تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820471050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس جمهور در پايان جلسه ديروز هيات وزيران : سناريوي شكست مقاومت در غزه رنگ باخته است


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: رئيس جمهور در پايان جلسه ديروز هيات وزيران : سناريوي شكست مقاومت در غزه رنگ باخته است
بخش خبري : رئيس جمهور گفت كه توقف حملات رژيم صهيونيستي و جلوگيري از كشتار مردم غزه و كمك به آنان فوريت دارد.
به گزارش خبرنگار ما آقاي احمدي نژاد كه ديروز در پايان جلسه هيات دولت با خبرنگاران سخن مي گفت همچنين تصريح كرد كه دنبال حل مسئله غزه با دو رويكرد كوتاه و درازمدت هستيم . وي توضيح داد كه در طرح درازمدت بايد به تجاوز و زورگويي و نيز زيرپاگذاشتن مقررات بين المللي از سوي قدرتها پايان داده شود. رئيس قوه مجريه خاطرنشان ساخت : وجود رژيم صهيونيستي ظلم به بشريت است اگرچه پيروزي جبهه مقاومت در مقابل نظاميان صهيونيست قطعي است . وي تاكيد كرد كه اسرائيلي ها با حمله به غزه ديگر كمترين ترديد مردم را در جنايتكاربودن رژيم صهيونيستي مرتفع كردند.
رئيس جمهور گفت : دشمنان فلسطين با اجراي سناريوي شكست مقاومت و كشتار زنان و كودكان در غزه وارد توطئه ديگري شدند كه اينك در اين سناريوي ضدبشري هم باخته اند. وي اضافه كرد : جنايات صهيونيستها به حدي است كه اگر صفت گرگ و درندگي به سران صهيونيستي بدهيم به گرگ و درندگان هم ظلم كرده ايم . وي در ادامه گفت : پاسخهايي كه ما امروز از ساير دولتها دريافت مي كنيم همگي موضعگيري هاي خوبي است و ملتها نيز در صحنه حاضر شده اند و جنايات صهيونيستها را محكوم مي كنند.
رئيس جمهور افزود : دوران قلدري و زورگويي قدرتها به پايان رسيده و ديگر مردم جهان ادبيات تهديد را نمي پذيرند و از اين گذشته ملت ايران هم ملتي زنده قوي و مستحكم است و از ويژگي قانون و عدالت مداري بهره مي برد.
آقاي احمدي نژاد سپس در پاسخ به سئوال خبرنگار ما پيرامون اظهارات اخير « اوباما » رئيس جمهور منتخب مردم آمريكا در ارتباط با حمايت ايران از تروريسم و توقف غني سازي در ايران اظهار داشت : شرايط جهاني تغيير كرده و تحولاتي جديد در راه است و از اين گذشته حقوق ملتها بايد به رسميت شناخته شود. اينكه برخي خود را آقاي دنيا بدانند و از موضع قدرت حرف بزنند ديگر دنيا از اين مرحله عبور كرده است .
وي سپس درخصوص مقاومت مردم غزه در برابر اشغالگران صهيونيست و حاميان آن گفت : مردم غزه با ايمان مي جنگند و از سرزمين خود دفاع مي كنند و طبق سنت الهي خون بر شمشير پيروز است .
رئيس جمهور در ارتباط با قيمت نفت در بودجه سال 88 نيز گفت : كاهش قيمت نفت ديده شده گرچه ما هدف كلي كاهش وابستگي بودجه به درآمدهاي نفتي را دنبال مي كنيم .
آقاي احمدي نژاد درخصوص لغو سفر هيات دولت به كرمانشاه نيز گفت : اين سفر به دليل سرما و برف انجام نشد تا مردم دچار زحمت نشوند. سپس خبرنگار ديگري پرسيد ظاهرا اين سفر به خاطر موضع مجمع نمايندگان استان كرمانشاه در راستاي بي توجهي مسئولان به مشكلات مردم اين استان به تعويق افتاده كه رئيس جمهور در پاسخ گفت : برنامه هاي دولت روشن است و طبق زمانبندي انجام مي شود و اين نوع مسائل بارها اتفاق افتاده است . سپس رئيس جمهور درباره آغاز بكار ستاد انتخاباتي خود به رياست ثمره هاشمي گفت كه من نشنيدم . مگر زمان انتخابات فرارسيده است .
رئيس جمهور در ادامه گفتگو با خبرنگاران تصريح كرد كه لايحه بودجه يكشنبه آينده در دولت نهايي مي شود و يك هفته هم معاونت برنامه ريزي براي چاپ نياز دارد و يك هفته نيز مجلس تعطيل است و به محض آغاز بكار مجلس در همان روز اول لايحه بودجه 88 تقديم خواهد شد . وي خاطرنشان ساخت كه لايحه بودجه و لايحه هدفمندكردن يارانه ها مزاحم يكديگر نيستند و از اين بابت نگراني وجود ندارد.
وي در ادامه درباره لايحه دولت مبني بر مجازات شركت هاي معامله كننده با شركت هاي وابسته به رژيم صهيونيستي گفت : در داخل كه از گذشته ممنوعيت و محدوديت داشتيم آن چيزي كه در دولت تصويب شد نگاه جهاني است و كلياتش تصويب شد كه بتوانيم هر شركتي را كه در محدوده سرزمين اشغالي فلسطين سرمايه گذاري و به رژيم اشغالگر قدس كمك مي كند مجازات كنيم .
رئيس جمهور در پاسخ به پرسش ديگري درباره بالاگرفتن اختلافات دولت و مجلس در نحوه پرداخت نقدي يارانه ها گفت : اين عباراتي كه شما در سئوال به كار مي بريد اصلا واقعيت ندارد. بالاگرفتن اختلاف بين دولت و مجلس اصلا وجود ندارد.
رئيس جمهور گفت : مهم اين است كه طرح هدفمندكردن يارانه ها يك طرح ملي و بسيار مهم است كه بايد حتما در كشور ما اجرا شود. خوشبختانه در چارچوب و كليات و جهت گيري ها اين لايحه تفاهم و توافق كم نظيري برقرار است و بيشترين كار كارشناسي و بيشترين جلسات هماهنگي در مورد آن انجام شده و در حال حاضر هم تقديم مجلس شده است .
وي گفت : ما همه بايد شرايط را فراهم كنيم كه مجلس بتواند بهترين تصميم را براي اقتصاد كشور و ملت بگيرد.
وي در ارتباط با جلسه خود با شهردار تهران درباره ترافيك تهران خاطرنشان ساخت كه قضيه ترافيك نبايد سياسي شود.
 چهارشنبه 25 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن