تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814258703




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل ايرنا: سكوت رسانه اي در مورد فجايع غزه آرزوي نظام سلطه است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مديرعامل ايرنا: سكوت رسانه اي در مورد فجايع غزه آرزوي نظام سلطه است
مديرعامل خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) گفت: ايجاد سكوت رسانه اي در خصوص فجايع و جنايات رژيم صهيونيستي عليه مردم بي دفاع غزه، آرزوي رژيم و نظام سلطه بود كه با بيداري رسانه هاي متعهد هرگز محقق نشد.


"محمدجعفر بهداد" روز سه شنبه در حاشيه نشست اعلام همبستگي اهالي رسانه با جنبش مردمي مقاومت فلسطين كه در دفتر نمايندگي حماس در تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: ايجاد يك سكوت رسانه اي و انتقال هدفمند و كنترل شده اخبار غزه يكي از برنامه هاي اصلي رژيم صهيونيستي و كشورهاي غربي بود.
وي با بيان اينكه در دهكده جهاني امروز امكان بايكوت و سكوت خبري در مورد هيچ واقعه اي ممكن نيست، اظهار داشت: اربابان رسانه اي در دنياي غرب پس از حضور موثر رسانه هاي متعهد و مسئول از جمله رسانه هاي خبري ايران اسلامي و برخي كشورهاي منطقه در انعكاس دقيق و درست مطالب به تكاپو افتاده و سعي كردن رسانه ها را در اين عرصه محدود كنند.
بهداد با بيان اينكه امروز غزه خود يك رسانه است، تصريح كرد: حضور غيرتمندانه و دلاورانه مردم غزه در دفاع از سرزمينشان تمامي ترفندها و توطئه هاي رژيم صهيونيستي را نقش برآب كرد.
مديرعامل ايرنا افزود: رسانه هاي غربي تصور مي كردند با ايجاد محدوديت و اعمال سانسور در انتقال اخبار مي توانند فجايع و جنايات صهيونيست ها را در غزه آنگونه كه مي خواهند منعكس كرده و ديدگاه افكار عمومي عليه مقاومت اسلامي را تحريك كنند.
بهداد تصريح كرد: اما ديديم كه مردم غزه ضمن مقاومت جانانه در برابر صهيونيست ها، عزيزان خود را در راه دفاع از سرزمينشان فدا كرده و با افتخار پيكرهايشان را بر دست گرفته و به دنيا نشان دادند كه چگونه براي دفاع از كرامت انساني و دفاع از موطن خود از عزيزانشان نيز مي گذرند.
وي در خصوص فعاليت رسانه هاي كشورهاي عربي در خصوص انعكاس وقابع غزه، گفت: برخي رسانه هاي خبري براي انتقال و انعكاس وقايع و جنايات صهيونيست ها انگيزه داشتند ولي برخي از رسانه هاي عربي از سر ناچاري اقدام به پوشش خبري اين رويداد مي كنند.
وي تاكيد كرد: اگر امروز وقايع غزه و جنايت هاي رژيم صهيونيستي براي افكار عمومي جهان بيان نشود و رسانه ها دچار سكوت شوند به يقين ننگ آن بر پشياني رسانه هاي منفعل خواهد ماند.
مديران عامل خبرگزاري ها و مديران مسئول روزنامه هاي سراسري كشور امروز با حضور در دفتر نمايندگي حماس در تهران ، با جنبش مقاومت مردم فلسطين (حماس) عليه صهيونيستها اعلام همبستگي كردند.
 چهارشنبه 25 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن