تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820545657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شيراز آماده برگزاري آزمون دانشگاه علمي و كاربردي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: شيراز آماده برگزاري آزمون دانشگاه علمي و كاربردي است
اجتماعي. دانشگاه علمي. آزمون
شيراز- رييس دانشگاه جامع علمي و كاربردي فارس گفت: سيزدهمين آزمون سراسري دوره‌هاي كارشناسي پيوسته و نا پيوسته دانشگاه جامع علمي كاربري روز جمعه در شيراز برگزار مي‌شود.

به گزارش پنج شنبه ايرنا، محمد تقي زادگان افزود: آزمون دوره‌هاي كارشناسي پيوسته و ناپيوسته اين دانشگاه روز جمعه ساعت ‪ ۸:۳۰‬صبح و آزمون دوره‌هاي كارداني عصر جمعه برگزار مي‌شود.

وي با بيان اينكه اين آزمون با شركت ‪ ۳۷۳‬هزار نفر اوطلب در كشور برگزار مي شود، ادامه داد: آزمون در مقطع كارداني در ‪ ۱۸۸‬رشته، ‪ ۳۱۸‬كد رشته محل و ظرفيت پذيرش ‪ ۷۶‬هزار نفر انجام مي‌شود.

وي گفت: پذيرش دانشجو در مقطع كارداني در چهار رشته گروه صنعت در ‪۹۳‬ رشته و ‪ ۵۵۱‬كد رشته محل، كشاورزي در ‪ ۴۲‬رشته و ‪ ۳۰۸‬كد رشته محل، مديريت و خدمات اجتماعي در ‪ ۳۷‬رشته و ‪ ۳۵۱‬كد رشته محل و فرهنگ و هنر در ‪ ۱۶‬رشته و ‪ ۱۰۸‬كد رشته محل انجام مي‌شود.

تقي زادگان ادامه داد: آزمون در مقاطع كارشناسي پيوسته و ناپيوسته در ‪۱۰۹‬ رشته، ‪ ۶۵۷‬كد رشته محل و ظرفيت پذيرش ‪ ۳۴‬هزار و ‪ ۵۰۰‬نفر انجام مي‌شود.

وي گفت: آزمون مقاطع كارشناسي پيوسته و ناپيوسته در چهار گروه صنعت در ‪۴۵‬ رشته و ‪ ۲۴۱‬كد رشته محل، كشاورزي در ‪ ۲۸‬رشته و ‪ ۱۷۲‬كد رشته محل، مديريت خدمات اجتماعي در ‪ ۱۵‬رشته و ‪ ۱۲۱‬كد رشته محل و فرهنگ و هنر در ‪ ۲۱‬رشته و ‪ ۱۲۳‬كد رشته محل صورت مي‌گيرد.

رييس دانشگاه علمي و كاربردي فارس افزود: پذيرش امسال مطابق با روال قبلي با توجه به بعد كيفي آموزش بر اساس استانداردهاي آموزشي مصوب و نتايج نظارت بر حسن اجراي دوره‌اي آموزشي در مراكز زير نظارت دانشگاه علمي كاربردي كشور انجام مي‌شود.

تقي زاندگان ادامه داد: وضعيت رشته محل و ظرفيت‌ها در مقطع كارداني ناپيوسته جديد در گروه صنعت ‪۲۰/۳۳‬گروه كشاورزي ‪ ۱۴/۹۴‬درصد ، گروه مديريت و خدمات اجتماعي ‪۳۲/۴۸‬درصد و گروه فرهنگ و هنر ‪ ۲۱/۳۰‬در صد است.

وي گفت: در مقطع كارشناسي دانشگاه علمي و كاربردي در گروه صنعت ‪۳۱/۳۸‬ درصد، كشاورزي ‪۲۸/۹۹‬درصد، مديريت و خدمات اجتماعي ‪ ۳۹/۴۲‬درصد و فرهنگ و هنر‪ ۲۸/۶۹‬درصد رشته محل و ظرفيت جديد داشته است.
 پنجشنبه 26 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن