تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):اين (امام جواد(علیه الاسلام))مولودى است كه پر بركت ‏تر از او براى شيعه ما به دنيا ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820379194




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده جنبش حماس در تهران:غزه به نمايندگي از 5/1 ميليارد مسلمان از قبله اول مسلمانان دفاع مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: نماينده جنبش حماس در تهران:غزه به نمايندگي از 5/1 ميليارد مسلمان از قبله اول مسلمانان دفاع مي‌كند
گروه سياسي: نماينده جنبش حماس در تهران با تاكيد بر اين‌كه ملت غزه به نمايندگي از 5/1 ميليارد مسلمان از مقدسات و قبله‌ اول مسلمانان دفاع مي‌كند تصريح كرد: انتظار ما از ملل مسلمان اين است كه در كنار ما در دفاع از اين ارزش‌ها بايستند.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا) نشست خبري بررسي آخرين تحولات غزه و مؤفقيت‌هاي جنبش مقاومت‌اسلامي حماس امروز دوشنبه 23‌دي‌ماه با جضور ابواسامه عبدالمعطي نماينده جنبش مقاومت اسلامي حماس در سازمان تبليغات اسلامي برگزار شد.

در اين نشست ابواسامه با بيان اين‌كه تجاوز به غزه كشتاري در مقياس وسيع مردم و كودكان بي‌دفاع و تمامي جانداران و نشانه‌هاي زندگي توسط رژيم غاصب صهيونيستي است، گفت: بعد از محاصره غزه كه هدف اسرائيل از آن شكست‌دادن جنبش مقاومت اسلامي و تسليم آن بود، رژيم غاصب سعي داشت مجددا محمود عباس رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين را به غره برگرداند، ولي تمام برنامه‌ها و پيش‌بيني‌هايش نتيجه‌اي جز شكست تا به امروز برايشان نگذاشته است.

وي افزود: مخالفت حماس با گفت‌وگوها و تداوم مذاكرات قاهره نيز موج اعتراضي ديگر در رژيم صهيونيستي بود كه تصميم به آغاز حملات براي آرام‌سازي حماس را از سر گرفت.

ابواسامه با بيان اين‌كه تهاجم‌هاي نظامي براي اسرائيل نتيجه‌اي جز شكست مفتضحانه نخواهد داشت، بيان كرد: وضعيت امروز غزه پس از 17 روز مقاومت با وجود 3 تيپ چترباز، توپخانه، نيروهاي زميني و هوايي زبده اسرائيل هنوز سرافراز است و رژيم غاصب هنوز اعلام مي‌كند كه نيازمند به گسترش دامنه جنگ دارد.

نماينده جنبش حماس در تهران با تاكيد بر اين‌كه ارتش غاصب دچار سردرگمي شده است گفت: اسرائيل هرروز به دنبال هدف جديدي مي‌گردد يك روز به دنبال پايان‌دادن به دولت حماس و يك روز توقيف موشك‌ها است و اين نشانه‌هاي شكستي است كه ما نمونه‌ آن را در ژوئن 2006 شاهد بوديم.

ابواسامه با تاكيد بر اين‌كه ملت غزه و فلسطين به نمايندگي از 5/1 ميليارد مسلمان از ارز‌ش‌ها و مقدسات و قبله‌ مسلمانان دفاع مي‌كنند، افزود: انتظار ما از ملل مسلمان اين است كه در كنار ما باشند، همان‌گونه كه آمريكاي جنايتكار پل هوايي براي صادر كردن انبوه بمب‌هاي آتش‌زا براي رژيم صهيونيستي بر سر مردم بي دفاع غزه است.

وي با بيان اين‌كه امت اسلامي يك جمعيت خيريه براي كمك به غزه نيست بلكه وظيفه شرعي‌اش اين است اظهار كرد: حمايت تسليحاتي و امدادي امت ‌اسلامي حكم و وظيفه انساني است و بايد هرچه زودتر به مردم غزه برسد.

وي افزود: بعضي از ملل عرب نبايد تنها نقش نظاره‌گر را ايفا كنند و بايد دست به دعا براي ملت‌ مسلمان فلسطين گام بردارند و ملت‌ها اگر بخواهند با فشار مضاعف خود مرزهاي بسته غزه و رفح را باز خواهند كرد.

ابواسامه در پاسخ به سوالي در مورد نياز غزه به نيروي نظامي ملل مسلمان گفت: ما از نيروها و تسليحات نظامي مسلمان در دفاع از غزه استقبال مي‌كنيم ولي اين به معناي كمبود نيروي مقاومت ما نيست، اما ما خواهان سهمي براي تمامي برادران مسلمانمان در اين جهاد مقدس هستيم.

نماينده جنبش حماس در تهران خطاب به سران كشورهاي عرب گفت: پيام ما به ملل عربي همانند مصر كه در دهه‌هاي قبل همواره حامي ما بوده‌اند و ده‌ها نيروي خود را در كنار ما در دفاع از فلسطين از دست داده‌اند اين است كه در كنار ما ايستاده و موج فشار را بر رژيم غاصب ايجاد نمايند و اين سكوت مردود و ناپذيرفتني را از بين ببرند.

وي افزود: ده‌ها، زن، كودك روزانه در فلسطين جان مي‌دهند، ولي سران عرب و اتحاديه عرب نتوانسته‌اند گرد هم بيايند و تبادل نظر كنند و اين هيچ توجيهي از جانب ما ندارد و هيچ مصلحتي در سكوت سران عرب نيست.

ابواسامه با بيان اين‌كه ملت فلسطين به قطع‌نامه كمرنگ شوراي امنيت دل نبست، گفت: اين قطع‌نامه هيچ نتيجه‌اي نداشته است و شاهد از سرگيري و بمباران مجدد غزه از سوي اسرائيل بوديم.

نماينده جنبش حماس در تهران با بيان اين‌كه سران عرب به‌جاي هم‌نوايي و دفاع از آمريكا با مردم خود همسو شوند افزود: برقراري اين مناسبات در تمامي منافع اقتصادي، فرهنگي، سياسي و غيره آنان زيان‌بار خواهند بود ولي همنوايي با ملل آزاده فلسطين اگر سودي نداشته باشد بي‌ضرر است.

ابواسامه با تشكر از ايران و كشورهاي عربي حامي دفاع از حقوق ملت فلسطين اظهار كرد: ما از تمام ملل مسلمان مي‌خواهيم در تمام طرح‌هاي با ما هم‌پيمان شوند در توقيف فوري تجاوزات و بمباران‌ها، عقب‌نشيني رژيم غاصب از نوار غزه و همه بدانند ما هيچ آتش‌بس دائمي با رژيم صهيونيستي را نمي‌پذيريم و تاجايي كه اشغالگر است، مقاومت ادامه دارد.

وي در پايان با اشاره به اين‌كه مأموريت‌هاي نيروهاي بين‌المللي در غزه حمايت از غاصب است، افزود: تجربه به ما مي‌گويند كه اين حمايت بر ضد ما بوده است و هيچ فلسطيني و غيرفلسطيني حق مطرح كردن اين خواسته را ندارد چون اين امر مساوي با دست بستن مقاومت خواهد بود.

وي با اشاره به شكست صبرا و شتيلا افزود: ما نبايد فريب آمريكا و رژيم صهيونيستي را بخوريم و نيروهاي بين‌المللي از ديد ما مردود هستند.
 دوشنبه 23 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن