تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820644358




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گالياني: پيدا كردن بازيكني مانندد گاتوزو سخت است/ آنجلوتي: بهكام براي ميلان مفيد خواهد بود/ خبر حضور كرسپو در مارسي تكذيب شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: گالياني: پيدا كردن بازيكني مانندد گاتوزو سخت است/ آنجلوتي: بهكام براي ميلان مفيد خواهد بود/ خبر حضور كرسپو در مارسي تكذيب شد
نايب رئيس باشگاه آث ميلان گفت: پيدا كردن بازيكني چون " گاتوزو" براي ما بسيارسخت است و سرمربي تايم آث ميلان حضور بهكام در جمع را بسيار مفيد دانست و مدير اجرايي برنامه هاي "هرنان كرسپو" خبر مذاكره باروساي مارسي را تكذيب كرد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پايگاه خبري استوديو آدريانو گالياني؟ نايب رئيس باشگاه آث ميلان گفت: از اينكه "جبار گاتوزو" هافبك تيم ما مصدوم شده و نمي تواند تيم را همراهي كند بسيار متاسفم.

پيدا كردن بازيكني چون او براي ما بسيار سخت بوده و اعتراف مي كنم كه نبود بو دردسرهاي فراواني براي ما به همراه داشته و من با دقت و تمركز بسيار بالا بدنبال خريد يك هافبك هستم.

وي افزود: در حال حاضر روي" تياگو سيلوا" مدافع برزيلي حساب ويژه باز كرده ايم و اميدوار هستيم كه او در كنار پائولو مالديني موفق عمل كرده و در 30 جولاي كه مالديني به فعاليت خود در باشگاه ميلان پايان خواهد داد او را جايگزين كاپيتان مالديني در تركيب ثابت تيم كنيم.

گالياني تصريح كرد: بايد از لحاظ تاكتيكي روي اين بازيكن كارشود و او به هماهنگي مورد نظر ما براي به دست گيري پست مالديني در تركيب ثابت تيم دست يابد.

وي خاطر نشان كرد:بايد تحت هر شرايطي كه هست بدنبال يك جانشين براي "گاتوزو" باشيم و يك هافبك چپ را خريداري كرده و به تيم بياوريم تا بتوانيم حضور" يانكلنسكي" را در تركيب ثابت تيم در مقابل حريفان پررنگ تر كرده تا به اهدافيث كه در اين فصل دنبال مي كنيم نزديك تر شويم.

****آنجلوتي: حضور بهكام در ميلان موثر خواهد بود

كارلو آنجلوتي سرمربي تيم آث ميلان در مصاحبه با خبرگزاري مدياگل گفت: بعد از حضور يافتن ديويد بكهام در تمرينات متوجه شدم كه او بازيكن بسيار مهمي است و تواناييهاي منحصر به فرد فراواني دارد.

خوشحالم كه روساي باشگاه ميلان اين بازيكن را خريداري كرده و به جمع روسونريها آورده اند .

وي افزود: بطور حتم حضور اين بازيكن در تركيب ثابت تيم مي تواند براي ميلان مفيد واقع شده و شرايط پيشرفت تيم را فراهم كند.

آنجلوتي تصريح كرد: طبق مطالعاتي كمه روي بكهام داشته ام بايد بگويم كه او بازيكني است كه مي تواند در دو تا سه پست در زمين بازي كرده و شرايط را براي بهتر عمل كرده ديگر بازيكنان فراهم كند.

وي خاطر نشان كرد: در حين حال اواز لحاظ قدرت بدني و توان فيزيكي در شرايط خوبي است و با كمي تمرين و حضور در زمين ميلان مي تواند به آنچه كه از او در رابطه با ديگر بازيكنان انتظار دارم دست يافته و با پيروزي به پيش رود.

*****خبر مذاكره كرسپو با مارسي تكذيب شد

ماركو برانكا مدير ورزشي باشگاه اينتر ميلان در مصاحبه با خبرگزاري كالمپومركاتو؟ گفت: اين روزها اخبار و شايعات زيادي در رابطه با حضور هرنان كرسپو مهاجم آرژانتيني تيم منتشر مي شود كهم هيچيك از آنها درست نيست.

وي افزود: ما از اينكه مهاجم قدرتمندي چون كرسپو را در اختيار داريم بسيار خوشحاليم و هيچ مشكلي در رابطه با اين بازيكن و حضورش در تيم اينتر برخلاف آنچه كه از رسانه ها منتشر مي شود وجود ندارد.

برانكو تصريح كرد: او بعد از حضور مورينيو در تيم اينتر ميلان خيلي كم بازي كرده و از اين موضوع ناراحت و عصباني است ولي هر زمان كه توسط مربي تيم در تركيب ثابت تيم قرار مي گيرد ناراحتي اش برطرف شده و رضايت وي جلب مي شود.

وي خاطر نشان كرد: اگر كرسپو تصميم بگيرد از تيم اينتر برود، ما به تصميم او احترام مي گذاريم و تمام شرايط به براي جدايي اين بازيكن از تيم و حضورش در ديگر تيمها مطالعه و بررسي خواهيم كرد.

برخلاف آنچه كه منتشر شده هرگز با مارسيي وارد مذاكره نشده ايم و اين خبر درست نيست.
 چهارشنبه 11 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن