تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820718090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سامانه جامع پژوهش و فناوري بخش صنعت و معدن به بهره برداري مي رسد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سامانه جامع پژوهش و فناوري بخش صنعت و معدن به بهره برداري مي رسد
همزمان با برگزاري نمايشگاه دستاوردهاي نوآوري و فناوري صنعت و معدن، سامانه جامع پژوهش و فناوري بخش صنعت و معدن كشور به بهره برداري خواهد رسيد.

به گزارش خبرگزاري مهر، اين سامانه را وزارت صنايع و معادن تهيه و راه اندازي شده است. هدف از راه اندازي اين سامانه اينترنتي دريافت آن دسته از پيشنهادهاي تحقيقاتي بخش صنعت و معدن كشور است كه نيازمند استفاده از تسهيلات پژوهشي وزارت صنايع و معادن مي باشد.

اجراي اين سامانه به منظور بهينه سازي فرآيند پذيرش طرح هاي پژوهشي و تسريع روند دريافت تسهيلات براي متقاضيان آن انجام شده است.

با راه اندازي سامانه جامع پژوهش و فناوري بخش صنعت و معدن، تمام مراحل تعريف، تصويب، ارزيابي و كنترل طرح هاي پژوهشي مصوب در وزارت صنايع و معادن به صورت الكترونيكي انجام مي شود و امكان پيگيري سريع وضع جاري طرح ها براي متقاضيان فراهم است.

همچنين با جمع آوري اطلاعات طرح هاي پژوهشي در حال اجرا و يا خاتمه يافته در حوزه صنعت و معدن كشور در يك بانك اطلاعاتي منسجم، امكان استخراج گزارش هاي آماري دقيق و بروز از وضع كلان پژوهش هاي صنعتي و معدني در كشور فراهم مي شود.

گفتني است، نمايشگاه دستاوردهاي نوآوري و فناوري بخش صنعت و معدن از سوي وزارت صنايع و معادن و با همكاري و مشاركت مراكز صنعتي، تحقيقاتي و دانشگاهي 24 تا 26 دي ماه جاري در مصلاي بزرگ امام خميني(ره) تهران برگزار خواهد شد.
 جمعه 20 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن