تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820046887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

1 ( صفحه اول )


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: 1 ( صفحه اول )
بارش برف و باران در خراسان رضوي

خراسان امروز: خراسان رضوي از امروز تحت تأثير سامانه بارش زايي، شاهد بارش برف و باران خواهد بود.هواشناسي خراسان رضوي اعلام كرد: بررسي آخرين نقشه هاي پيش يابي و تصاوير ماهواره هواشناسي بيانگر استقرار جوي ناپايدار همراه با افزايش ابر، بارشهاي پراكنده و متناوب (در نواحي سردسير به صورت برف) و گاهي وزش باد نسبتاً شديد از امروز تا چهارشنبه هفته جاري در استان خواهد بود.براين اساس، عمده بارشها از شنبه بعدازظهر تا يكشنبه صبح در نواحي مركزي و جنوبي و از سه شنبه تا چهارشنبه در مناطق جنوبي استان مي باشد.برپايه اين خبر كاهش دما از فردا پيش بيني مي شود، به طوري كه حداقل دما ي نواحي سردسير استان در اواخر هفته به كمتر از 10 درجه سانتيگراد زير صفر خواهد رسيد.اين سازمان همچنين اعلام كرد به علت بارش، يخبندان، تشكيل مه و كاهش ديد، اختلال در تردد جاده اي بويژه مناطق كوهستاني و همچنين آبگرفتگي معابر عمومي دور از انتظار نخواهد بود.
در 24 ساعت گذشته جوين با حداقل دماي 7- درجه سانتيگراد سردترين و تايباد با حداكثر دماي 14 +درجه سانتيگراد گرمترين شهرهاي استان خراسان رضوي بوده اند. طي همين مدت، حداقل و حداكثر دماي مشهد 2- و 10+ درجه سانتيگراد بوده است.

مديركل دفتر فني استانداري: خراسان رضوي رتبه اول كشوري در جذب اعتبارات عمراني را دارد

خراسان امروز: مديركل دفتر فني استانداري خراسان رضوي گفت: اين استان در تخصيص و جذب اعتبارات عمراني مربوط به سيستم يكپارچه كنترل و نظارت بر اين نوع پروژه ها رتبه اول كشور را دارد.
محمدحسن واحدي در جلسه شوراي فني استان افزود: كنترل زمان، هزينه و كيفيت اجراي پروژه هاي عمراني در قالب نظام فني جديد از نتايج به كارگيري سيستم يكپارچه كنترل و نظارت است و در حال حاضر فرهنگ سازي در دستگاه هاي اجرايي براي انتقال اطلاعات پروژه هاي در دست اجراي خود به اين سيستم هستيم.
وي عملكرد خزانه استان را در وارد كردن اطلاعات پروژه هاي عمراني به سيستم يكپارچه كنترل و نظارت خوب ارزيابي كرد و افزود: خراسان رضوي تنها استان در سطح كشور است كه اطلاعات اعتباري خود را به صورت كامل وارد اين سيستم كرده است.
در ادامه جلسه، واعظي معاون هزينه و رئيس خزانه معين خراسان رضوي در خصوص ميزان جذب اعتبارات عمراني توسط دستگاه هاي اجرايي گفت: بر اساس آمار و ارقام تا تاريخ 30 آذرماه سال جاري پنج هزار 997 ميليارد ريال اعتبار مصوب ابلاغ شده است كه از اين ميزان سه هزار 812 ميليارد ريال از آن معادل 68 درصد تخصيص يافته است.
 جمعه 20 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 216]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن