ليگ از يك طرف و مشكلات مالي از سوي ديگر تاثير منفي روي روحيه ما گذاشته است.

ميرعماديان درمورد قدرت حريف و امتياز ميزباني‌اش گفت: از قدرت تيم حريف اطلاع داريم، اما در هيچ مسابقه‌اي از پيش بازنده نبوديم. براي صعود بايد حتما در اين ديدار با پيروزي خارج شويم چون راه ديگري نداريم. تمام كشتي‌گيرانمان شرايط خوبي دارند و از كشتي‌گيران خارجيمان هم استفاده خواهيم كرد.

اما ديگر ديدار اين گروه را مجاهدان صنعت برق ايران وتله‌كابين گنجنامه همدان در گلوگاه برگزار خواهند كرد. با توجه به نتايج گلوگاهي‌ها و تيم جوانشان نمي‌توان انتظار زيادي از آن‌ها داشت و به نظر مي‌رسد همداني‌ها بر روي كاغذ پيروز اين رقابت هستند. تيم همداني كه با توجه به استراحتي كه هفته گذشته داشته است شرايط بهتري از حريف دارد و در صورت پيروزي در اين رقابت چشم به ديدار بعدي خود خواهد داشت تا ببيند كه تكليف صعودش به مرحله بعد چه خواهد شد. در حال حاضرنماينده همدان با ۶ امتياز از ۵ ديدار و يك مسابقه كمتر نسبت به سايپا در رتبه سوم جدول اين گروه قرار دارد. نيروي زميني ارتش اين هفته در گروه دوم استراحت دارد.

* برنامه هفته سوم از دور برگشت (جمعه ۹/۱۰/۹۰):

گروه اول:

پيشگامان آسانسور مازندران - شهرداري ملاير (ميزبان: سالن سردار سجودي ساري)

داوران: محمدحسين تام (خراسان رضوي) سيد محمد افتخاريان (البرز) محمد عادل‌پور (زنجان) فريدون عابدين‌نژاد (البرز)

خونه با خونه بابل - نفت تهران (ميزبان: سالن سيد رسول حسيني ساري)

داوران: عزيزالله اطاعتي، عين‌اله محمدي، مي‌رزآقا احمدي و نادر مرادي راد (تهران)

اين هفته تيم آبفاي زنجان در گروه اول استراحت دارد.

گروه دوم:

مجاهدان صنعت برق ايران گلوگاه - تله‌كابين گنجنامه همدان (ميزبان: سالن امام رضا (ع) گلوگاه)

داوران: طاهر محمدعلي زنگنه (تهران) سيدمحمدعابد هاشمي‌نسب (تهران) غلامرضا طاهرخاني (قزوين)

ثامن‌الحجج (ع) سبزوار - سايپا شمال (ميزبان: سالن شهيد مشكاني سبزوار)

داوران: علي اكبر صوفي، اصغر محمدي، سهراب دهقان و ابوالفضل سبزعلي (تهران)

نيروي زميني ارتش اين هفته در گروه دوم استراحت دارد.

گفتني است بيژن قاسم‌زاده رئيس كميته انضباطي روز جمعه در بابل از نزديك شاهد ديدار تيم‌هاي خونه به خونه بابل و نفت تهران خواهد بود و ديگر نمايندگان اين كميته با حضور در شهرهاي ساري، گلوگاه و سبزوار بر روند برگزاري رقابت‌ها نظارت ويژه دارند. نمايندگان كميته انضباطي از اين پس بصورت مستقيم بر روند برگزاري رقابت‌هاي مختلف ليگ بر‌تر و قهرماني كشور نظارت خواهند كرد.

پايان پيام

چهارشنبه|ا|7|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن