تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812826874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صدور قطعنامه جامعه قرآني كشور در حمايت از ملت مسلمان غزه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: صدور قطعنامه جامعه قرآني كشور در حمايت از ملت مسلمان غزه
گروه فعاليت‌هاي قرآني: جامعه قرآني كشور در مراسم بزرگداشت شهداي غزه، با حضور در ميدان فلسطين و قرائت قطعنامه‌اي، انزجار خود را از حملات رژيم سفاك صهيونيستي و حمايت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام كرد.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا)، در اين مراسم جامعه قرآني كشور ضمن حمايت از ستم‌ديدگان و مظلومان غزه آمادگي خود را در راستاي اجراي دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله‌العالي) در قطعنامه‌اي اعلام كرد، متن قطعنامه به اين شرح است:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ»

«إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَ لَا تَحْزَنُوا وَ أَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنتُمْ تُوعَدُونَ» (سوره فصلت آيه 30)

«إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعونَ»

جنايت هولناك رژيم صهيونيستي در غزه و قتل عام صدها مرد و زن و كودك مظلوم، بار ديگر چهره خونخوار گرگ‌هاي صهيونيست را از پشت پرده تزوير سال‌هاي اخير بيرون آورد و خطر حضور اين كافر حربي را در قلب سرزمين‌هاي امت اسلام به غافلان و مسامحه‌كاران گوشزد كرد؛ مصيبت اين حادثه هولناك براي هر مسلمان بلكه براي هر انسان باوجدان و باشرف در هر نقطه جهان بسي گران و كوبنده است ولي مصيبت بزرگ تر سكوت تشويق‌آميز برخي دولت‌هاي عربي و مدعي مسلماني است. «مقام معظم رهبري»

كربلاي غزه سرزمين خون و آتش همچنان مقاوم و سرافزار در برابر حملات ددمنشانه رژيم جعلي اسرائيل، غاصبين قبله اول و نژادپرستان صهيونيست استقامت مي‌كند.

تهاجم وحشيانه چكمه‌پوشان صهيونيست كه از رهگذر حمايت‌هاي بي‌چون و چراي آمريكاي جنايتكار و انگليس مزور، تا بن دندان مسلح شده، بمباران بي رحمانه مناطق مسكوني، كشتار ناجوانمردانه زنان و كودكان بي‌پناه، تخريب مساجد، مزارع و اماكن عمومي استفاده از بمب‌هاي فسفري و گلوله‌هاي اورانيوم ضعيف شده عليه مردم بي‌دفاع و ساير جنايت‌هاي نابخشودني صهيونيسم در حالي صورت مي‌گيرد كه آنان حداكثر بهره‌برداري را از خيانت و سازش سران برخي از كشورهاي عربي و سكوت معنادار شوراي امنيت سازمان ملل و مدعيان دروغين حقوق بشر به عمل آورده و با جسارت و گستاخي خواهان نابودي دولت منتخب مردمي فلسطين حماس است.

اگرچه اردوگاه شوم صهيونيسم جهاني در ايجاد اين فاجعه دلخراش انساني، كه فراتر از كارنامه سياه ساير دژخيمان تاريخ است با نقض آشكار تمام قوانين و مقررات بين‌المللي، تمامي ضوابط انساني را نيز زير پا گذارده و با وقاحتي شرم‌آور چشم خود را بر اعتراضات ملل مسلمان و مردم غيور سراسر جهان، حتي يهوديان مخالف جنگ و خشونت بسته است، لكن به بركت استقامت و پايداري مردم قهرمان و با ايمان غزه مظلوم، اكنون ارتش زمين‌گير اسرائيل كه به اهداف خود دست نيافته، در آستانه شكست مفتضحانه ديگري پس از جنگ 33 روزه قرار گرفته و مي‌رود تا با عنايت خداوند بزرگ و امدادهاي الهي، شاهد ناكامي بزرگ ديگري براي مزدوران استكبار و دشمنان خدا و بشريت باشيم.

حال در شرايط حساس، جامعه قرآني جمهوري اسلامي ايران، ضمن ابراز انزجار از جنايات صهيونيسم تبهكار، هم‌دستي سران خائن و سازش‌كار عرب و سكوت و همراهي سازمان‌هاي مدعي حقوق بشر و به موازات اعلام هم‌دردي با مردم آزاده و مظلوم نوار غزه و حمايت از دولت مردمي حماس و مردم غيور و شريف و كفر‌ستيز غزه نظرات خود را در پنج بند اعلام داشته و آرزوي علو مرتبت و رفعت درجات شهداء غزه را از خداوند منان خواستار است.

1 - جامعه قرآني جمهوري اسلامي ايران ضمن اعلام انزجار از جنايات رژيم آپارتايد صهيونيسيتي برگزاري دادگاه بين‌المللي جهت رسيدگي به جنايات سران آن و برخورد با اين رژيم غاصب به عنوان جنايتكار جنگي را خواستار است.

2- جامعه قرآني جمهوري اسلامي ايران ضمن انتقاد شديد و ابراز انزجار از هم‌دستي سران خائن و سازش كار عرب، پايان دادن هر چه سريع تر به اين همراهي با رژيم غاصب و اعلام حمايت از مردم مظلوم فلسطين را خواستاراست.

3 ـ جامعه قرآني جمهوري اسلامي ايران سكوت و همراهي سازمان مدعي حقوق بشر را با رژيم صهيونيستي به شدت محكوم نموده و خواهان موضع گيري قاطع اين نهادها در جهت پايان دادن سريع تجاوز رژيم غاصب عليه غزه و مردم مظلوم آن است.

4 ـ جامعه قرآني جمهوري اسلامي ايران به موازات اعلام هم‌دردي با مردم آزاده و مظلوم غزه حمايت خود را از دولت مردمي و قانوني حماس و مردم غيور كفر ستيز و شريف غزه اعلام داشته و آمادگي خود را جهت اعزام به غزه براي مقابله با غاصبين قدس شريف مورد تأكيد قرار مي‌دهد.

5 ـ جامعه قرآني جمهوري اسلامي ايران ضمن درخواست از جامعه قاريان و حافظان كشورهاي اسلامي به ويژه جامعه قرآني مصر مي‌خواهد همان‌طور كه پيامبر عظيم‌الشأن حضرت محمد(ص) فرمودند: «من اصبح و لم يهتم بامور المسلمين، فليس بمسلم» با همراهي خود و اعلام حمايت از مظلومان غزه و تحت فشار قراردادن سران و مسئولان مصري هر چه سريع تر موجبات بازگشايي مرز رفح جهت رساندن كمك‌هاي بين‌المللي به غزه را فراهم سازند.

«الا ان نصرالله قريب»
 سه شنبه 24 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن