تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812730260




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جلسه هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: جلسه هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال برگزار شد
خبرگزاري فارس: هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال با حضور رئيس، نواب رئيس و اعضا امروز در محل فدراسيون فوتبال تشكيل جلسه داد.


به گزارش خبرگزاري فارس، در اين جلسه ابتدا مهدي محمدنبي دبيركل فدراسيون دستور جلسه را كه شامل، گزارش عملكرد تيم هاي ملي، باشگاه ها و سازمان ليگ برتر، ورزش بانوان و همچنين تعيين تاريخ برگزاري مجمع عمومي و دستور جلسه آن را براي حاضران بيان كرد.
سپس عزيزا.. محمدي نايب رئيس دوم و رئيس سازمان ليگ طي سخناني اظهار داشت: يك سال و چند روز از شروع كار و برنامه هايي كه ارائه داديم گذشت. سازمان ليگ در اين مدت با كمك هيات رئيسه اين سازمان و باشگاه ها توانست اساسنامه سازمان ليگ و آئين نامه ها را اصلاح كند، همچنين منشور اخلاقي نيز در سازمان ليگ اجرا شد.
محمدي ابراز كرد: در اواخر اسفند سال گذشته متوجه شديم كه بايد تا 25 فروردين ماه امسال تراز مالي باشگاه ها، تراز مالي سازمان ليگ و همچنين اساسنامه باشگاه ها و سازمان ليگ و ميانگين تعداد تماشاگران مسابقات ليگ را به AFC ارائه دهيم كه اين مهم با موفقيت به انجام رسيد. با توجه به اين عملكرد AFC به ما 296 امتياز داد و ما تا هفتم مهر فرصت داشتيم امتيازمان را افزايش دهيم.
وي ادامه داد: در آن زمان برخي گفتند كه ما بيش از يك تيم نمي توانيم در مسابقات قهرمانان داشته باشيم كه با كوشش مستمر و پيگيرهايي كه انجام شد خوشبختانه ما 4 سهميه خود را از AFC دريافت كرديم و از نظر انجام به موقع امور خواسته شده از سوي كنفدراسيون آسيا، ايران به همراه ژاپن و چين جزء بهترين ها قرار گرفت.
رئيس سازمان ليگ در رابطه با استاندارد بودن ورزشگاه هاي مسابقات ليگ قهرمانان اظهار داشت: سازمان ليگ با كمك روابط بين الملل فدراسيون كلاس توجيهي براي مديران و مسئولان باشگاه ها ، هيات هاي فوتبال ذيربط و ورزشگاه هاي مربوطه برگزار كرد كه بسيار مفيد بوده و AFC از برگزاري اين كلاس قدرداني كرد.
محمدي تاكيد كرد: از اول بهمن نمايندگان AFC براي بازديد از ورزشگاه هاي ما به ايران خواهند آمد كه اميدواريم باشگاهها و ورزشگاهاي ورزشي موارد خواسته شده را تا آن زمان كاملا انجام داده باشند.
محمدي در ادامه در خصوص مسائل مختلف بوجود آمده در خصوص لغو و تاخير بازي هاي ليگ در نيم فصل اول توضيحاتي ارائه داد.
در ادامه اين جلسه كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال از زحمات رئيس سازمان ليگ به خاطر كسب 4 سهميه در ليگ قهرمانان تشكر كرد و خواستار آن شد كه نمايندگان سازمان ليگ از باشگاهها و استاديومها به صورت مستمر بازديد به عمل آورند.
آيت الهي عضو هيئت رئيسه فدراسيون نيز گزارشي از عملكرد هيات ها ارائه كرد و گفت: در جلسه هفته پيش اصلاحات اساسنامه مورد بررسي قرار گرفت و اميدواريم در هفته آينده اين اصلاحات انجام گردد. وي گفت در سفر بن همام به ايران اعلام شد 8 استان آماده دريافت ويژن آسيا هستند كه با شكل گيري كار، ديگر استانهاي ما نيز آماده اجراي طرح ويژن آسيا شدند. اگر با روند معمول AFC پيش مي رفتيم 15 سال طول مي كشيد اين طرح در ايران اجرا شود.
عضو هيئت رئيسه گفت: طرح ويژن آسيا در 3 مرحله 2 ساله ، 5 ساله و 10 ساله است كه بايد با استاندارد آنها كه ژاپن است برسيم كه نزديك به استانداردهاي جهاني است آيت الهي ابراز كرد خوشبختانه پل موني طرح ويژن فارس را در ميان 14 محلي كه طرح ويژن آسيا در آنها اجرا مي شود به عنوان سوپر استار ويژن آسيا اعلام كرده است و ما درصدد ايجاد آكادمي ملي فوتبال در فارس هستيم كه همه تجهيزات و امكانات لازم را داشته باشد. وي گفت يكي از دلايل برتر شدن فدراسيون فوتبال ايران در آسيا، عملكرد خوب آسيا ويژن در شهرهاي همدان، قزوين ، اصفهان و فارس بوده است.
عضو هيات رئيسه فدراسيون همچنين از استان هاي تهران، مازندران ، كرمانشاه ، يزد، چهارمحال و بختياري ، سيستان و بلوچستان ، خوزستان و اردبيل به عنوان استانهاي آماده براي اجراي اين طرح ياد كرد.
وي گفت: اگر فدراسيون فوتبال اين علاقه مندي را گسترش دهد مي توانيم براي آينده فوتبال ساختار خوبي داشته باشيم.
رئيس فدراسيون فوتبال نيز با اشاره به برگزاري جلسات هياتهاي فوتبال ، مدارس فوتبال و كميته داوران اظهار داشت ما اميدواريم هر استان تبديل به يك فدراسيون كوچك شود و در مسائل مختلف بازوي اجرايي فدراسيون شوند.
در ادامه مهدي تاج نايب رئيس اول فدراسيون گزارشي از عملكرد كميته تيمهاي ملي ارائه كرد. وي گفت هم اكنون ما در 6 رده سني 13 سال، 14 سال ، 15 سال ، 16 سال ، 19 سال و اميد، 6 رده سني ملي داريم و اميدواريم در سال آينده در مسابقات زير 14 سال جهان شركت نمائيم وي در ادامه در خصوص وضعيت تيم ملي نوجوانان و مسابقات آتي آنها توضيحاتي ارائه كرد .
مهدي محمدنبي دبيركل فدراسيون نيز در خصوص وضعيت كميته داوران اظهار داشت: با توجه به اساسنامه جديد فدراسيون و در كميته فني و توسعه و با حضور رئيس كميته داوران مقرر شد. اين كميته پس از مشخص شدن اعضاء آيين نامه اين كميته را تدوين و به تصويب هيات رئيس فدراسيون برساند.
انتهاي پيام/
 دوشنبه 23 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن