تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 29 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1807043729




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك فعال صلح در گفتگو با مهر:حمايت كاخ سفيد از صهيونيسم شيطاني است/ بي اطلاعي مردم از واقعيات فلسطين


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: يك فعال صلح در گفتگو با مهر:حمايت كاخ سفيد از صهيونيسم شيطاني است/ بي اطلاعي مردم از واقعيات فلسطين
يك فعال صلح و حقوق بشر آمريكا، حمايت كاخ سفيد از تجاوزگري و اشغالگري صهيونيسم را شيطاني عنوان كرده و از تداوم اعتراضات و راهپيمايي ها و رايزني هاي مردمي در حمايت از بي گناهان فلسطين خبر داد.

الينور عماني عضو كميته دوستي ايران-آمريكا “American-Iranian Friendship Committee” در گفتگويي با خبرگزاري مهر درباره تجاوزات رژيم صهيونيستي به غزه گفت: اسرائيل در حال كشتن بي گناهان است و اين جنايت جنگي است.

حمايت آمريكا از جنايات اسرائيل شيطاني است

عضو برجسته سازمان ضد جنگ “No War Westchester And Progressive News Network” در انتقاد از سياست هاي تبعيض آميز كاخ سفيد در خصوص فلسطيني ها گفت: ايالات متحده تمام تلاش هاي سازمان ملل را براي محكوم كردن و جلوگيري از اقدامات جنايتكارانه رژيم صهيونيستي وتو مي كند و آنچه رهبر شما آيت الله خميني درباره شيطان بودن كاخ سفيد گفته است واقعيت دارد.

اين فعال ضد جنگ در ادامه ابراز داشت: ما صلح طلبان ايالات متحده هرگز ساكت نخواهيم نشست و تظاهرات ها و اعتراضات ادامه خواهد يافت.وي بسياري از يهوديان آمريكا را مخالف صهيونيسم دانست و اضافه كرد: بسياري از دوستان يهودي من در گروههاي صلح طلب مي گويند حساب اسرائيل و صهيونيسم از يهوديت جداست.

اين تحليلگر آمريكايي درادامه گفتگوي خود با مهر اضافه كرد: صهيونيست ها به مخالفان جنايت و اشغالگري خود برچسب ضد قومي سام بودن مي دهند اما بسياري از يهوديان طرفدار صلح و عدالت ايالات متحده جنايات و اشغالگري دولت فاشيستي اسرائيل را محكوم مي كنند.

فعالان صلح آمريكا: در مقابل اقدامات تبعيض آميز كاخ سفيد درباره مسائل خاورميانه ساكت نخواهيم نشست.

وي در ادامه از تظاهرات مردم آمريكا و نوشتن نامه به رسانه ها و همچنين از تهيه طومارها و دادخواست هاي جمعي و ارائه به كنگره ايالات متحده و همچنين نوشتن نامه به باراك اوباما رئيس جمهور منتخب به منظور حمايت از مردم غزه و توقف جنايات رژيم صهيونيستي خبر داد.

مردم آمريكا در مقابل جنايات اسرائيل ساكت نمي نشينند

اين تحليلگر آمريكايي از تشكيل گروههاي ضدجنگ و حتي گروههايي تحت عنوان گروه "يهوديان براي صلح" خبر داده كه در سراسر آمريكا تظاهرات هاي گسترده اي را راه انداخته اند.

الينور عماني در پاسخ به سوال مهر درباره اقداماتي كه خود وي در حمايت از مردم غزه انجام داده، اضافه كرد: من نيز مثل بسياري از فعالان برابري اجتماعي و صلح آمريكا به دفتر اوباما در واشنگتن تلفن كرده و نفرت خود را از نسل كشي در غزه اعلام كرديم.

وي درادامه افزود: من درپيامي كه به دفتر اوباما ارائه كردم ازرئيس جمهور منتخب اين سئوال را پرسيدم كه چگونه وي كه من از طرفداران جدي وي بوده ام مي تواند درباره عدالت صحبت كند اما كودكان و مادران بي گناه غزه، كشته مي شوند و وي سكوت اختيار كرده است.

اين تحليلگر آمريكايي دراشاره به اقداماتي كه كميته دوستي ايران وآمريكا در دفاع ازمردم فلسطين انجام داده گفت: ما درتظاهرات هايي كه انجام داده ايم همواره در پلاكاردهاي خود بر حمايت ايراني ها از مقاومت مردم فلسطين تاكيد كرده ايم.

وي همچنين دراشاره به هماهنگ بودن دولت و ملت ايران در حمايت از غزه، دولت آمريكا را مانعي براي به نتيجه رسيدن تلاش هاي مردمي در حمايت از مردم فلسطين دانست.

اين فعال ضد جنگ به سانسور خبري و سلطه رسانه اي صهيونيست ها اشاره كرده و افزود: اگرچه خواست مردم آمريكا هنگامي كه كشته شدن كودكان و زنان بي گناه را مي بينند برخورد با تجاوزگر است اما بيشتر مردم ايالات متحده از واقعيت هاي فلسطين بي اطلاع اند.

وي ادامه داد: رسانه هاي صهيونيستي دهه هاي متمادي است كه گروههاي مقاومت را در ذهن مردم، تروريست معرفي كرده اند.

اين تحليگر آمريكايي مردم آمريكا را عليرغم سانسور رسانه اي موجود همدرد مردم فلسطين عنوان كرده ،افزود: مردم در ايالات متحده دوست دارند مانع از حمايت كشورشان از اسرائيل شوند اما آنها از تاثيرگذاري بر سياست خارجي كاخ سفيد ناتوانند.
 جمعه 20 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن