تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820632787




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه وخواندني و سوت پايان ودقيقه 90


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه وخواندني و سوت پايان ودقيقه 90
محسن بياتي نيا مهاجم تيم فوتبال صباي قم:
بيك زاده مرتكب خطاي پنالتي شد

محسن بياتي نيا مهاجم تيم فوتبال صباي قم مدعي شد، هاشم بيك زاده در بازي اين تيم مقابل استقلال روي او مرتكب خطاي پنالتي شده است.
وي در گفتگو با مهر، ضمن بيان اين مطلب افزود: فكر مي كنم بيك زاده مرتكب خطاي پنالتي شد اما اظهارنظر در اين خصوص را به كارشناسان داوري مي سپارم.
بياتي نيا با اذعان به اينكه تيم فوتبال استقلال نمايش خوبي در ديدار با صباباتري داشت، افزود: استقلال خوب بازي كرد اما فكر مي كنم در 20 دقيقه آخر مسابقه اين تيم صبا بود كه جريان بازي را در دست داشت. ما حاكم ميدان بوديم اما با بدشانسي نتوانستيم از فرصت هاي خود استفاده كنيم. در اين بازي اگر شانس با ما يار بود به هيچ وجه نتيجه را واگذار نمي كرديم.

فيروز كريمي سرمربي تيم فوتبال صباي قم :
داوري افتضاح بود

فيروز كريمي سرمربي تيم فوتبال صباي قم با انتقاد از عملكرد تيم داوري ديدار تيمش برابر استقلال تهران گفت: داور حتي در صحنه هايي كه به سود ما سوت زد دچار استباه شد.
كريمي در خصوص صباي قم نيز گفت: ما هم بازي بسيار خوبي را ارائه داديم. بچه هاي ما آنچه را كه مي خواستيم به اجرا گذاشتند اما دو عامل باعث شد كه ما برنده اين ميدان نباشيم. ابتدا قضات فوق العاده ضعيف داور وسط بود كه متاسفانه با اين قضاوت خود داور ايراني دربي را هم تحت شعاع خود قرار داد. ايشان سوت هاي ضعيفي زدند كه من حتي خودم اعتقاد دارم كه چندين سوت هم كه به نفع ما زد كاملا اشتباه بود. من از همين جا اعلام مي كنم كه حتي كارتي كه به جان واريو داد كاملا بي دليل بود. چرا كه در فوتبال دنيا اگر توپي از زمين خارج شده و بازيكن به آن ضربه بزند چون تاثير در روند بازي ندارد و توپ جمع كن ها سريعا توپ را به حريف مي دهند زماني از بازي نمي گيرد. در مجموع داوري اين ديدار افتضاح بود. اميدوارهستم كه براي بازيهاي حساس اين چنيني از داورهاي بسيار باتجربه استفاده كنند تا حق هيچ تيمي ضايع نگردد.

فيلم باشگاه پرسپوليس در كميته انضباطي

باشگاه پرسپوليس تصاوير بي احترامي هواداران كرماني را به كميته انضباطي ارسال مي كند.
به گزارش فارس، روابط عمومي باشگاه پرسپوليس قصد دارد به منظور رسيدگي به تخلفات هواداران كرماني در جريان تمرين اين تيم يك روز قبل از ديدار مقابل مس و روز بازي، فيلم گلچين شده اي را به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال ارسال كند.
اين فيلم 10 دقيقه اي است و از سوي روابط عمومي باشگاه پرسپوليس تهيه شده است.

مصدوميت علي كريمي از ناحيه كمر

علي كريمي پس از بازي مقابل مس كرمان از ناحيه كمر دچار گرفتگي و مصدوميت شد.
كريمي نياز به دو روز استراحت دارد و سپس مي تواند در تمرينات گروهي شركت كند.
كريمي در اين باره گفت: كمي احساس درد مي كنم اما مشكل خاصي نيست و براي ديدار با پيام مشكلي ندارم.

كريم باقري كاپيتان تيم ملي فوتبال ايران :
تايلند را نمي شناسم
كريم باقري كاپيتان تيم ملي فوتبال ايران در خصوص وضعيت تيم ملي براي بازي با تايلند گفت:خوشبختانه تمامي بازيكنان با روحيه و آماده به نظر مي رسند و بي ترديد ما براي پيروزي به تايلند خواهيم رفت.
وي افزود: شناخت زيادي از تيم تايلند ندارم البته بي ترديد آنها از تيم سنگاپور براي ما آشناتر خواهند بود. ما در مقابل سنگاپور بازي خوبي انجام داديم و اميدوارم با يك بازي بهتر بتوانيم مقابل تايلند نيز نتيجه بگيريم. وي اضافه كرد: هيچ حريفي را نبايد دست كم گرفت و تايلند نيز بي ترديد در خانه حريف دشواري براي ما خواهد بود. تصور مي كنم شرايط جوي نيز به تايلند كمك كند.
وي در پايان گفت: درهر صورت تنها هدف ما در بازي مقابل تايلند پيروزي است و بايد امتياز اين بازي را بدست آوريم. اميدوارم كه بازي خوبي انجام دهيم و بتوانيم با استفاده از فرصت هايمان حريف خود را شكست دهيم.

كريم ملاحي مديرعامل باشگاه صباي قم:
جرياني مي خواهد يك تيم خاص قهرمان ليگ شود

كريم ملاحي مديرعامل باشگاه صباي قم با انتقاد از عملكرد داور ديدار تيم فوتبال اين باشگاه با استقلال تهران، از وجود جرياني مخرب در جهت قهرمان كردن يك تيم خاص در فوتبال كشور ابراز نگراني كرد و گفت: اميدوارم اينطور نباشد كه اين جريان بخواهد تيمي خاص را قهرمان كند.
وي در گفتگو با مهر، ضمن بيان اين مطلب افزود: متاسفانه در بازي استقلال - صباي قم مهمترين مشكل ما اشتباهات داوري بود. داور بسيار ضعيف قضاوت كرد و اشتباهات تاثيرگذار داشت. به عقيده من صالحي داور بازي بزرگ استقلال - صبا نبود. مسابقه حساسي كه اين همه تماشاگر دارد را بايد داوري بزرگتر صالحي قضاوت مي كرد.
وي با تاكيد دوباره بر اينكه احمد صالحي در قواره قضاوت بازي بزرگ هفته بيست و سوم ليگ برترنبوده است، افزود: همه ديدند كه تيم صباباتري بازي خوبي را به نمايش گذاشت. ما خوب بازي كرديم و نبايد شكست مي خورديم. ما سرتر از استقلال بوديم و حداقل حق مان يك امتياز مسابقه بود كه از آن محروم مانديم. در مقابل خيلي عجيب و غريب باختيم. آن از گل عجيب استقلال كه نمي دانم چطور وارد دروازه مان شد و آنهم از اشتباهات داوري كه روند بازي را به سود تيم ميزبان تغيير مي داد.

پيشنهاد 400 هزار دلاري شارجه براي مدافع استقلال

باشگاه شارجه امارات با پيشنهادي 400 هزار دلاري خواهان جذب هادي شكوري بازيكن تيم استقلال تهران شد.
گفتني است كه ، اين باشگاه با ارسال نمابري به باشگاه استقلال تهران با ارايه پيشنهادي 400 هزار دلاري براي چهار ماه خواهان جذب هادي شكوري مدافع تيم فوتبال استقلال تهران شد.

پيوس جانشين عباسي در برق شيراز

به گفته محمد امين شرقي عضو هيات مديره باشگاه برق شيراز; فرشاد پيوس به طور رسمي به عنوان سرمربي جديد تيم فوتبال اين باشگاه انتخاب شد.
وي افزود: اگرچه اعتقاد داريم محمد عباسي با تيم خوب كار كرد اما، به هر حال وقتي تيم وارد بحران مي شود نياز به شوك دارد كه ايمان داريم با آمدن پيوس، تيم از بحران خارج مي شود.

با مخالفت قلعه نوعي;
شكوري به امارات نمي رود

با مخالفت امير قلعه نوعي رفتن هادي شكوري به تيم الشارجه امارات منتفي شد.
گفتني است ،اماراتي ها اين بازيكن را براي مدت چهار ماه و به صورت قرضي در نظر داشتند تا بتوانند حضوري قدرتمندانه در رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا داشته باشند. اما، امير قلعه نوعي سرمربي آبي هاي تهران اعلام كرد به اين بازيكن نياز دارد و اجازه رفتن او را نخواهد داد. به اين ترتيب پيوستن هادي شكوري به فوتبال امارات منتفي شد.

تمرين تيم ملي در سكوت كامل
تاخير دايي، افاضلي و رحمتي

اعضاي تيم ملي فوتبال ايران كه از سوي علي دايي براي بازي مقابل تيم ملي تايلند به اردوي تيم ملي دعوت شده اند، ساعت 12 ظهر ديروز در هتل المپيك تهران خود را به كادرفني معرفي كردند.
تمامي بازيكنان به غير از مهدي رحمتي در ساعت مقرر در اين محل حاضر شدند و گويا رحمتي با اجازه كادرفني با تاخير به اردوي تيم ملي ملحق شد.
ضمن آن كه از كادر فني تنها روته مولر و بهزاد غلامپور در هتل المپيك حضور داشتند و علي دايي به همراه هومن افاضلي همزمان با آغاز تمرين تيم ملي در بعدازظهر به جمع ملي پوشان ملحق شدند.
اعضاي تيم ملي فوتبال ايران ساعت 15ديروز تنها تمرين خود را در محل كمپ تيم هاي ملي در سكوت كامل برگزار كردند و ساعت 21 تهران را به مقصد بانكوك ترك كردند.

عزيز محمدي رئيس سازمان ليگ برتر:
بليت فروشي بازي استقلال - پرسپوليس روز مسابقه

عزيز محمدي رئيس سازمان ليگ برتر در خصوص نحوه بليت فروشي بازي استقلال - پرسپوليس گفت: بليت فروشي اين بازي همان روز مسابقه از ساعت 6 صبح در محل ورزشگاه آزادي انجام مي شود.
وي افزود : در اين جلسه در اين خصوص برگزار گرديد ، شد ديدار پزسپوليس و استقلال ساعت 14 روز جمعه 25 بهمن ماه در ورزشگاه آزادي برگزار شود. ضمن اينكه بليت بازي پيش فروش نمي شود و روز بازي در ورزشگاه آزادي در اختيار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

مجتبي جباري هافبك تيم استقلال:
آماده بازي با پرسپوليس هستم
مجتبي جباري هافبك تيم استقلال پس از مدت ها مصدوميت در ديدار تيم هاي استقلال و صباي قم به ميدان رفت، او درباره آخرين وضعيت خود به گفت :خوشحالم كه بار ديگر به ميدان بازگشتم، خدا را شكر شرايطم خوب است اما، معتقدم با دو، سه بازي ديگر يعني زمان بازي مقابل پرسپوليس به اوج آمادگي مي رسم.
وي درباره بازي استقلال مقابل صباي قم نيز گفت: بازي بسيار خوبي انجام داديم، در هر صورت استقلال مي خواست تا صدرنشيني خود را حفظ كند و به همين دليل بازيكنان تمام تلاش خود را انجام دادند كه خوشبختانه به هدف مان دست يافتيم.
وي افزود: در هر صورت هر دو تيم با دوندگي بي امان، بازي پرفشاري را انجام دادند، صبا نيز مانند استقلال به دنبال پيروزي بود و اين ميل به برتري سبب شد تا تماشاگران بازي زيبايي را شاهد باشند.
وي تصريح كرد: استقلال روند بسيار خوبي را پيدا كرده است و فاصله خود را در صدر جدول با حريفان بيشتر كرده است. اگر بتوانيم در بازي هاي آينده نيز همين روند را حفظ كنيم بي ترديد مي توانيم قهرماني ليگ برتر را بدست آوريم.

قهرمان سوييسي اسكي در كما

قهرمان سوييسي اسكي جهان در كما به سر مي برد.
به گزارش شبكه خبري يورونيوز، دانيل آلبرست قهرمان سوييسي اسكي جهان در مسابقات اسكي كيتزبوهل اتريش دچار سانحه شد.
وي در حين مسابقات پرش سقوط كرد و به شدت از ناحيه سر آسيب ديد.
پزشكان با تاييد سالم بودن ستون فقرات اين قهرمان سوييسي نجات وي را معجزه خواندند.
پزشك معالج وي گفت دلايل كافي وجود دارد كه ما در مورد بهبود آلبرست خوش بين باشيم.
اين حادثه شركت كنندگان در اين سري از مسابقات را به شدت شوكه كرده است.

فدراسيون تكواندو خواستار حذف رژيم صهيونيستي از فدراسيون جهاني شد

سيد محمد پولادگررئيس فدراسيون تكواندو در نامه اي به فدراسيون جهاني تكواندو حذف عضويت رژيم صهيونيستي از اين فدارسيون را خواستار شد.
سيد محمد پولادگر در نامه خود همچنين علاوه بر اعتراض به فاجعه انساني كه در آ ن تعداد بيشماري از مردم بيگناه غزه در جنايتي جنگي به دست رژيم اشغالگر قدس به شهادت رسيدند لغو عضويت اسرائيل غاصب را از فدراسيون جهاني تكواندو خواستار شد.

برگزاري مسابقه شطرنج در حمايت از كودكان غزه

همايون توفيقي استاد بين المللي شطرنج ايران در حمايت از كودكان بي پناه غزه در مسابقه شطرنجي با عنوان سيمولتانه كه امروز در شهرستان رشت برگزار خواهد شد، شركت مي كند.
توفيقي در گفت و گو با ايرنا، گفت: شطرنج سيمولتانه سبكي از شطرنج است كه در آن يك شطرنج باز به طور همزمان با تعداد زيادي از شطرنج بازان در سطوح و رده هاي مختلف سني به رقابت مي پردازد.
وي ادامه داد: در سطح بين المللي ركورد اين رشته به بيش از 700 نفر مي رسد اما در ايران اين ركورد، 171 نفر به طور همزمان است كه در اختيار "احسان قائم مقامي " استاد بزرگ شطرنج كشورمان است.
توفيقي ادامه داد: اين مسابقه يكشنبهساعت 9 صبح در سالن يادگار امام (ره)شهرستان رشت آغاز خواهد شد و با توجه به نوع رقابت حدود 10 ساعت بطول خواهد انجاميد.
همزمان با اين رقابت چهار شطرنج باز اين شهرستان نيز در رقابتي با عنوان شطرنج با چشمان بسته، با هم مسابقه خواهند داد.

بازگشت پينگ پنگ بازان پتروشيمي به صدر جدول
تيم پتروشيمي بندرامام با غلبه بر صندق ضمانت صادرات بار ديگر به صدر جدول رده بندي ليگ برتر پينگ پنگ بازگشت.
آخرين مسابقه هفته نهم بين تيم هاي پتروشيمي بندرامام و صندوق ضمانت صادرات برگزار شد و پتروشيمي موفق شد 6 بر 2 حريف خود را مغلوب كند.
در اين بازي اخلاق پسند با يك برد در مسابقه دونفره و 2 پيروزي در بازي هاي انفرادي بيشترين سهم را در پيروزي تيمش داشت. 2 برد تيم صندوق ضمانت صادرات را ليو زونگ چيني برابر افشين نوروزي و وحيد انتظاري بدست آورد.
با پايان يافتن كليه بازي ها تا هفته نهم پتروشيمي بندرامام با 34 امتياز در صدر جدول قرار دارد و تيم هاي دانشگاه آزاد اسلامي و تجار كيش هر كدام با 31 امتياز در مكان هاي بعدي هستند.
تراكتورسازي تبريز با 23 امتياز، نفت و گاز گچساران با 19 امتياز، صندوق ضمانت صادرات با 18 امتياز، متالوژي پودر قزوين با 11 و تايدواتر بندرعباس با 8 امتياز رده هاي چهارم تا هشتم را به خود اختصاص دادند.

موفقيت كشتي گيران ايران در نخستين
روز جام وهبي امره تركيه

در نخستين روز مسابقات بين المللي كشتي فرنگي جام وهبي امره در شهر استانبول تركيه، كشتي گيران تيم منتخب كشتي فرنگي ايران توانستند موفقيت هاي خوبي را كسب كنند.
به گزارش ايرنا از آنكارا، در اولين روز مسابقات كشتي فرنگي جام وهبي امره در تركيه، محمدباقر توكليان در 55 كيلوگرم، سعيد عبد ولي در 66 كيلوگرم ، حبيب الله اخلاقي در 84 كيلوگرم و محسن بشينجي در 120 كيلوگرم، حريفان خود را شكست دادند.
بر پايه اين گزارش، سعيد عبد ولي در اولين مسابقه خود كشتي گير تركيه را شكست داد و در مسابقه دوم، كشتي گير اهل مولداوي را شكست داد.
محسن بشينجي كه در مسابقه اول خود حريف تركيه اي خود را شكست داده بود، در مصاف با كشتي گيري از گرجستان، وي را با ضربه فني شكست داد.
محمدباقر توكليان نيز توانست با اقتدار بر حريف خود از تركيه غلبه كند و به دور بعدي راه يابد.
تيم منتخب كشتي فرنگي ايران با 10 كشتي گير در اين رقابتها شركت كرده است.
در اين مسابقه ها كه كشتي گيران 14 كشور از جمله ايران شركت دارند، تيم تركيه به عنوان ميزان رقابتها با 85 كشتي گير حضور يافته است.
بر پايه اين گزارش، در اين مسابقات به نفرات اول، دوم و سوم هر وزن به ترتيب سه، دو و يك هزار دلار جايزه نقدي و در مجموع 45 هزار دلار جايزه نقدي پرداخت خواهد شد.
در بيست و هفتمين دوره مسابقه هاي بين المللي كشتي فرنگي جام "وهبي امره" در تركيه، تيم هاي ايران، قزاقستان، آمريكا، يونان، گرجستان، مجارستان، ازبكستان، تونس، مولداوي، فنلاند، جمهوري آذربايجان، قرقيزستان، آلمان و تركيه شركت كرده اند.

مسابقات ليگ برتر تكواندو
نفتي ها در صدر

هفته پنجم رقابتهاي ليگ برتر تكواندو باشگاههاي ايران با شكست مدافع عنوان قهرماني در سالن شهيد تجلي كرمان خاتمه يافت.
هفته پنجم از دور رفت رقابتهاي تكواندو ليگ برتر باشگاههاي ايران به ميزباني باشگاه مس كرمان در سالن شهيد تجلي اين شهر برگزار شد.
درمهمترين بازي اين هفته تيم هاي اول و دوم جدول رده بندي به مصاف هم رفتند. دانشگاه آزاد اسلامي و مناطق نفت خيز جنوب دراين ديدار يك مبارزه جذاب و ديدني را به تصوير كشيدند كه در نهايت اين تيم مناطق نفت خيز جنوب بود كه 5 بر3 موفق به شكست مدافع عنوان قهرماني شد.
مناطق نفت خيز جنوب با اين پيروزي 13 امتيازي شد و به صدر جدول صعود كرد ولي دانشگاه آزاد اسلامي با همان 12 امتياز قبلي خود به مكان دوم سقوط كرد. مس كرمان ميزبان اين مسابقات ، پوشينه بافت را با نتيجه قاطع 8 بر صفر شكست داد تا با 9 اميتاز در مكان دوم جدول قرار بگيرد.
هيئت تكواند و ناجا 7 بر يك مقابل شاگردان رحيم صالحي در تيم جوانه شكست خورد. ديدار دو تيم شهرداري بندرعباس و هيئت تكواندو كرج نيز با نتيجه تساوي 4-4 خاتمه يافت.
در اين ديدارشكست بهزادايلخاني فني ترين تكواندوكار نوجوان جهان در سال 2008 مقابل حسن باغگرايي مهمترين حادثه بود.درجدول رده بندي بعد از سه تيم بالاي جدول، جوانه، هيئت تكواندو ناجا، شهرداري بندرعباس، هيئت كرج و پوشينه بافت نيز در رده هاي چهارم تا هشتم جاي گرفتند.

به دنبال اتفاقات ورزشگاه مرغوبكار;
احضار مقصران به كميته انضباطي باشگاه استقلال

در پي اتفاقات رخ داده در مجموعه ورزشي مرغوبكار، مسوولان آكادمي و تيم هاي نوجوانان و بانوان باشگاه استقلال تهران به كميته انضباطي باشگاه فراخوانده شدند.
به گزارش ايسنا، به دنبال تداخل برنامه تمريني تيم بانوان و نوجوانان باشگاه استقلال در روز سه شنبه هفته گذشته، در اقدامي بي سابقه تيم هاي بانوان و نوجوانان استقلال به انجام مسابقه فوتبال با يكديگر پرداختند و حتي تيم نوجوانان با هفت گل تيم بانوان را شكست داد.
انتشار اين خبر به سرعت واكنش باشگاه استقلال تهران را در پي داشت و در حالي كه مسوولان آكادمي و دو تيم در ابتدا سعي كردند موضوع را در حد تداخل تمريني جلوه دهند، به نظر مي رسد كه مديرعامل باشگاه به هيچ عنوان قصد چشم پوشي از اين حادثه را ندارد و واعظي آشتياني اعلام كرده است كه موضوع را تا روشن شدن كامل جزئيات آن با قاطعيت پيگيري مي كند.
به همين دليل از سوي كميته انضباطي باشگاه استقلال تهران "پورسيف" سرپرست مجموعه مرغوبكار، "عليرضا منصوريان" و "محمد خرمگاه" مسوول و معاون فني آكادمي باشگاه، "اردستاني" سرمربي تيم نوجوانان استقلال و "سعيده نادرپور" سرمربي تيم بانوان استقلال به كميته انضباطي اين باشگاه فراخوانده شدند .

سرمربي تيم هاي ملي كامپوند زنان و مردان انتخاب شدند

طي حكمي از سوي رييس فدراسيون تيراندازي با كمان، "منسوك پارك" به عنوان سرمربي تيم هاي ملي كامپوند زنان و مردان منصوب شدند.
به گزارش روابط عمومي فدراسيون تيراندازي با كمان پارك كه هدايت تيم هاي ملي ريكرو زنان و مردان را عهده دار بود، پس از اين سرمربي گري تيم هاي ملي كامپوند زنان و مردان را نيز برعهده خواهد گرفت.
بر اين اساس; خانم لي يومي به عنوان مربي رويكرو زنان، اميد تكلو مربي كامپوند مردان و سكينه قاسم پور مربي كامپوند بانوان مشغول به كار شدند.
هم چنين "تروند آماندوسن" كه پيش از اين قرار بود به عنوان سرمربي تيم ملي كامپوند مردان به ايران بيايد، در سمت مشاور فني و مشاور تيم هاي ملي كا مپوند از اوايل اسفندماه با فدراسيون تيراندازي با كمان همكاري خود را آغاز خواهد كرد.

تبريز ميزبان مسابقات بين المللي
بسكتبال دهه فجر

غلامحسين فخاري مديركل تربيت بدني آذربايجان شرقي اعلام كرد: بر اساس درخواست اين اداره كل و تصميم فدراسيون بسكتبال جمهوري اسلامي، مسابقات بين المللي گراميداشت دهه فجر در شهر تبريز برگزار مي شود.
به گزارش مهر ، فخاري افزود: طبق هماهنگي هاي به عمل آمده تاكنون از كشورهاي تركيه، ايتاليا، آلمان، گرجستان، قزاقستان، لبنان، سوريه، اردن، عراق، تركمنستان و افغانستان براي حضور در اين رقابت هاي دعوت شده كه شركت كنندگان قطعي طي روزهاي آنيده مشخص خواهند شد.
به گفته وي، مقرر شده است در اين دوره از رقابتها 2 و يا 3 تيم نيز از كشورمان حضور داشته باشند. فخاري با بيان اينكه تاريخ دقيق برگزاري مسابقات فوق متعاقبا" اعلام مي شود، اظهارداشت: اداره كل تربيت بدني استان تمامي تلاش خود را براي ميزباني باشكوه و بهتر اين رقابتها به كار خواهد بست و در اين راه اطمينان مي دهيم كه تيم هاي شركت كننده با رضايت كامل تبريز را ترك خواهند كرد.

حضور ايران در كنگره علمي فدارسيون
جهاني پينگ پنگ

محمد حسين ذوعلم رئيس كميته پزشكي فدراسيون پينگ پنگ به عنوان نماينده كشورمان در كنگره علمي فدراسيون جهاني اين رشته شركت مي كند.
گفتني است كه ، همايش علمي فدراسيون جهاني پينگ پنگ (ITTF) به منظور بررسي آخرين دستاوردهاي علمي و ورزشي در زمينه هاي علوم پزشكي، تغذيه، دوپينگ، فيزيولوژي در ژاپن برگزار خواهد شد.
كنگره علمي ITTF طي روزهاي 5 تا 7 ارديبهشت ماه برگزار خواهد شد. پس از پايان اين نشست علمي پنجاهمين دوره مسابقات جهاني پينگ پنگ در يوكوهاما ژاپن آغاز مي شود. اين رقابت ها طي روزهاي 8 تا 15 ارديبهشت ماه پيگيري مي خواهد شد.

چهارده وزنه بردار به اردوي تيم ملي دعوت شدند
جاي بسياري از بزرگان خالي است

اردوي تيم ملي وزنه برداري ايران با حضور 14 وزنه بردار شاخص مسابقات ليگ و قهرماني كشور از صبح ديروز (شنبه) در مجموعه ورزشي آزادي آغاز شد.
گفتني است ، همزمان با اعزام تيم ملي وزنه برداري كشورمان به اردوي آماده سازي ازبكستان،كادر فني تيم ملي، 14 وزنه بردار جوان و بزرگسال شاخص رقابت هاي ليگ و قهرماني كشور را به اردوي تيم ملي فراخواند.
شايان ذكر است، از بين وزنه برداران حاضر در دو اردوي تيم ملي ايران، يك تيم به رقابت هاي آسيايي بزرگسالان كه ارديبهشت ماه سال آينده در قزاقستان برگزار خواهد شد، اعزام مي شود.
در حالي اين ورزشكاران به اردوي تيم ملي دعوت شده اند كه وزنه برداران ديگري هم چون اصغر ابراهيمي، سعيد علي حسيني، نواب نصيرشلال، كيان نژاد بختياري، مهدي آگاه، سجاد بهروزي، سهراب مرادي و بهداد سليمي كه همگي از بهترين وزنه برداران ايران و آسيا در ماه هاي اخير بوده اند، براي حضور در اردو دعوت به عمل نيامده است.

مسابقات بسكتبال NBA
حامد حدادي باكسب 3 امتياز به ميادين بازگشت

ملي پوش بسكتبال كشورمان پس از هفته ها نيمكت نشيني در مسابقات NBA بامداد ديروز براي تيم ممفيس گريزليز به ميدان رفت و موفق به كسب 3 امتياز شد.
به گزارش مهر، تيم ممفيس گريزليز بامداد ديروز چهل و دومين ديدار خود در مسابقات بسكتبال حرفه اي آمريكا (NBA) را مقابل نيويورك نيكس انجام داد و با نتيجه 88 بر 108 مغلوب شد تا اين تيم متحمل هشتمين شكست پياپي خود در اين رقابت ها شده باشد.
دراين بازي بازيكنان ممفيس كوارترهاي نخست هر نيمه را با برتري خود تمام كردند اما در دو كوارتر ديگر نتيجه را واگذار كردند تا در نهايت با 20 اختلاف امتياز شكست را قبول كنند.
حامد حدادي ملي پوش 2 متر و 18 سانتيمتري بسكتبال كشورمان پس از هفته ها نيمكت نشيني و حتي سكونشيني در تيم ممفيس گريزليز ديروز در تركيب اين تيم قرار گرفت. وي 3 دقيقه و 8 ثانيه بازي كرد و 3 امتياز به دست آورد.
امتيازآورترين بازيكن اين ديدار "گاي" بود كه در مدت 34 دقيقه موفق به كسب 20 امتياز براي ممفيس شد. "ديويد لي" از تيم مقابل نيز 35 دقيقه بازي كرد و 19 امتياز به دست آورد.
مسابقات بسكتبال NBA در منطقه كنفرانس غرب در با حضور 15 تيم در سه بخش شمال غرب، پاسيفيك و جنوب غرب پيگيري مي شود. تيم ممفيس گريزليز در حال حاضر با 31 باخت و 11 برد در رده پنجم و آخر منطق جنوب غرب قرار دارد.
 يکشنبه 6 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 344]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن