تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سلام را رواج ده تا خير و بركت خانه ‏ات زياد شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820412366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ساركوزي با المرت ديدار كرد؛ رييس‌جمهور فرانسه خواستار توقف حملات رژيم صهيونيستي در غزه شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: ساركوزي با المرت ديدار كرد؛ رييس‌جمهور فرانسه خواستار توقف حملات رژيم صهيونيستي در غزه شد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: بين‌الملل

نيكولا ساركوزي، در ديدار با اهود المرت خواستار توقف هرچه سريع‌تر حملات رژيم صهيونيستي در غزه شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) رييس‌جمهور فرانسه پس از ملاقات با محمود عباس رييس تشكيلات خودگردان فلسطين در رام‌الله براي ملاقات با اهود المرت به دارالسلام رفته و خواستار توقف حملات رژيم صهيونيستي شد.

ساركوزي در اين جلسه اظهار كرد: ما، در واقع تمام كشورهاي اروپايي، خواستار برقراري هرچه سريع‌تر آتش‌بس هستيم. هرچه زمان مي‌گذرد دستيابي به صلح سخت‌تر مي‌شود. بايد هرچه سريع‌تر يك آتش‌بس موقت و بشردوستانه برقرار شود.

به گزارش خبرگزاري فرانسه، اهود المرت نيز در اين جلسه به ساركوزي اعلام كرد كه اين عمليات تا زماني كه حماس ديگر نتواند موشكي به سمت اسرائيل پرتاب كند ادامه خواهد داشت. هدف اين عمليات اين است كه نه تنها حماس پرتاب موشك را متوقف كند بلكه ديگر توانايي اين اقدام را نداشته باشد. البته دو طرف توافق كردند كه ساركوزي براي برقراري موافقت‌نامه‌اي با همكاري مصر به تلاش خود ادامه دهد.

اين در حالي است كه ليوني، وزير امور خارجه‌ رژيم صهيونيستي نيز درخواست‌هاي اتحاديه‌ اروپا براي برقراري هرچه سريع‌تر آتش‌بس را رد كرده است.

در همين حال گزارشات حاكي از آن است كه طي حملات روز گذشته (دوشنبه) رژيم صهيونيستي به غزه، 16 كودك به همراه 60 تن ديگر به بيمارستان رسانده شده‌اند.

به گفته‌ پزشكان از آغاز حملات رژيم صهيونيستي به غزه تا به حال حدود 560 نفر شهيد و بيش از 2700 تن ديگر زخمي شده‌اند كه بيش از 100 نفر از شهيدان كودكان بوده‌اند.

بر اساس همين آمار، طي حملات روز گذشته، يك زوج به همراه پنج كودك‌شان، بر اثر حملات دريايي، سه كودك در شهرهاي اطراف غزه بر اثر حملات خمپاره‌اي و دو كودك در شهرك شتي شهيد شدند.

همچنين طي حملات هوايي شب گذشته در رفح يك زن فلسطيني شهيد شد.

از طرف ديگر علي‌رغم ادعاهاي اسرائيل مبني بر تلفات سنگين در ميان نظاميان حماس، خبرنگار خبرگزاري آسوشيتدپرس گزارش داد كه روز دوشنبه در بيمارستان شفا، بزرگ‌ترين بيمارستان غزه، هيچ يك از مبارزان مجروح حماس ديده نشدند و در عوض بيمارستان مملو از غير نظاميان مجروح بوده است.

در همين حال جان هولمز، رييس بخش كمك‌هاي انساني سازمان ملل متحد، اعلام كرد كه يك "فاجعه‌ي انساني" در غزه به وقوع پيوسته است كه اين اعلام وي با ادعاهاي مقامات رژيم صهيونيستي كاملا در تضاد است.

به گفته هولمز، 25 درصد از كشته‌شدگان را غير نظاميان تشكيل مي‌دهند.

انتهاي پيام
 سه شنبه 17 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن