تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819677449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندارهمدان: يك ميليارد ريال براي فعاليت‌هاي قرآني مدارس اختصاص يافت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: استاندارهمدان: يك ميليارد ريال براي فعاليت‌هاي قرآني مدارس اختصاص يافت
فرهنگي. آموزش و پرورش. فعاليت‌هاي قرآني.

همدان - استاندار همدان گفت: يك ميليارد ريال از محل اعتبار استاني و آموزش و پرورش براي اجراي فعاليت‌هاي قرآني مدارس اين استان اختصاص يافت.

"بهروز مرادي" روز دوشنبه در نشست شوراي آموزش و پرورش افزود: همچنين ‪۱۰۰‬ميليون ريال توسط مجمع بانوان خير مدرسه‌ساز براي فعاليت‌هاي قرآني مدرسه در نظر گرفته شده است.

وي از احداث ‪ ۳۰‬نمازخانه در سطح مدارس استان در سال آينده خبر داد و افزود: اعتبار اين نمازخانه‌ها تا پايان سال مالي صد درصد تخصيص مي‌يابد.

وي اضافه كرد: نمازخانه‌ها بايد به صورت دو منظوره ساخته شود تا در فصل تابستان گردشگران و مسافران از امكانات آن استفاده كنند.

وي در ادامه اظهار داشت: براي گسترش انس با قرآن در برخي از مدارس به صورت پايلوت بايد فعاليت‌هاي قرآني و فوق برنامه به دانش‌آموزان پيش‌دبستاني و دبستان ارائه شود.

نماينده مردم همدان در مجلس شوراي اسلامي نيز گفت: برنامه‌هاي قرآني و نماز در سازمان آموزش و پرورش بايد نمود عيني‌تري داشته باشد.

"سيدمحمدكاظم حجازي" افزود: در مباحث مختلف اجتماعي هر جا موضوع فرهنگ با قوت بيشتري انجام شود، نتيجه كار از كيفيت مطلوب‌تري برخوردار خواهد شد.

وي اضافه كرد: امام خميني(ره) در بناي اين انقلاب تحول فرهنگي را مبنا قرار داد.

رييس سازمان آموزش و پرورش استان همدان نيز گفت: اين استان در اجراي طرح تجهيز نمازخانه‌هاي مدارس با تجهيز يك هزار نمازخانه رتبه برتر كشوري را كسب كرده است.

"ابراهيم سحرخيز" افزود: آموزش و پرورش همدان براي ترويج و گسترش فرهنگ نماز و قرآن حدود ‪ ۲۰‬طرح را در مدارس اجرا مي‌كند.

وي در ادامه اضافه كرد: در سي‌امين سال انقلاب اسلامي يك هزار و ‪ ۳۵۷‬دانش آموز همداني در ‪ ۲۲‬بهمن ماه بزرگترين سرود انقلاب اسلامي را اجرا مي‌كنند.

استان همدان با ‪ ۳۴۵‬هزار دانش آموز سه هزار و ‪ ۷۰۰‬مدرسه دارد. ك/‪۲‬ ‪۵۰۸/۵۶۴/۷۵۲۳‬
 دوشنبه 30 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن