تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820569081




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سازمان تعزيرات حكومتي اعلام كرد: محكوميت عامل قاچاق البسه دست دوم خارجي،كشف هفتاد هزار ليتر سوخت و ...


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: سازمان تعزيرات حكومتي اعلام كرد: محكوميت عامل قاچاق البسه دست دوم خارجي،كشف هفتاد هزار ليتر سوخت و ...


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق اقتصادي

يك عامل قاچاق البسه دست دوم خارجي به پرداخت جزاي نقدي محكوم شد.

به گزارش ايسنا، سازمان تعزيرات حكومتي اعلام كرد: مأموران نيروي انتظامي مستقر در گلوگاه پل‌زال انديمشك ضمن بازرسي از يك دستگاه اتوبوس كه از تبريز عازم اهواز بود تعداد 7 كيسه البسه دست دوم خارجي كشف كردند.

در اين راستا با تنظيم گزارش و اعلام جرم گمرك خوزستان پرونده در اداره تعزيرات انديمشك مطرح و شعبه رسيدگي‌كننده صاحب كالاي قاچاق را علاوه بر ضبط محموله به پرداخت مبلغ 000/ 680/ 162 ريال جزاي نقدي در حق دولت محكوم كرد.

كشف 70000 ليتر سوخت در آستانه اشرفيه

در ادامه طرح برخورد با متخلفين‌ عرصه‌هاي سوختي و با توجه به گزارشات دريافتي مبني بر تخلف يكي از شركت‌هاي توليدي دائر بر خريد خارج از ضوابط محصولات نفتي از يكي از جايگاه‌داران اين شهرستان، شعبه سيار تعزيرات حكومتي آستانه اشرفيه به همراه بازرسين شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي و پليس آگاهي با مراجعه به شركت اعلامي، مقدار 70000 ليتر نفت گاز كشف و ضبط كردند.

در تحقيقات اوليه مشخص شد شركت مذكور به دليل نداشتن پروانه بهره‌برداري و استاندارد فاقد سهميه مواد سوختي است.

5/ 1 ميليارد ريال جريمه براي دو كاميون حامل كالاي قاچاق در دليجان

دو دستگاه كاميون حامل كالاي قاچاق در گلوگاه ايست بازرسي تور(محور اراك –بروجرد)متوقف و مالك كالا و حاملان آن به بيش از 5 /1 ميليارد ريال جزاي نقدي محكوم شدند.

ماموران فرماندهي انتظامي دليجان در گلوگاه ايست و بازرسي توره به دو دستگاه كاميون كه بوسيله يكدستگاه خودروي پژو اسكورت مي‌شد مظنون شده و با متوقف كردن آنها انواع كالاي قاچاق شامل پارچه، ويدئو و چاي خارجي كه فاقد اسناد و مدارك گمركي بود كشف كردند لذا با تنظيم گزارش و اعلام شكايت گمرك استان مركزي پرونده در شعبه ويژه جرائم قاچاق شهرستان دليجان مطرح و شعبه رسيدگي كننده با شناسايي مالك اصلي كالاي مكشوفه وي را به پرداخت مبلغ 852/ 972/ 233 /1 ريال جزاي نقدي و ضبط كالا و دو نفر راننده را نيز به دليل اطلاع از حمل كالاي قاچاق جمعاً به پرداخت مبلغ 300 ميليون ريال جريمه محكوم كرد.

2 ميليارد ريال جريمه براي عامل قاچاق كالا در تعزيرات دليجان

يك دستگاه كاميون حامل كالاي قاچاق در شهرستان دليجان متوقف و در اداره تعزيرات حكومتي اين شهرستان به پرداخت بيش از2 ميليارد ريال جزاي نقدي محكوم شد.

با اعلام گزارش معاونت آگاهي نيروي انتظامي شهرستان دليجان از توقيف يكدستگاه كاميون حامل كالا كه فاقد هرگونه اسناد و مدارك مثبته گمركي بود و با اعلام جرم گمرك استان مركزي پرونده‌اي در اين راستا تشكيل و پس از سير مراحل قانوني در شعبه ويژه رسيدگي به جرائم قاچاق تعزيرات اين شهرستان مطرح شد.

در اين راستا حامل كالاي قاچاق با معرفي مالك كالا و شناسايي وي در جزيره قشم و حضور مشاراليه در شعبه ر سيدگي كننده و با محرز شدن تخلف انتسابي علاوه بر ضبط كالاي مكشوفه راي به پرداخت مبلغ 840/ 264/ 073 /2 ريال جزاي نقدي و حامل كالا را نيز به پرداخت مبلغ 20 ميليون ريال جزاي نقدي در حق دولت محكوم كرد.

انتهاي پيام
 شنبه 21 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن