تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820173437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه حوادث استان قزوين


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار كوتاه حوادث استان قزوين
خبرگزاري فارس: كشف مشروبات الكلي و كالاي قاچاق، كشف لوازم بهداشتي قاچاق، دستگيري سارق منزل و ... از اهم اخبار كوتاه حوادث استان قزوين در 24 ساعت گذشته است.


به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، مأموران انتظامي استان قزوين در سه اقدام جداگانه تعداد 56 طاقه پارچه خارجي، 129 گوني البسه، چهار گوني جوراب، يك گوني كاپشن، 19 گوني روسري، 182 بطري انواع مشروبات الكلي و هزار و 460 پاكت انواع سيگارت قاچاق كشف و ضبط كردند.
مأموران انتظامي قزوين حين گشت‌زني در عوارضي قزوين ـ زنجان به يك تريلي مشكوك و خودرو را متوقف كردند كه در بازرسي از تريلي تعداد 56 طاقه پارچه خارجي، 129گوني البسه، چهار گوني جوراب، يك گوني كاپشن و 19 گوني روسري كشف و ضبط كردند.
همچنين مأموران يگان امداد قزوين حين گشت‌زني در جاده قديم سه راهي پلي‌وينا به يك سمند با دو سرنشين مشكوك شده و دستور ايست مي‌دهند كه راننده خودرو به دستور ايست توجهي نكرده و متواري مي‌شود.
مأموران پليس بلافاصله خودرو متهم را تعقيب كردند ولي راننده خودرو با بي‌توجهي به اخطارهاي مكرر مأموران قصد فرار از دست مأموران را داشت كه ناگهان توانايي خود را در كنترل خودرو از دست داد و سمند در سه راهي روستاي انجيلاق واژگون شد.
راننده سمند پس از واژگوني خودرو به قصد فرار پياده شد، ولي با هوشياري و سرعت عمل مأموران انتظامي دستگير و به مقر انتظامي منتقل شد.
سرنشين اتومبيل در حالي كه بيهوش شده بود به بيمارستان منتقل و در بازرسي از خودرو 182 بطري انواع مشروبات الكلي كشف و ضبط شد.
همچنين مأموران انتظامي شهرستان تاكستان در بازرسي از دو باب مغازه واقع در خيابان امام (ره) تعداد ‌هزار و 460 پاكت انواع سيگارت قاچاق كشف و دو متهم دستگير كردند.

* كشف لوازم بهداشتي قاچاق
مأموران پليس آگاهي شهرستان قزوين حين گشت‌زني در عوارضي قزوين ـ زنجان به يك اتوبوس به رانندگي فردي33 ساله با سه نفر سرنشين مشكوك شدند و پس از توقيف و بازرسي از داخل خودرو 864 عدد خميردندان و 3 هزار و 552 عدد بوگير خارجي كشف و ضبط كردند.

* دستگيري سارق منزل
مأموران انتظامي قزوين در دو اقدام جداگانه دو سارق منزل را شناسايي و دستگير كردند.
مأموران انتظامي در پي اطلاع از وقوع سرقت منزلي در خيابان دانشگاه قزوين و ربوده شدن مقداري طلاجات به ارزش تقريبي 6 ميليون ريال بلافاصله تحقيقات خود را آغاز كردند.
مأموران انتظامي پس از بررسي موضوع به فردي 31 ساله مشكوك شدند و وي را دستگير كردند كه متهم در تحقيقات معترف به سرقت شد.
همچنين فردي با مراجعه به مأموران انتظامي قزوين اظهار داشت: منزلش در خيابان سعدي مورد سرقت واقع شده و اقلامي مانند يك دستگاه كامپيوتر، يك دستگاه ماشين اصلاح و حدود 30 جفت كفش به سرقت رفته است.
مأموران انتظامي با انجام تحقيقات به فردي 26 ساله مظنون شدند و او را دستگيركردند كه متهم دستگير شده پس از انتقال به مقر انتظامي در بازجويي‌ها به ارتكاب سرقت اعتراف كرد.

* كشف موتورسيكلت سرقتي
مأموران پليس آگاهي حين بازديد از پاركينگ شهروند موتورسيكلت پيشرو كه داراي سابقه سرقت در حوزه كلانتري 13 باهنر بود را كشف كردند.

* كشف مواد مخدر
مأموران فرماندهي انتظامي بخش رودبار شهرستان پس از هماهنگي با مقام قضايي منزل و كارگاه فردي دررود بار شهرستان را مورد بازرسي قرار دادند و در نتيجه مقدار 27 گرم ترياك ،20 عدد فشنگ ساچمه‌اي و يك‌ دستگاه دوربين شكاري كشف و ضبط كردند.

* كشف سلاح شكاري
مأموران پاسگاه حصار وليعصر بوئين زهرا ضمن هماهنگي با مرجع قضائي در بازرسي از منزل شخصي واقع در روستاي حصار وليعصر، يك قبضه سلاح شكاري كاليبر 12 ساخت تركيه تك لول كشف و ضبط كردند كه در اين زمينه پرونده‌اي تشكيل و موضوع در حال رسيدگي است.

* تصادف منجر به فوت يك نفر
يك پيكان با يك سواري ال 90 در محور قزوين رشت كيلومتر 45 برخورد كردند كه بر اثر اين سانحه راننده 55 ساله پيكان مجروح و به مركز درماني منتقل شد كه به خاطر شدت جراحات وارده درگذشت.
انتهاي پيام /ح20
 يکشنبه 15 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن