تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819758421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه اقتصادي


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: اخبار كوتاه اقتصادي
مكمل بنزين مصرف نكنيد
شركت ايران خودرو در اطلاعيه اي به مشتريان محصولات خود اعلام كرد : اضافه كردن انواع مكمل بنزين شوينده انژكتور روغن بنزين و تقويت كننده اكتان بنزين در هيچ يك از محصولات توليدي اين شركت مجاز نيست . در اين اطلاعيه آمده است : مصرف مواد فوق علاوه بر حذف گارانتي شركت احتمال غيرايمن ساختن خودرو به ويژه اجزاي سيستم سوخت رساني را ايجاد مي كند و تاكنون مواردي از بروز ايرادات موتوري و سيستم سوخت رساني در اثر استفاده از اين مواد مشاهده شده است .
تهيه پيش نويس لايحه كسب و كار
دبيركل اتاق تعاون مركزي از تدوين پيش نويس لايحه كسب و كار توسط اتاقهاي تعاون و بازرگاني براي ارائه به دولت و مجلس خبر داد. حسين رحماني نيا در گفتگو با مهر از تهيه و تدوين پيش نويس قانون كسب و كار توسط اتاقهاي تعاون و بازرگاني خبر داد و گفت : قرار است توسط اتاقهاي تعاون و بازرگاني به صورت مشترك درخصوص چگونگي فراهم شدن شرايط سرمايه گذاري مناسب و افزايش سرمايه گذاري براي سرمايه گذاران داخلي و خارجي پيش نويس قانوني تنظيم شود.
تصويب بسته سياستي حمايت از بازار سرمايه
مدير عامل شركت بورس گفت : بسته سياستي حمايت از بازار سرمايه تصويب شد. به گزارش فارس حسن قاليباف اصل اظهار داشت : وزير اقتصاد تصويب بسته سياستي حمايت از بازار سرمايه را اعلام كرده است . وي ادامه داد : بخشي از اين بسته اجرا شده به طوري كه حذف عوارض صادرات سيمان در راستاي اين بسته و حمايت از بازار سرمايه بود. قاليباف درخصوص زمان اجراي كامل اين بسته نيز گفت : زمان و چگونگي اجراي بسته سياستي حمايت از بازار سرمايه به تصميم دولت بستگي دارد.
واردات برنج خارجي از مرز 900 هزار تن گذشت
واردات برنج خارجي به كشور طي 9 ماهه نخست سال جاري به 908 هزار تن رسيد كه در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزايش وزني نشان مي دهد . به گزارش خبرگزاري فارس تازه ترين آمارهاي گمرك نشان مي دهد طي 9 ماهه نخست سال جاري بيش از 908 هزار تن برنج به ارزش 417 ميليون دلار معادل 291 ميليون يورو وارد كشور شده است . اين درحالي است كه ارزش واردات برنج به كشور تا پايان آذر ماه امسال در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته 27 درصد افزايش داشته است . امسال برنج خارجي با قيمت متوسط هر كيلو نيم دلار وارد كشور شده است كه در مقايسه با سال گذشته 0 1 دلار افزايش نشان مي دهد .
ممنوعيت واردات چوب خام
سازمان حفظ نباتات وزارت جهاد كشاورزي از ممنوعيت واردات و صادرات چوب خام به كشور توسط اين سازمان و گمرك خبر داد. به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان حفظ نباتات وزارت جهاد كشاورزي اين سازمان با هماهنگي گمرك جمهوري اسلامي براساس عهدنامه بين المللي حفظ نباتات از ورود و خروج چوب خام و ضد عفوني نشده جلوگيري مي كند. بنابر اين گزارش همايون دارابي رئيس سازمان حفظ نباتات تاكيد كرد : تمامي مواد چوبي بسته بندي خام وفرآوري نشده مانند پالت ياصندوق چوبي بايد توسط شركتهاي مجاز ضدعفوني و همچنين ممهور به مهر شده و سپس از كشور خارج شود.
واردات بيش از 44 هزار خودرو به كشور
طي 9 ماهه نخست امسال 44200 خودروي خارجي وارد كشور شد . به گزارش خبرگزاري فارس آمار واردات خودروي خارجي به كشور تا پايان آذر ماه امسال حاكي است 44 هزار و 200 خودروي خارجي به ارزش بيش از 827 ميليون دلار وارد كشور شده است . بنابر اين گزارش تعداد خودروهاي خارجي وارداتي به كشور طي 9 ماهه نخست امسال در مقايسه با سال گذشته 63 درصد رشد داشته است . طي 9 ماهه نخست سال گذشته 27 هزار و 156 خودروي خارجي به ارزش بيش از 554 ميليون دلار وارد كشور شده بود .
ايرلندي ها در استان قزوين خانه مي سازند!
رئيس مسكن و شهرسازي استان تهران گفت : ايرلندي ها 5 هزار واحد مسكوني در استان قزوين مي سازند . « ابوالفضل مشكيني » در گفت وگو با برنا با بيان اينكه عمده فعاليت وزارت مسكن در ساخت و سازهاي جديد شهري بر بحث طرح مسكن مهر متمركز شده است گفت : در استان تهران نيز برنامه اي براي ساخت واحدهاي مسكوني جديد در قالب اين طرح در نظر گرفته شده است كه به سرعت درحال اجرايي شدن است . وي اظهار داشت : درحال حاضر عمليات ساخت يك هزار و 600 واحد مسكوني در شهر پرند آغاز شده است و 2 هزار واحد نيز در مرحله دريافت پروانه قرار دارد كه توسط مهندسان داخلي و متخصصاني از كشور مالزي درحال اجرايي شدن است .
 دوشنبه 30 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن