تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819794763




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در يك مقايسه ديگر بين مرورگرهاي اينترنتي، Opera اول شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: در يك مقايسه ديگر بين مرورگرهاي اينترنتي، Opera اول شد


تهران-خبرگزاري ايسكانيوز: تا چندي پيش بعضي از كاربران گمان مي‌كردند تنها يك راه براي گشت‌وگذار در وب و مشاهده صفحات اينترنتي وجود دارد و آن عبارت است از: اينترنت اكسپلورر (Internet Explorer) كه بعضاً IE خوانده مي‌شود.

به گزارش روز يكشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" البته اكنون ديگر واضح است كه علاوه بر مرورگر مايكروسافت يعني همان IE، مرورگرهاي ديگري هم وجود دارد كه اتفاقاً عملكرد، سرعت و امنيت بهتري براي كاربران خود به ارمغان مي‌آورد.
تعداد مرورگرهاي اينترنتي بسيار زياد و متعدد است و بسياري از كاربران حتي نام آنها را نشنيده‌اند، چه برسد به اينكه با آنها كار هم كرده باشند. به عنوان مثال شما كسي را مي‌شناسيد كه با مرورگرهايي همچون Camino، Epiphany و SeaMonkey وبگردي كرده باشد؟! خود شما چطور؟!
با اين حال چند مرورگر تقريباً نوظهور و تازه‌نفس، به نوعي رقيب IE مايكروسافت به‌شمار مي‌روند. اين مرورگرها عبارتند از: سافاري (Safari) مرورگر اپل، فايرفاكس (Firefox) مرورگر موزيلا، كروم (Chrome) مرورگر گوگل و اپرا (Opera) مرورگر شركت نروژي اپرا.
«داشتن سرعت بالا» و «تامين امنيت در برابر هكرها و برنامه‌هاي مخرب» چيزهايي است كه كاربران از مرورگرهاي اينترنتي مي‌خواهند و انتظار دارند. جالب اينجاست كه اينترنت اكسپلورر نه تنها فاقد اين دو گزينه است، بلكه محبوبيت و رواج گسترده آن بين كاربران در سراسر جهان، باعث شده است كه هكرها به چشم يك طعمه چرب و شيرين به آن نگاه كنند. به نظر من اگر اينها را در كنار باگ‌هاي متعدد IE قرار دهيم، بايد حق را به هكرها بدهيم!
اخيراً The Atlanta Journal-Constitution مقايسه‌اي بين چند مرورگر مطرح اينترنتي (همان‌ها كه در بالا ذكر شد) انجام داده است و در پايان مرورگر خوش‌دست و سريع Opera را به عنوان بهترين، معرفي نموده است.
گزينه‌هايي كه در اين آزمون محك خورده است، عبارتند از: سرعت، قابليت اطمينان، امنيت و نامشهود بودن. /د/190
 يکشنبه 29 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن