تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820046657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مزاياي دولت الكترونيك در كميسيون فني شوراي شهر مشهد تشريح شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مزاياي دولت الكترونيك در كميسيون فني شوراي شهر مشهد تشريح شد
خبرگزاري فارس: مديرعامل مخابرات خراسان رضوي با حضور در شصت و ششمين جلسه كميسيون امور فني، عمراني و طرح‌ريزي شوراي اسلامي شهر مشهد مزاياي دولت الكترونيك را براي حضار تشريح كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از مخابرات خراسان رضوي، علي كارگزار ايجاد دسترسي به اطلاعات بدون مراجعه مستقيم، شفاف‌سازي و كاهش ترافيك و آلودگي هوا را از بديهي‌ترين اثرات دولت الكترونيك بر شمرد.
وي تصريح كرد: يكي از اركان‌هاي مهم در دولت الكترونيك ايجاد زيرساخت‌هاي ارتباطي است كه اين مهم در استان خراسان رضوي به‌ صورت كامل اجرا شده است.
وي به مراحل تكامل دولت الكترونيك از نظر تعاريف بين‌المللي اشاره كرد و افزود: مرحله نوظهور، تكامل‌يافته، تعاملي، تراكنش و يكپارچه، پنج مرحله‌اي‌ست كه در اين ‌باره به آن اشاره شده است.
وي زيرساخت‌هاي ارتباطي، ارائه خدمات الكترونيكي و آموزش عمومي را از اركان دولت الكترونيكي بر‌شمرد.
كارگزار خاطر‌نشان كرد: در زمينه ايجاد زيرساخت‌هاي ارتباطي اقداماتي همچون ايجاد سايت ديتا در 135 نقطه استان، ايجاد سايت‌هاي ICT در 700 روستاي استان، ايجاد شبكه مترواترنت در 11 مركز اصلي مشهد و گسترش روترهاي لبه به دو مركز مشهد و چهار شهر مديريتي استان صورت گرفته است.
به گفته اين مسئول، اجراي فيبرنوري در 21 دانشگاه استان، هشت شركت ISP و ICP ، 7 بانك در مشهد و بيش از 30 سازمان دولتي، پوشش هزار و 467 شعبه بانكي از طريق شبكه VPN، اجراي پروژه سوخت، ايجاد بستر براي كنترل جاده‌اي استان، انتخابات الكترونيكي مجلس و ... از ديگر اقدامات اين شركت با هدف گسترش دولت الكترونيك به شمار مي‌رود.
انتهاي پيام/ص30
 جمعه 27 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن