تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803110184




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درگفتگوبامهراعلام شد؛برخورد با متخلفان ساختماني / اعمال مقررات سخت گيرانه از سال آينده


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: درگفتگوبامهراعلام شد؛برخورد با متخلفان ساختماني / اعمال مقررات سخت گيرانه از سال آينده
رئيس مركز تحقيقات ساختمان و مسكن كشور از برخورد با متخلفان ساختماني خبر داد و اعلام كرد: از ادامه كار ساختمانهاي در دست احداث در صورت عدم رعايت مصرف مصالح استاندارد ساختماني جلوگيري مي شود.

محمود فاطمي عقدا در گفتگو با مهر در خصوص پيگيري مجلس مبني برنحوه اجراي آيين نامه نظارت بر اجراي استانداردهاي اجباري مصالح ساختماني گفت: مجلس ازحيطه تاكيد بر لزوم اجراي استاندارد اجباري وارد شده است، زيرا طبق ضوابط جاري به واحدهاي توليدي مصالح ساختماني اجازه توليد محصولات غيراستاندارد داده نمي شود.

رئيس مركز تحقيقات ساختمان و مسكن كشورعنوان كرد: به منظور اجراي طرح نظارت بر اجراي استانداردهاي اجباري كه در 23 اسفندماه سال 84 به تصويب هيئت وزيران رسيده، هماهنگي هاي لازم ميان وزارت مسكن و شهرسازي، سازمان نظام مهندسي ساختمان، وزارت بازرگاني، وزارت صنايع و معادن، مركز تحقيقات ساختمان و مسكن، سازمان استاندارد و تحقيقات صنعتي صورت گرفته است.

برخورد با متخلفان ساختماني

وي تاكيد كرد: با هماهنگي كامل در اجراي اين طرح و تشكيل كارگروههاي استاني با متخلفان برخورد مسئولانه و قانوني صورت مي گيرد.

فاطمي عقدا با اشاره به پلمپ شدن سه ساختمان دراستان اصفهان اظهارداشت: ساختمانهاي در دست احداث در سطح كشوردر صورت عدم رعايت مصرف مصالح استاندارد ساختماني توسط نظام مهندسي از ادامه كار آنها جلوگيري و ملزم به رعايت اجراي استانداردهاي اجباري مصالح خواهند شد و اين امر به شدت در كليه استانهاي كشور اعمال خواهد شد.

بررسي موانع عدم امكان اجراي استانداردسازي مصالح

وي اعلام كرد: امسال در بخشنامه اي از سوي وزيرمسكن و شهرسازي، مجددا به كارگيري مصالح استاندارد مورد تاكيد قرارگرفته و به كليه استانها ابلاغ شده است.

رئيس مركز تحقيقات ساختمان و مسكن كشورخاطرنشان كرد: جلسات مكرر در ارتباط با اين امر به صورت ماهانه در وزارت مسكن و شهرسازي و با حضور دستگاههاي مذكور برگزار مي شود و موانع و مشكلات و يا امكان عدم امكان اجراي برخي از استانداردها دراستانهاي كشورمورد بررسي و پيگيري قرار مي گيرد.

اعمال مقررات سخت گيرانه از سال آينده در ساخت و سازها

وي با اشاره به تمديد مهلت استاندارسازي مصالح ساختماني در كشور تصريح كرد: در سالجاري طبق پيشنهاد مركز تحقيقات ساختمان و مسكن و سازمان استاندارد و تحقيقات صنعتي، مهلت استانداردسازي برخي مصالح تا پايان خرداد ماه سال آينده مي شود و مقرراست از سال آتي مقررات دراين ارتباط سخت گيرانه تر شود و كليه توليدكنندگان و توزيع كنندگان مصالح ساختماني ملزم به رعايت استانداردسازي مصالح توليدي خواهند بود، ضمن اينكه اين مركز آمادگي كامل ارايه مشاوره هاي فني لازم به واحدهاي توليد مصالح غيراستاندارد را جهت استانداردسازي توليدات آنها را دارد.

فاطمي عقدا در پايان افزود: مشكل عمده اي كه در سر راه استانداردسازي و نظارت است، وجود كارگاههاي توليد كوچك و غيرصنعتي است كه از مراجع مختلف پروانه توليد گرفته و استقرار سيستم كنترل كيفيت در آنها دشوار است و يا اصلا امكان آن وجود ندارد.
 شنبه 5 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن