تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814277100




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

الديار: اسرائيل به لبنان حمله خواهد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: الديار: اسرائيل به لبنان حمله خواهد كرد
خبرگزاري آريا- روزنامه لبناني الديار به نقل از منابع آگاه اپوزيسيون دولت اين كشور نوشت: " ارتش اسراييل قصد دارد پس از غزه، به لبنان حمله كند"

به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پرس.تي.وي، روزنامه الديار از قول منابع آگاه وابسته به جريان اپوزيسيون لبنان نوشت:" در صورتي كه توطئه و همراهي كشورهاي عربي با اسراييل ادامه يابد، طرح‌ها و نقشه‌هاي اسراييل در مقياس كشتار غزه متوقف نخواهد شد. در اين زمينه مي‌توان به موشك‌هايي كه شب قبل از شروع حمله اسراييل به غزه در جنوب لبنان كشف و خنثي شدند، اشاره كرد. نصب اين موشك‌ها در اين برهه زماني هرگز تصادفي نبوده است، بلكه هدف از آن درگير ساختن لبنان و مشخصا حزب‌الله به جنگي هدفمند با اسراييل بوده است"

اين روزنامه لبناني همچنين مي افزايد: " رژيم اسراييل قصد دارد لبنان را وارد جنگ كند و خود را در جنگي وسيع تر روياروي ايران قرار دهد.در اين مسير حتي پايان رياست جمهوري جورج بوش نيز تاثير چنداني نخواهد داشت چرا كه باراك اوباما جانشين وي حكومت را در حالي در اختيار خواهد گرفت كه منطقه خاورميانه را جنگي وسيع در بر گرفته و بدين ترتيب رييس‌جمهور آمريكا ناچار وظيفه اداره جنگ را برعهده خواهد گرفت"

منابع آگاه به الديار گفته اند: " دبيركل حزب‌الله حجم خطر و برنامه اسراييل را به خوبي درك كرده و از اهداف اسراييل در كار گذاشتن موشك‌هاي كاتيوشا در جنوب لبنان كاملا آگاه بوده است. نصرالله همچنين اعلام كرده است كه جنبش مقاومت آمادگي مقابله با هرگونه تجاوز اسراييل به خاك لبنان را دارد و حزب‌الله به دلايل سياسي و انساني از مردم غزه حمايت خواهد كرد "

روزنامه الديار در پايان نوشت:" همراهي برخي از كشورهاي عربي با اسراييل و مخالفت آن ها با تشكيل كنفرانس سران عرب تنها بدين خاطر است كه اين كشورها قصد ندارند براي ياري رساندن به ملت فلسطين حتي گام كوچكي بردارند"

در همين حال روزنامه لبناني الاخبار نيز در شماره امروز چهارشنبه خود نوشت:" تزيپي ليوني وزير امور خارجه اسراييل به حسني مبارك رييس‌جمهور مصر اطلاع داده است كه حمله به غزه مقدمه‌اي براي حمله به حزب‌الله خواهد بود"
 پنجشنبه 12 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن