تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آفت دینداری حسد و خودبینی و فخر فروشی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806932614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط آفتاب


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: روي خط آفتاب
0751- به علت بروز بحران اقتصادي قيمت بسياري از كالا‌ها در سطح جهان كاهش يافته است ولي دولت نمي خواهد توليد كنندگان داخلي را متقاعد به تبعيت از قيمت هاي جهاني كند، زيرا خود دولت هم به نوعي توليدكننده و فروشنده است و دولتمردان ظاهراً راضي نيستند قيمت مواد و فرآورده هاي پر هزينه خود را در داخل پايين بياورند، پس رطب خورده كي تواند كه منع رطب كند. رئيس محترم اتحاديه بنكداران تهران كه خود كاملا‌ مي داند جريان از چه قرار است معلوم نيست به چه علت چشم اميد به دست دولت دوخته است. (7/10)

0925- يك نماينده مجلس گفته اند عده‌اي نگران محبوبيت دولت به خاطر طرح تحول هستند. مگر نه اينكه دولت به دليل كاهش قيمت نفت لا‌يحه طرح تحول اقتصادي را بدون پرداخت يارانه نقدي به مجلس ارائه مي نمايد و اين موضوع از اخبار صدا و سيما هم پخش شد و در لا‌يحه مذكور آزادسازي قيمت سوخت نيز گنجانده شده است؟ آيا به نظر جنابعالي مردم نبايد نگران اين مسئله باشند؟ آيا در ذات اين طرح، تورم وجود ندارد؟ آيا تورم ناشي از اجراي اين طرح، تورم هاي ديگر را به دنبال نخواهد داشت؟ پيشنهاد مي كنم قدري علم اقتصاد را مطالعه بفرماييد تا درك كنيد در كجاي اين علم قرار داريد. (7/10)

2057- در روزنامه‌ها خواندم كه آقاي احمدي‌نژاد گفته 40 هزار دروغ به دولت گفته‌اند. هرچه فكر مي‌كنم در عرض اين 3 سال اگر ساعتي يك دروغ هم گفته باشند 40 هزار تا نمي‌شود. اين آمار و ارقام را ايشان از كجا به دست ميآورند كه هيچ كسي نمي‌تواند به دست بياورد؟ منتظر جواب شما هستم. (7/10)

2058- آقاياني كه پول صندوق تامين اجتماعي در اختيار آنها بوده است، آيا حالا‌ در برابر مستمري‌بگيران تامين اجتماعي احساس مسئوليت نمي‌كنند كه به علت نبودن پول نمي‌توانند اضافات آنها را مثل كشوري‌ها و لشگري‌ها پرداخت كنند؟ (7/10)

2112- از مشهد مقدس تماس مي‌گيرم. اين نمايندگان محترم مجلس چرا در مواقعي كه تعطيل مي‌شوند و ادعا مي‌شود كه جهت سركشي و پاسخ‌گويي در شهرهاي خود به سر مي‌برند اطلاعيه نمي‌دهند تا جهت پاسخ به سوالات ولي نعمتان خود در محل مناسبي جلسه بگذارند و بدون تشريفات از طريق پرسش و پاسخ، هدف از اقدامات خود را بيان كنند و همچنين نمايندگان محترم خبرگان رهبري چرا در دسترس ما نيستند؟ (7/10)

2117- از تهران تماس مي‌گيرم. آمارهاي جهت‌دار بعضي مسئولان دولت نهم در جهت تخريب دولت‌هاي پيشين و نيز تبليغات انتخاباتي آقاي رئيس‌جمهور در سخنراني ايشان در جمع طلاب كاملا‌ مشخص بود. براي نمونه گفتند 5 هزار ميليارد تومان معادل است با 5 ميليارد دلار، آقاي رئيس‌جمهور آيا به ياد ندارند 2 ميليارد دلار وام 50 ساله به عراق دادند، پس چرا به اين رقم‌ها اشاره نمي‌كنند؟ چرا ايشان نگفتند 2 سال نفت را بشكه‌اي بالاتر از يكصددلار فروخته‌اند و درآمد دولت ايشانبه هيچ‌‌‌‌وجه با دولت‌هاي قبلي قابل مقايسه نبوده است. (7/10)

2204- آقاجان تبليغ زياد به ضد تبليغ مبدل مي‌شود. اينكه مي‌گويند آب، برق و گاز مصرف نكنيد معنايش اين است كه اجازه دهيد آن را به كشورهاي همجوار به قيمت نازل‌تر بفروشيم. (7/10)

2201- عجيب است كه از اين بحران اقتصادي جهاني كه نفت و بسياري از كالاها ارزان شد زيان ارزان شدن نفت به ما رسيد، ولي يك كالا‌ براي نمونه چه داخلي و چه خارجي يك ريال ارزان نشد، فرمايشات مديران دو سازمان خودروساز در مورد قيمت فولاد ارزان در جهان و عدم تاثير آن بر توليدات داخلي هم جالب است، يكي مي‌گويد 70 درصد اتومبيل فولاد است ديگري مي‌گويد 40 درصد.(7/10)

1833- از تهران تماس مي‌گيرم. آيت الله جنتي فرموده‌اند ممكن است يك راي اشتباه يك فرد نااهل را به كرسي بنشاند، آقاي جنتي! شما كه دبير شوراي نگهبان هستيد و 30 سال است در شوراي نگهبان حضور داريد قاعدتا تا كسي اهل نباشد او را تاييد نمي‌كنيد، افراد نااهل را از اهل و سره را از ناسره تشخيص مي‌دهيد بعد ما راي مي‌دهيم، اگر شما در جدا كردن اهل و نااهل خطا كنيد پس ما گناهي نداريم، گناهش به گردن شماست.(7/10)

1749- روزنامه امروز را دارم مي‌خوانم در رابطه با 40 هزار دروغي كه در طول سه سال براي دولت ساخته شده لطف كنيد بنويسيد كه در طول سه سال چند وعده دروغ توسط بعضي سياستمداران و بعضي مسئولان دولتي به اين مردم ايران گفته شده است اين هم عددي درخواهد آمد كه ممنون مي‌شويم اگر قيد شود. (7/10)

1756- يكي از 40 هزار دروغي كه احتمالا‌ رسانه‌ها به دولت نسبت دادند اين بود كه از قول مسئولان، دولت آقاي احمدي‌نژاد سه سال پيش اعلام كردند كه تا سه سال ديگر بيكار نخواهيم داشت. (7/10)

1708- جانبازي از كرج هستم. يكي از نمايندگان مجلس فرموده اند عده اي نگران محبوبيت دولت به خاطر طرح تحول هستند و در جايي خود ايشان فرموده‌اند كه براساس برخي آمارها گفته مي شود اين طرح منجر به 15 درصد نرخ تورم مي‌شود، به خدا اين توهين به بنده جانباز و مردمفهيم ايران است كه 8 سال جنگ را مديريت نموده‌اند، چه طور مي‌شود دولت طرحي را به مردم تحميل كند و طبق گفته خودشان 15 درصد اگر صددرصد نباشد تورم ايجاد كند و بر محبوبيت رياست جمهوري بيفزايد! در ضمن دولت در اين سه سال كارهاي في‌البداهه انجام داده است مثل تغيير كار ساعت بانك‌ها، بي‌اهميت دانستن قطعنامه‌ها، تغيير نكردن ساعت در اول مهرماه، سهميه‌بندي بنزين و تبديل دلار به يورو كه احتياج به اين طرح تحول براي محبوبيت دولتمردان نمي‌ماند.(7/10)

1740- چندي پيش يك سخني از دهان يكي از مسئولان بلندپايه دولتي خارج شد كه از طرفي مايه بهت و حيرت بنده و امثال بنده شد و از طرفي هم به چنين سخني و گوينده آن سخن مباهات كردم. اين سخن او كه گفته سفر آقاي احمدي‌نژاد به بحرين يك سفر استاني بود مرا به وجد آورد هر چند كه من و ديگر يارانم از منتقدين طرز فكر آقاي احمدي‌نژاد هستيم ولي باور نداشتم چنين سخن غرورانگيزي از دهان يكي از مسئولان دولت ما گفته شده باشد. (7/10)

آفتاب يزد: هيچ‌يك از مسئولان دولتي چنين حرفي نزده‌اند، بلكه در گزارش رسمي مسئولان دولتي به اشاره مي‌شود. اين سخن توسط مدير مسئول يك روزنامه حامي دولت مطرح شد كه البته همين روزنامه هنگام سفر آقاي احمدي‌نژاد به بحرين، خبر آن را در صفحه اول با عنوان چاپ كرد.

0214- حضرات كروبي و خاتمي! آيا مي‌دانيد ملت بي‌صبرانه منتظر شما ياران باوفاي انقلاب اسلامي در عرصه انتخابات رياست جمهوري دوره دهم هستند؟ ملت به حقايق پي بردند، بعضي مدعيان اصولگرايي با خنده‌هاي تمسخرآميز و وعده‌هاي واهي مي‌خواهند ميان ملت بزرگوار و دولت عزيز اصلاح طلب فاصله ايجاد نمايند، شايد 4 سالي به قدرت خويش بيفزايند اينها از تشكيل و همدلي اصلاح طلبان واهمه دارند اما همان طور كه آقاي كروبي فرمودند هم در دانشگاه مشكل داريم و هم در اقتصاد و سياست خارجي. اين وضعيت و اطلاع‌رساني‌هاي اصلاح طلبان لرزه به جان عده‌اي انداخته، انسان بايد در گفتار و كردار حساب شده گام بردارد. (6/10)

0939- بزرگواري كنيد به آقاي خاتمي بفرماييد كه از تهديدات هيچ نترسند و با تدابيري و حكمتي كه خودشان دارند آنها را ارزيابي كنند و انشاءالله تصميم نهايي را خدمت مردمي كه دوستدار ايشان هستند اعلام كنند. (6/10)

0832- آقايان نمايندگان مجلس مخصوصاً طيف اقليت چرا اينقدر ساكت و منفعل هستيد؟ از اول سال تا كنون معافيت مالياتي ابلا‌غ نشده و از حقوق ما كارمندان بر اساس سال قبل ماليات كسر مي‌شود اين يعني ماهي چند هزار تومان ماليات زيادي مي‌دهيم، آيا شما نمايندگان ما نيستيد؟ آيا از اين موضوع خبر نداريد؟ نظام هماهنگ قرار بود از آذرماه اجرا بشود پس چه شد؟ سود سهام عدالت كجاست؟ آقاي لا‌ريجاني آيا شما مجلس را در را‡س امور مي‌نشانيديا اجازه مي دهيد عده اي به صورت چشم بسته و ساكت آن را دنبال دولت بكشانند، نمونه‌اش عدم استيضاح وزرايي است كه جمعي از نمايندگان خواستار آن هستند. (7/10)

0824- مي‌خواستم بپرسم بعضي از اصولگرايان كه موقع انتخابات تثبيت قيمت‌ها را ملاك قرار دادند و يك سال هم بنزين را گران نكردند حالا‌ چه جوري با اين طرح تحول اقتصادي مي‌خواهند گراني را به چند صددرصد برسانند و از يك طرف هم قيمت دلار چند برابر قيمت واقعي‌اش است، از كجا معلوم بعد از آن هم دوباره دلار را گران نكنند و همين قصه ادامه پيدا نكند، ضمناً گفته‌هاي اين گروه از اصولگرايان را در هنگام انتخابات و الا‌ن بررسي كنيد ببينيد آنها چقدر تغيير موضع دادند. (7/10)

0024- از آ‌مل تماس مي‌گيرم، نماينده اروميه مي‌گويد اصولگرايان مي‌ترسند حكومت از دستشان بيرون برود، آقاي افروغ هم مي‌گويند كسب راحت قدرت زير دندان عده‌اي مزه كرده است، سرمقاله فرار ناشيانه هم به همين موضوع پرداخته، به نظر من بعضي از اصولگرايان چون مطمئن هستند بسياري از مردم ديگر به آنها اقبال نشان نمي‌دهند مي‌خواهند از خير برگزاري انتخابات باشكوه كه نتيجه آن به نفع اصلا‌ح طلبان است بگذرند و با آراء حداقلي پيروزي خود را تضمين كنند، چون در رفع مشكلا‌ت اقتصادي مردم موفق نشده‌اند تنها راه نجات خود را بر تخريب چهره رقيب گذاشته‌اند، حال به هر طريقي كه باشد فقط مي‌خواهند در قدرت باقي بمانند، واقعاً پشت پازدن به آرمان‌هاي ما مردم صبور به چه قيمتي؟ (7/10)

2017-از تهران تماس مي‌گيرم. ما هر كانالي را كه باز مي‌كنيم آقاي دكتر احمدي‌نژاد دارند صحبت مي‌كنند. چرا در دوره دوم كه آقاي خاتمي وقتي مي‌خواستند كانديدا شوند اين فرصت به ايشان داده نشد؟ (7/10)

1924- در پاسخ به پيام شماره 1304 مورخ 22/9، آقاي دكتر ... نيز همراه با بعضي از برادران كفن‌پوش عزيز كاملا‌ سرحال و آماده هستند تا در صورتي كه در انتخابات آينده رياست جمهوري، آقاي خاتمي يا اصلاح طلب ديگري رئيس‌جمهور شود و عرض اندام نمايد به كوري چشم آمريكا و منافقين و عافيت طلبان و زر و سيم خواهان، با اعتراض بعد از نمازهاي جمعه و برخي اوقات ديگر و سخنراني اصلاح‌طلبان را كنترل كنند و از سياست‌ها و اعمال ناصحيح آنها جلوگيري به عمل آورند مگر اينكه اصلاح طلبان كنار بكشند و سر جاي خود بنشينند. (7/10)

2115- سخنراني رئيس‌جمهور در جمع طلاب را گوش مي‌كردم. در سرمقاله جواب جالب و مختصري به بخشي از بحث‌هاي مطرح شده توسط آقاي رئيس‌جمهور داده شده بود ولي نكات ديگري نيز در اين سخنراني بود كه دهها سرمقاله را مي‌توان به آنها اختصاص داد. نكته جالب آمار اختراعات بود كه مي‌گفت در دولت‌هاي گذشته 4 هزار اختراع و در اين سه سال 13 هزار اختراع به ثبت رسيده، آيا اختراع يك شبه الهام مي‌شود؟ معمولا‌ هر اختراع ارزشمندي سال‌ها به مطالعه، تحقيق و آزمون و آزمايش نياز دارد تا به نتيجه برسد. اگر اين 13 هزار اختراع ارزشمند بوده اند مطمئنا نهال آنها سال‌هاي قبل كاشته شده تا در زمان شما به بار نشسته‌اند( !7/10)

2133- خواستم بدانم اين رجزخواني‌ها و انشاخواندن‌هاي بعضي سياستمداران تا چه موقع مي‌خواهد ادامه داشته باشد؟ اگر واقع اينها در عرض 3 سال و چند ماه توانستند معجزه كنند و شاهكارهايي را داشته باشند چرا آثار و بركات مثبت آن در زندگي مردم خودش را نشان نمي‌دهد؟ (7/10)

2133- دلمان خوش بود كه قبلا‌ ما فقرا مي‌توانستيم در حداقل زمان تعدادي نان براي سيب‌زميني، تخم مرغ يا بادمجان و كدوي آب‌پزمان تهيه كنيم اخيرا براي تهيه نان هم بايد يك ساعت صف بايستيم. آيا اين نشانه بهبود معيشت در كشوري است كه شايد50 درصد مردم دنيا حسرت ما را از نظر فرهنگ، معادن و ذخاير مي‌خورند؟ ضمناً مبارك باشد گراني انواع نان، سنگك ساده 200 تومان، بربري ساده 100 تومان، لواش يك لقمه‌اي 35 تومان. (7/10)

2023- از آقاي رئيس‌جمهور و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي خواهشمند است مشخص نمايند نقدي كردن يارانه‌ها مقطعي است يا دائمي؟ اگر مقطعي است تاريخ و خاتمه آن را بايد اعلام كنند و اگر دائمي است مشخص نمايند براي متولدين بعد از تصويب هم تعلق مي‌گيرد يا خير؟ اگر براي متولدين بعد هم تعلق مي‌گيرد در كنار ازدياد توليدات صنعتي و غيره با اين گرفتاري‌هايي كه مردم دارند مطمئنا تولد بچه هم زياد خواهد شد و تا 10 سال ديگر جمعيت ايران به 140 ميليون خواهد رسيد. از روزنامه هم خواهشمند است اين موضوع را بررسي و نظر خودشان را اعلام كنند. (7/10)

آفتاب يزد: بعضي مسئولان دولت نهم اعلام كرده‌اند كه امكانات ايران براي 300 ميليون نفر جمعيت، كفايت مي‌كند.

0900- مي‌خواستم خبرنگار و عكاستان را بفرستيد سعادت آباد، بلوار بهزاد شمالي. در كوچه بن‌بست 200 آپارتمان بوده باز دارند در كوچه صدمتري 500 آپارتمان مي‌سازند، جالب است آپارتماني كه 5 سال پيش 5 واحد ساخته شده الان تخريب شده تا 10 واحد شود. (9/10)

0943- درود بر آفتابيان عزيز. قابل توجه نمايندگان محترم مجلس هشتم! متاسفانه آموزش و پرورش 4 سال است كه مطالبات مناطق محروم از قبيل خريد مرخصي را در آذربايجان شرقي پرداخت ننموده است، لذا از نمايندگان محترم مجلس هشتم خصوصا نمايندگان آذربايجان شرقي درخواست كمك داريم چون ما روي آنها حساب باز كرده‌ايم و به ديگران بدهكار مي‌باشيم. (9/10)

1806- از سياهكل تماس مي‌گيرم. هنر هنرمند ماندگار مي‌باشد و ماندگاري‌اش براي يك ملت است، نه شخص. به خاطر همين هنرمندان را متعلق به خود نمي‌دانند بلكه متعلق به جامعه و فرهنگي مي‌دانند كه به آن تعلق دارد، حالا‌ قضيه فروش آثار هنري در ايران پيش آمده، اين اقدامات اصلا‌ قابل هضم نيست. ملتي كه تا همين چندي پيش نفت را بشكه‌اي حدود 150 دلار فروخت به علاوه فروش اجناسي چون فرش، خاويار، زعفران و پسته كه جزء اجناس ناب ايراني هستند ديگر چه نيازي به فروش آثار هنري دارد؟ به نظر مي‌رسد كشورهاي ضعيف از نظر اقتصادي هم، چنين كاري نكنند ما كه اين قدر ذخيره ارزي داريم چه نيازي به فروش آثار هنري به خارجي‌ها داريم؟ آثار هنرمندان كشورمان بايد حفظ شود براي آيندگان و هرازگاهي در نمايشگاه‌ها در معرض ديد عموم قرار بگيرد و مردم با ديدن هنر هنرمندان خود لذت ببرند. (9/10)

0045- پنجم دي ماه سالروز زلزله خانمانسوز بم را تسليت مي‌گويم. درسي كه از اين زلزله گرفتيم اين بود كه به هم كمك كنيم، فرارسيدن كريسمس و سال نو ميلادي را هم به همه هموطنان ارمني و تمام ملت ايران و تمام دنيا تبريك مي‌گويم. انشاءالله سال بسيار خوبي داشته باشيم، تمام دنيا در صلح، دوستي، آرامش و رزق و روزي و فراواني اقتصادي باشد. براي تمام دنيا صلح و دوستي آرزو مي‌كنم. (6/10)

0035- از رشت تماس مي‌گيرم. در مورد وام ازدواج زوجين كه بودجه آن از طرف دولت تامين مي‌شود چرا بانك مسكن شعبه ... رشت به هر كدام از زوجين اجبار مي‌كند كه بايد 200 هزار تومان افتتاح حساب نماييد، اينها با فروش گوشواره عروسي‌شان با هزار زحمت توانسته‌اند 40 هزار تومان تهيه كنند، سوال بنده از رئيس بانك مركزي اين است كه آيا مبلغ ذكر شده طبق دستورات شماست و يا سليقه‌اي است. (6/10)

آفتاب يزد: مشخصات كامل پيام‌دهنده و نام شعبه در روزنامه موجود است.

0544- از تهران تماس مي‌گيرم. از قوه قضائيه سوالي داشتم. مردي به نام هزار چهره مدتي در اوايل انقلاب رئيس يكي از نهادهاي انتظامي يكي از شهرهاي استان تهران بود و تخلفات و ظلم‌هاي زيادي مرتكب شده بود تكليف او چه شد؟ بالاخره هنوز در زندان است و يا فراري شده و به تركيه رفته است؟ (6/10)

آفتاب يزد: نام شهرستان موردنظر در روزنامه موجود است.

1811- فرهنگي هستم 81 ساله، بازنشسته قبل از سال 79 زير خط فقر، دو ميليون تومان پول براي معالجه همسرم احتياج دارم همين مبلغ را از سازمان بازنشستگي طلبكارم، آقاي رئيس‌جمهور من مي‌ترسم به زودي رفع زحمت كنم بروم آن دنيا و اين مطالبات من پرداخت نشود و در نتيجه همسرم هم بلاتكليف و در ناراحتي به سر ببرد و او هم پس از من عازم آن دنيا شود. (7/10)

1846- از مسجد سليمان تماس مي‌گيرم. يك سوال از مدير كل صدا و سيماي خوزستان دارم، امروز خبر به گل نشستن يك لاك پشت نيمه جان دريايي را در اخبار صدا و سيماي مركز خوزستان در قالب يك گزارش مفصل و با آب و تاب پخش كرد اما همزمان خبر مرگ شهروند مسجد سليماني و مسموميت تعدادي از اهالي شهر از جمله دانشآموزان و بعضي معلمان بر اثر استنشاق گاز ناشي از نشت لوله‌هاي نفت دراين شهر نفت خيز و فلاكت زده را اصلا‌ صدا و سيماي مركز خوزستان و ديگر شبكه‌هاي صدا و سيما پخش نكرده و هيچ‌گونه اشاره‌اي نكردند آيا انعكاس رنج و آلام مردم شريف مسجد سليمان به اندازه مرگ يك لاك پشت هم براي صدا و سيما ارزش ندارد؟ (7/10)

1754- از شهرستان لاهيجان تماس مي‌گيرم. بعد از دو سال داشتن گوشي همراه كه تاكنون براي بنده قبضش صادر نشده امروز براي من اخطاريه‌اي آمده كه شما 300 هزار تومان بدهكاريد و بايد پرداخت كنيد اگر نشد از طريق مراجع قضايي براي شما اقدام مي‌شود، اين رفتار واقعا عجيب است. درحالي كه در طول اين دو سال مي‌توانست براي من قبض صادر كند و من هر دفعه كه به دفاتر مخابراتي مراجعه كردم گفتند هيچ‌گونه بدهي نداريد، متاسفم براي اين كشور. (7/10)

آفتاب يزد: 1- متاسفانه پيام دهنده، مشخصات خود را ارائه ننموده است 2- فرض كنيم كه در مراجعه به مخابرات، يك كارمند مسئوليت ناپذير به شما گفته باشد كه شما هيچ گونه بدهي نداريد، آيا خود شما هم نمي‌دانستيد كه از موبايل استفاده مي‌كنيد و بالاخره رقمي به مخابرات بدهكار هستيد؟

1801- از جلفا تماس مي‌گيرم. ديروز رفتم شيريني فروشي بعد از سالي و ماهي نيم كيلو شيريني بگيرم ديدم كلي از مردم جمهوري نخجوان در شيريني فروشي هستند كه شيريني فروش اصلا‌ جواب ما را نمي‌داد، گراني هم بيداد مي‌كند. سالن مسافربري گمرك شده سالن ترانزيت كالا‌، يكي هم نيست كه بگويد اين سالن مسافربري است يا تجاري يا اصلا‌ اين دو با هم فرق مي‌كنند، همين باعث شده قيمت‌ها هم خيلي گران بشود، يكي به داد ما برسد. (7/10)

1049- از قزوين تماس مي‌گيرم. يك پيام اجتماعي داشتم. پيامم موضوع سياسي نيست، نمي‌دانم شايد آن را چاپ نكنيد، ولي تجربه ثابت كرده و من هم در اطرافيان خودم اين قضيه را مي‌بينم كه يكي از دلايل اصلي افزايش طلاق بين خانواده‌ها اين است كه خانواده‌هاي دختر و پسر محدوده خانواده‌ها را رعايت نمي‌كنند، يعني مدام در زندگي آنها دخالت مي‌كنند و باتوجه به اينكه در زندگي زوج‌هاي جوان اغلب مشكلات مالي هم وجود دارد خود اين زن و شوهر جوان تحت فشار روحي هستند وقتي خانواده‌ها مدام در زندگي اينها دخالت مي‌كنند و مي‌خواهند به كارهاي آنها سيطره داشته باشند ديگر اين زندگي به مرز انفجار و از هم‌پاشيدگي مي‌رسد و گاهي اوقات باعث ارتكاب جنايت هم مي‌شود. (7/10)

2250- اي كاش صدا و سيما اين قدر كه براي كشورهاي ديگر دلسوزي مي‌كند يك ذره دلش براي سربازان مي‌سوخت و يك ميزگردي برقرار مي‌كرد تا سربازان هم مشكلاتشان را مي‌گفتند و دولت و مجلس براي حل مشكلات آنها تشويق مي‌شدند و مشكلاتشان هم حل مي‌شد، مثل همين پيامگير شما، ما مشكلاتمان را مي‌گوييم ولي حل نمي‌شود مردم و جوانان مي‌خواهند مشكلاتشان حل بشود. (3/10)

2236- الان ساعت 10:30 شب است مورخ 3/10 ، در خودروي شخصي خودم مشغول گوش كردن يك برنامه راديويي از راديو گفتگو درباره بحث سياسي بودم، در بزرگراه نيايش از تقاطع جنتآباد كه رد مي‌شويم ديگر آنتن‌ما امواج راديو گفتگو را نمي‌گيرد، امتحان كردم حتي در منزل و در منطقه غرب تهران همين طور است، مي‌خواستم ببينم صدا و سيما اين همه هزينه مي‌كند و اين همه پول بابت آگهي‌ها مي‌گيرد هنوز فرستنده‌هاي خودش را تقويت نكرده كه يك برنامه خوب هم توليد مي‌كنند وسط‌ برنامه صداي آنها قطع نشود. اين يك خواسته بزرگي از رسانه عريض و طويل نيست كه فرستنده‌هايش را در سطح پايتخت درست بكند. (3/10)

2233- از تهران تماس مي‌گيرم. امروز اعلام كردند پشت سد خالي شده و آب را با بطري به مردم مي‌دهيم، اين تنبيه الهي ديگر اصولگرا، اصلاح طلب، خط قرمز و دوستان شفيق و به تاراج رفتن ميلياردها تومان بيت المال نمي‌شناسد پس چه بهتر به خود آييم و اين قدر حمله به آقاي قرائتي نكنيم. (3/10)

1430- اولا‌ از برخورد رئيس بيمارستان عالي نصب تبريز متشكرم. ثانيا داراي ناراحتي قلبي هستم و پزشك معالجم به علت ناراحتي قلبي، بنده را در اولويت نوشته ولي بايد براي آنژيوگرافي ماه‌ها در انتظار ايستاد. از رئيس آموزش پزشكي رفع اين مشكل براي همه بيماران را تقاضا دارم. (4/10)

آفتاب يزد: شماره تلفن پيام دهنده در روزنامه موجود است.

2357- يك آگهي خريد آپارتمان مشاركتي از تلويزيون پخش مي‌شود كه هر يكي دو شب 200، 300 هزار تومان به قيمت آن اضافه مي‌كنند تا مردم فكر كنند كه روز به روز دارد گران‌تر و با ارزش‌تر مي‌شود. (8/10)

2359- توصيه‌اي دارم براي بعضي تهيه‌كنندگان و نويسندگان برنامه‌هاي شاد و سرگرم‌كننده تلويزيون كه صبح‌ها وقتي به سر كار مي‌روند همان اول خيابان جام جم يكي دو تا از اين كيسه‌هاي نمك شهرداري بردارند و با خودشان ببرند، شايد به درد بخورد. (8/10)

2334- از اردبيل تماس مي‌گيرم. حدود 7 سال است حق التدريس هستم و هر ساله اداره گزينش آموزش و پرورش اردبيل از حق التدريسي‌ها مي‌خواهند كه فرم گزينش پر كنند و آدرس و كروكي منزل و 4 نفر معرف و غيره هم معرفي كنند و با در دست داشتن عكس‌هاي ما از بقال و قصاب و آژانس محل، جزئيات زندگي ما را استعلام مي‌كنند. مي‌خواستم سوال كنم اولا‌ آيا همه ادارات همه ساله كارمندان خود را گزينش مي‌كنند؟ ثانيا چرا از روي فرم‌هايي كه سال‌هاي پيش پر كرديم تحقيقاتشان را انجام نمي‌دهند؟ ثالثا برخي از افرادي كه در اين اداره مشغول به كارند خود نياز به گزينش دارند. (8/10)

2351- تعدادي 50 توماني و 100 توماني از پس‌انداز فرزندم برداشتم هر مغازه داري كه با يكي دو هزار تومان خريد، از اين پول خردها به او مي‌دادم رفتارش با من مانند احترامي مي‌شد كه جناب پوتيفار به امپراطور آمن هتب چهارم مي‌گذاشت، در عوض در خيابان فردوسي انواع سكه‌هاي يك تا 500 ريالي را در بسته‌بندي‌هاي تزئيني به كلكسيونرها مي‌فروشند، آيا اين مشكل قابل حل نيست؟ اگر در بازار چيزي وجود ندارد كه يك سكه 50 يا 100 ريالي بشود خريد، خوب است بانك مركزي سكه‌هايي با مبالغ بالاتر ضرب كند كه از فرسوده شدن اسكناس‌ها هم اين قدر ناله نكنند. (8/10)

0014- سرانه نگهداري و حمل اسلحه در كشور آمريكا نزديك يك و در ايران نزديك صفر است اما فيلم‌هاي پليسي هاليوود و تلويزيون ما عين همديگر هستند( !9/10)

0001- براي ايجاد رونق اقتصادي و عدالت اجتماعي لازم است فاصله دهك‌هاي بالاي درآمدي با ساير دهك‌ها كم شود، اما ظاهرا دولت روش ساده‌تر و تورم‌زاي پرداخت نقدي يارانه‌ها را پيش گرفته تا فاصله دهك‌هاي پايين را با سايرين كم كند. (9/10)

0015- تلويزيون فيلمي مستند و علمي در مورد زلزله نمايش داد و طي آن اعلام كرد كه مانورها و آموزش‌هاي مقابله با زلزله كه در مدارس ما صورت مي‌پذيرد همگي صرفا نمايشي، غيرعلمي و خطرناك است و انجام اين دستورات توسط دانشآموزان در هنگام وقوع زلزله باعث افزايش چشمگير تلفات خواهد شد، اگر اين موضوع حقيقت داشته باشد بهتر است هرچه زودتر جلوي آن گرفته شود تا مانند آموزش‌هاي تلويزيوني سال گذشته سازمان بهينه سازي مصرف سوخت نشود كه دهها تن از هموطنان‌مان را با بستن منافذ پنجره‌ها دچار مرگ خاموش نمود. (9/10)

0005- قيمت نفت خام و قيمت كالا‌ و خدمات و ارزاق، مجموعه‌اي را تشكيل مي‌دهد كه برخي از آن به عنوان سامانه تلمبه اقتصادي نام مي‌برند. در واقع قيمت جهاني نفت حكم دسته تلمبه را دارد كه مدام بالا‌ و پايين مي‌شود و قيمت ايراني ارزاق عمومي در نقش سيال داخل لوله تلمبه است كه مرتبا و منحصرا بالا‌ مي‌رود( !9/10)

0002- مشكل ترافيك ميدان صنعت با حل كردن مسئله گردش به راست شيخ فضل الله به خوردين حل مي‌شود، اگر از توقف اين همه خودرو در ابتداي خيابان خوردين ممانعت به عمل آيد اصلا‌ نيازي هم به چراغ قرمز نخواهد بود. (9/10)

0010- همه مردم براي ادامه زندگي نياز به غذا و موادخوراكي و پوشاك و آب و ساير مايحتاج دارند و وزارتخانه‌هايي وجود دارد كه اين نيازهاي مردم را تامين مي‌نمايد، همچنين براي سلامتي و بهداشت، امنيت و صنعت، آموختن علم، دفاع، مسافرت، گردش سرمايه، ورزش، هنر، آب و برق و سوخت و ديگر شئونات زندگي، هر يك نهادي، سازماني، اداره و يا وزارتخانه‌اي وجود دارد، اما من طي سال‌ها هرچه انديشيدم و مطالعه كردم و از اين و آن پرس و جو كردم نفهميدم كه شان وجود وزارت مسكن و شهرسازي چيست و اين تشكيلات عريض و طويل چه نقشي در زندگي مردم دارد. (9/10)
 شنبه 14 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 317]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن