تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820511208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فجر30 بيش از يك هزار برنامه ويژه دهه مبارك فجر در استان مركزي برگزارمي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فجر30 بيش از يك هزار برنامه ويژه دهه مبارك فجر در استان مركزي برگزارمي شود
مسوول ستاد دهه مبارك فجر استان مركزي، از برگزاري بيش از يك هزار برنامه مختلف فرهنگي ، اجتماعي،هنري،ورزشي و اقتصادي در دهه مبارك فجر امسال در استان خبر داد.


حجت الاسلام " عباس هاشمي" روز شنبه در آستانه سي امين پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي در جمع خبرنگاران استان مركزي در اراك ، به صدا در آوردن زنگ مدارس ، قطارها و ناقوس كليساها، گلباران حجره طلبگي امام راحل در اراك ، گلباران بيت قديمي امام راحل در شهر خمين ، گلباران قبور مطهر شهدا ، محافل انس با قرآن، تجليل از خادمان انقلاب اسلامي ، بر پايي نمايشگاه ، نمايش خياباني ، نشستهاي پرسش و پاسخ ، اهدا خون ، عيادت از بيماران ، ميزگردبررسي پنج انقلاب مختلف در دنيا و فضا سازي شهرها ا از برنامه هاي مهم استان در دهه مبارك فجر عنوان كرد.
وي ، اعزام خانوادههاي نيازمند به مشهد مقدس ، همايش نقش زنان در پيروزي انقلاب سلامي ، جشنواره ممتازان استان ، صبحگاه مشترك ،گلباران قبور شهدا توسط اقليتهاي مذهبي ، انتشار روزنگار انقلاب اسلامي ، ديدار از مراكز معلولن ، بر پايي شب شعر انقلاب اسلامي ، افتتاح راديو مسجد ، نشست انقلابيون ، يادواره شهدا ، تجليل از پيشكسوتان انقلاب اسلامي در ستان ، مسابقات ورزشي ، جشن انقلاب در مساجد و پايگاههاي مقاومت بسيج ، توزيع قرآن در مساجد ، برگزاري گفتمان ديني ويژه انقلاب اسلامي ، ديدار با مسوولان استان و معرفي چهره هاي ماندگار انقلاب اسلامي در استان را از ديگر برنامه هاي دهه مبارك فجر در استان مركزي عنوان كرد.
وي از رسانه ها در دهه مبارك فجر با پوشش خبري و گزارشي مناسب ، خدمات سي ساله انقلاب اسلامي را به مردم به ويژه نسل جوان بيان كرده و روحيه نشاط و اميدواري را در ملت زنده تر كنند.
حجت الاسلام هاشمي گفت: همچنين به مناسبت سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در استان يك هزار و 249 طرح فرهنگي ، اقتصادي و خدماتي در استان به بهره برداري مي رسد يا عمليات ساخت آن با هزينه اي بالغ بر يك هزار و 210ميليارد ريال آغاز مي شود.
وي ادامه داد: دهه مبارك فرصت مناسبي است تا خدمات انقلاب اسلامي به جهان و افكار عمومي داخل اطلاع رساني كامل شده و دستاوردهاي اين پديده قرن بازخواني شود.
وي گفت: امروز آرمانهاي انقلاب اسلامي از مرزها فراتر رفته به عنوان يك الگوي ظلم ستيز در جهان مي درخشد و زمينه ساز جهاني شدن اسلام در جهان شده است.
مسوول ستاد برگزاري دهه مبارك فجر استان مركزي افزود: امروز پايه هاي انقلاب اسلامي مستحكم تر از گذشته است و مدل موفق حكومت ديني ار به جهان عرضه كرده و مي تواند در همه كشورها براي سعادت بشري به كار گرفته شود.
وي افزود: دهه مبارك فجر طلوع اسلام خواهي در قرن حاضر است كه مي تواند به همه نيازهاي روز جامعه پاسخ دهد و مردم مظلوم و بي دفاع را ياري كند.
وي گفت: همه ما مديون انقلاب اسلامي هستيم با محافظت از دستاوردهاي آن و آرمانهاي امام راحل و شهداي والامقام مي توان بخشي از وظيفه خود را انجام داد .ك/2
517/557
 شنبه 5 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن