تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820638388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گالياني: پاتو بازيكن خارق العاده اي است/آنچلوتي: امتياز مهمي كسب كرديم/بكهام: همه دوست دارند كاكا در ميلان بماند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: گالياني: پاتو بازيكن خارق العاده اي است/آنچلوتي: امتياز مهمي كسب كرديم/بكهام: همه دوست دارند كاكا در ميلان بماند
نايب رئيس باشگاه آ ث ميلان بعد از پيروزي يك بر صفر مقابل تيم فيورنتينا پاتو را بازيكن بزرگي قلمداد كرد و مربي باشگاه ميلان با ابراز خرسندي از اين پيروزي كسب امتياز كامل را براي ميلان بسيار مهم دانست و ديويد بكهام اين مسابقه را بسيار سخت براي ميلان دانسته و اعلام كرد كه ميلان شايستگي كامل براي كسب اين پيروزي داشت.


به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري باشگاه آ ث ميلان، آدريانو گالياني نايبرئيس باشگاه آ ث ميلان بعد از پيروزي يك بر صفر مقابل تيم فيورنتينا گفت: الكساندر پاتو مهاجم برزيلي تيم كه توانست در اين مسابقه گلزني كند بازيكن بسيار خوبياست و تواناييهاي فراواني دارد هرگز او را يك فوتباليست با سن و سال نوزده نمي دانم بلكه معتقد هستم كه او يك بازيكن بزرگ است و تجربيات فراواني دارد.

وي افزود: از اينكه او در كنار بقيه بازيكنان حاضر در تركيب ميلان توانست با اقتدار بسيار بالا ظاهر شده و براي ميلان گلزني كند بسيار خوشحالم اما بايد اضافه كنم كه جاي خالي جنارو گاتوزو در تركيب ثابت تيم خيلي بيشتر از قبل احساس شده و ما در نبود او مشكلات فراواني داشته ايم.

گالياني تصريح كرد: عملكرد آبياتي هم در اين مسابقه بسيار خوب بود و ما توانستيم با حضور اين بازيكن خيلي موفق عمل كنيم در عين عملكرد ديويد بكهام هم بسيار جالب توجه بود او با عملكرد خارق العاده اش از لحاظ تكنيكي و تاكتيكي كمك بسيار بالايي به بازيكنان حاضر در ميلان كرده است و ما اميدواريم كه بتوانيم بهتراز آنچه كه ظاهر شده ايم عمل كنيم.

وي خاطرنشان كرد: در رابطه با بازگشت هم بايد بگويم كه او مي تواند با بازگشت به تركيب ثابت تيم شرايط را براي پيروزي روسونريها بيشتر از قبل فراهم كند.

****آنچلوتي: كسب امتياز كامل پر اهميت بود

كارلو آنچلوتي سرمربي تيم آ ث ميلان بعد از پيوزي مقابل تيم فيورنتينا گفت: مهمترين مسئله اي كه در اين رابطه وجود داشت آن بود كه توانستيم سه امتياز كامل را به دست آورده و وضعيت خود را در جدول رده بندي بهبود بخشيم در طول مساقه مقابل فيورنتينا احساس كردم كه مقابل تيمي قرار گرفته ام كه براي پيروزي در لگي قهرمانان اروپا درتلاش بوده و قدرتش را به كار گرفته است.

وي افزود: در نيمه اول اين مسابقه خيلي بهتر از نيمه دوم ظاهر شديم و خوشحالم كه توانستيم مقابل تيم قدرتمند فيورنتينا با توانايي بسيار بالايي ظاهر شده و وضعيت خود را در جدول رده بندي بهبود بخشيم.

آنچلوتي تصريح كرد: پاتو همانطور كه در تمرينات تيمي موفق شده نظر مساعد را جلب كرده و بسيار عالي كار كند در مسابقات هم با توان بسيار خوبي مقابل حريفان ظاهر شده و نشان داده كه يك بازيكن كليديو مهره اصلي در تيم ميلان است.

****بكهام: مسابقه بسيارسختي بود

ديويد بكهام هافبك انگليسي تيم ميلان بعد از اين مسابقه گفت: مسابقه بسيار سختي بود و جو حاكم بر اين بازي تقريباً براي هر دو بسيارسنگين بود ما در اين بازي برتري بيشتري نسبت به حريف داشتيم و توانستيم دروازه آن را باز كنيم.

وي افزود: دررابطه با ريكي كاكا هافبك برزيلي تيم هم بايد بگويم كه همه بازيكنان حاضر در اين تيم خواهان ادامه حضور و فعاليت ريكي كاكا در جمع روسونريها هستند.

بكهام تصريح كرد: او يكي از بهترينهاي حاضر در دنياي فوتبال بوده و هيچ بازيكني را نمي توان با او مقايسه كرد طي صحبت هايي كه با اين بازيكن داشته ام بايد بگويم كه او عاشق شهر ميلان است و از حضور در اين تيم رضايت كامل داشته و دوست دارد در پيراهن ميلان به نتايج بهتري دست يافته و كارنامه خود را درخشان تر كند.

وي خاطرنشان كرد: فكر مي كنم هر فوتباليستي عاشق حضور در ليگ ايتاليا باشد و جذابيت هاي فوتبال ايتاليا يكي از عوامل اصلي موفقيت كاكا در پيراهن تيم ميلان بوده است.
 دوشنبه 30 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن