تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819957531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مبلغان در بالا بردن معرفت ديني جامعه تلاش كنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مبلغان در بالا بردن معرفت ديني جامعه تلاش كنند
ساري - خبرگزاري مهر: مسئول اعزام مبلغ تبليغات اسلامي نكا با تاكيد بر ترويج امر به معروف در جامعه اظهار داشت: مبلغان در بالابردن معرفت ديني جامعه تلاش كنند.

حجت الاسلام عليرضا كاظمي در گفتگو با خبرنگار مهر در نكا افزود: ماه محرم بهترين فرصت براي تبليغ دين، اعتقادات و تفكرات ديني است.

وي گفت: امر به معروف و نهي از منكر از اهداف مهم نهضت حسيني و فلسفه قيام امام حسين(ع) بود كه مي تواند در بالا بردن معرفت ديني جامعه نقش اساسي ايفا كند و در زمينه عمل به آن، تمام مسئولان و مردم بايد كمك كنند.

كاظمي خاطرنشان كرد: با شناخت كامل از هدف امام حسين(ع) و ارزشهاي شخصيتي ايشان و اشاعه آن مي توان از بروز و شيوع بسياري از خرافات در جامعه جلوگيري كرد.

وي افزود: مبلغان بايد با توجه به نيازسنجي مخاطبان سخن بگويند.

مسئول اعزام مبلغ تبليغات اسلامي نكا با اشاره به اينكه مسئله تبليغ مسئله مهم و سنگيني است، اذعان داشت: براي افزايش سطح فرهنگ ديني و دينداري در جامعه بايد با مطالعه و بهره مندي از قرآن مطالب را به مردم بيان كرد.

وي گفت: نسل فعلي جامعه تشنه حقيقت بوده و مبلغان بايد با شناخت اين قضيه در راستاي حقيقت جوئي در جوانان تلاش بيشتري كرده و اهتمام ويژه داشته باشند.

وي ادامه داد: متاسفانه برخي از حركات و آئين هاي هيئات با اصول اسلامي و ديني جامعه منافات دارد كه بايد با ايجاد آگاهي در مردم از آن جلوگيري شده و جوانان را از خرافات احتمالي دور نگه داريم.

مسئول اعزام مبلغ تبليغات اسلامي نكا در ادامه در خصوص اعزام مبلغ در سطح شهرستان يادآور شد: در طول ماه محرم 150 مبلغ به روستاها و شهر نكا اعزام شده اند كه از اين تعداد 30 مبلغ در سطح شهر نكا و 120 مبلغ در سطح روستاهاي نكا مشغول فعاليت هستند.

وي ادامه داد: از 120 مبلغ اعزامي به روستاهاي شهرستان نكا، 50 مبلغ بومي شهرستان بوده و 70 نفر از مبلغين نيز اعزامي از حوزه هاي علميه مشهد و قم هستند.
 چهارشنبه 11 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن