تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819754117




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار سمنان:تسريع در اجراي طرح‌هاي مصوب سفر هيئت دولت ضروري است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار سمنان:تسريع در اجراي طرح‌هاي مصوب سفر هيئت دولت ضروري است
خبرگزاري فارس: استاندار سمنان بر ضرورت تسريع در اجراي طرح‌هاي مصوب سفر استاني هيئت دولت به سمنان تاكيد كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از گرمسار، علي عبداللهي صبح امروز در آيين بازديد از روند اجرايي 15 طرح مصوب سفر رهبري در شهرستان گرمسار افزود: اجراي كامل مصوبات دولت مي‌تواند گرمسار را به شهرستاني توسعه يافته مبدل سازد.
وي در اين سفر پيشرفت اين طرح‌ها را مورد بررسي قرار داد و گفت: اين طرح‌ها كه در بخش‌هاي مختلف ورزشي، فرهنگي، آموزشي، فني و حرفه‌اي، راهسازي و واحدهاي مسكوني در شهرهاي ايوانكي، گرمسار و آرادان در حال اجراست بايد هرچه سريع‌تر به بهره‌برداري برسد.
اين طرح‌ها بين 18 تا صددرصد پيشرفت اجرايي دارند و با اعتبار يك هزار و 223 ميليارد ريال در حال اجرا هستند.
استاندار و هيئت همراه در اين بازديد ضمن بررسي روند پيشرفت و مسائل و مشكلات اين طرح‌ها با مسئولان اجرايي اين طرح‌ها در خصوص تسريع در كار گفتگو كردند.
طرح‌هاي مركز ارتقاي مهارت شهرك صنعتي ايوانكي، جاده اصلي ايوانكي ـ آبسرد، بوستان مسافر، سالن ورزشي ايوانكي، جاده قم ـ گرمسار و پل اين جاده، خط ‌آهن حومه‌اي تهران ـ گرمسار، مجتمع فرهنگي خورشيد تابان، مركز فني و حرفه‌اي دختران، 10 واحد مسكوني پزشكان گرمسار، سالن ورزشي بانوان گرمسار، سالن ورزشي چند منظوره كارگران، بوستان آزادگان آرادان، سالن ورزشي آرادان و مجتمع خدمات بهزيستي اين شهر از مهم ترين طرح‌هايي بود كه استاندار سمنان امروز از آنها ديدن كرد.
استاندار سمنان همچنين در حاشيه بازديد از اين طرح‌ها، روند ساخت پل شهيد قاسمي ايوانكي و طرح مسكن مهر گرمسار را مورد بررسي قرار داد.
انتهاي پيام/ش20
 شنبه 14 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن