تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820520118




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تازه ها


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: تازه ها
تظاهرات ضد اسرائيلي در دو شهر فرانسه ممنوع شد
استانداريهاي شهرهاي « نيس » و « پرپينيون » برگزاري تظاهرات ضد اسراييلي در اعتراض به كشتار مردم غزه را ممنوع كردند. قرار بود در اين دو شهر تظاهراتي از سوي بيش از 20 انجمن طرفدار صلح پايدار در خاورميانه و تعدادي از اتحاديه ها و احزاب سياسي برگزار شود كه بنا به گزارش رسيده استاندار اين استان هرگونه تظاهرات را ممنوع اعلام كرده است . هفته گذشته بيش از 6 هزار نفر در اين شهر عليه حملات رژيم صهيونيستي به مردم مظلوم و محاصره شده غزه دست به تظاهرات زدند. استاندار نيس اين بار به بهانه احتمال اختلال در نظم عمومي و فراهم نشدن تمامي شرايط ايمني اعلام كرده است كه اجازه برگزاري چنين تظاهراتي را نمي دهد. در جريان تظاهرات ضد اسراييلي هفته گذشته در اين شهر 18 نفر از جوانان خشمگين با پليس درگير و دستگير و 4 نفر از افراد پليس نيز زخمي شدند.
لغو كنسرت طرفداران رژيم صهيونيستي در جزيره موريس
جمهوري موريس كه هفته گذشته در اعتراض به وحشيگري هاي رژيم صهيونيستي در غزه فعاليت كنسول افتخاري اين رژيم را در اين كشور متوقف كرده بود در يك اقدام ديگر كنسرت يك خواننده طرفدار اين رژيم در پورت لوييس مركز اين جزيره را لغو كرد. خبرگزاري فرانسه از پورت لوييس گزارش داد كه اين كنسرت قرار بود جمعه آينده در اين جزيره برگزار شود. « انريكو ماسياس » خواننده فرانسوي ماه گذشته در يك راهپيمايي به طرفداري از رژيم اشغالگر قدس در پاريس شركت كرده بود. گفته مي شود كه اين اقدامات « جمهوري موريس » درپي اعتراض رهبران سياسي و مسلمان اين جزيره به وحشيگري هاي رژيم صهيونيستي صورت مي گيرد. جزيره موريس در اقيانوس هند قرار دارد و جمعيت آن از هندوها مسلمانان و مسيحيان تشكيل شده است .
لوموند : بوش فاجعه آميزترين رئيس جمهور آمريكا
روزنامه لوموند نوشت : بوش فهرست سنگيني از شكست ها را در كارنامه خود دارد. گزارش لوموند حاكيست جرج بوش آماده مي شود تا با كمترين محبوبيت در ميان مردم كشور خود و حتي مردم سراسر جهان كاخ سفيد را ترك كند. بدترين شرايط براي جرج بوش آن است كه در هيچ دوره اي رييس جمهور آمريكا با چنين كاهش محبوبيتي روبرو نبوده اند. لوموند ادامه داد در واقع بايد گفت : بوش فاجعه آميزترين رئيس جمهوري بود كه آمريكا در طول تاريخ خود تجربه كرده است . شكست هايي مانند ده ها هزار كشته در اشغال عراق دروغ در مورد پنهان كردن سلاح هاي كشتار جمعي در عراق و شكنجه در زندان ابوغريب و گوانتانامو كه همگي موجي از افكار ضد آمريكايي را درپي داشت .
پايكوبي « سيا » براي ته كشيدن حساب ذخيره ارزي در ايران
با اظهارات بي سابقه رئيس سازمان اطلاعات مركزي آمريكا معلوم شد كه سازمان سيا به شدت از خالي شدن حساب ذخيره ارزي ايران طي سال هاي اخير خرسند است و بر روي اين مساله و همچنين كاهش درآمدهاي نفتي ايران حساب ويژه اي باز كرده است . به گزارش « بي بي سي » فرانس پرس و رويترز; « مايكل هيدن » رئيس سازمان اطلاعات مركزي آمريكا در اظهاراتي بي سابقه مدعي شد : كاهش شديد قيمت نفت و كاهش ذخاير ارزي ايران جمهوري اسلامي را در معرض بي ثباتي قرار داده است . هيدن كه تا چند روز ديگر صندلي خود را به فرد ديگري در دولت اوباما واگذار خواهد كرد با اشاره به كاهش قيمت نفت و همچنين خالي شدن صندوق ذخيره ارزي در ايران گفت : اين مسايل جمهوري اسلامي ايران را با » بي ثباتي « مواجه مي كند و وضعيتي است كه براي دولت آمريكا مي تواند مثبت باشد . رئيس سازمان اطلاعات مركزي آمريكا در ادامه ادعا كرد : اگر قيمت نفت در سال آينده حول بشكه اي 40 دلار دور بزند مي تواند با تشديد مجازات هاي اقتصادي و دامن زدن به نارضايتي سياسي در داخل ايران تاثيري بي ثبات كننده بر دولت اين كشور داشته باشد و همچنين مي تواند دولت هوگو چاوز در ونزوئلا را تكان دهد. وي كه نمي توانست خشنودي خود را از كاهش ذخاير ارزي ايران طي سه سال اخير پنهان كند در ادامه اظهارات مداخله جويانه خود گفت : وضعيت فعلي كاهش ذخاير ارزي و كاهش درآمدهاي نفتي ايران حفاظ و ضربه گيري را كه جمهوري اسلامي اخيرا از آن بهره برده است از ميان برخواهد داشت و باعث آن چيزي مي شود كه به نظر من فشارهاي طبيعي در داخل جامعه ايران است تا (اين جامعه ) بهتر بتواند خود را بروز دهد! رئيس سازمان اطلاعات مركزي آمريكا ادعا كرد كه با توجه به افت قيمت نفت و همزمان وجود تورم و نزديك شدن انتخابات رياست جمهوري ايران مي تواند با « چالش هاي واقعي » روبرو شود.
يك خودروساز داخلي با دستكاري باك سم وارد هواي شهر مي كند
رئيس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ با اشاره به آلودگي هواي تهران گفت : يكي از شركت هاي خودرو سازي داخلي با برداشتن مخزن بنزين برگشتي از محفظه احتراق خودرو و قرار دادن شلنگ به جاي آن باعث ورود بخار سمي و سرطان زاي بنزين به هوا مي شود. سرهنگ سيد هادي هاشمي افزود : مصرف بنزين خودروهاي توليد داخل همچنان بالاست و اين در حالي است كه همچنان خودورهاي پر مصرف مجوزهاي لازم را از سازمان حفاظت محيط زيست دريافت مي كنند. در حالي كه سازمان حفاظت محيط زيست وظيفه دارد از صدور مجوز براي اين خودورها جلوگيري كند . وي افزود : يكي از شركت هاي خودرو ساز داخلي طي 4 سال گذشته حدود 4 ميليون دستگاه خودرو توليد كرده كه اين خودروها علاوه بر آلودگي هوا همچنان در آتش مي سوزند اين شركت خودروساز با برداشتن مخزن « كنستر » كه بنزين برگشتي از محفظه خودرو را در خود جاي مي دهد شيلنگ نصب كرده و اين بنزين و بخارات آن مستقيما وارد هوا شده كه علاوه بر سمي بودن سرطان زا هم هست . هاشمي گفت : به اين شركت خودروسازي تذكر داده ايم اما همچنان به توليد اين خودروها ادامه مي دهد. رئيس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ تاكيد كرد : سازمان حفاظت محيط زيست بايد تعارف را كنار گذاشته و با تخلفات برخورد كند. وظيفه نظارتي اين سازمان ايجاب مي كند تا از صدور مجوز براي برخي خودروها خودداري كند اما اين سازمان با ارائه مجوز باعث تشديد آلودگي هوا مي شود.
هشدار پليس نسبت به افزايش مصرف مواد مخدر در دانشگاهها
يك كارشناس مبارزه با مواد مخدر نيروي انتظامي نسبت به افزايش مصرف مواد مخدر در دانشگاهها هشدار داد. سروان « مجيد طاهري زاده » در نشست مديران فرهنگي دانشگاههاي پيام نور استان اصفهان گفت : براساس مطالعات پليس در فصل امتحانات مصرف حشيش در بين دانشجويان خوابگاهي شايع مي شود! وي گفت كه آمارهاي پليس متاسفانه حاكي از مصرف مواد روانگردان بخصوص شيشه در بين بانوان جوان است ! به گزارش ايرنا اين تبليغ غلط كه شيشه اعتياد ندارد و روي اندام بدن نيز تاثيري نمي گذارد متاسفانه سبب گرايش برخي بخصوص در ميان خانم ها به اين مخدر صنعتي شده است . شيشه از مخدرهاي با درجه بالاي تخدير است كه ضمن درپي داشتن اعتياد بالا فرد معتاد را به سرعت دچار ظاهر در هم تنيده و فاسد شدن بافت هاي اصلي بدن و مرگ زودهنگام مي كند.
 دوشنبه 30 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن