تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814269091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مركز مشاوره شاهد و ايثارگر فارس، رتبه اول كشور را كسب كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مركز مشاوره شاهد و ايثارگر فارس، رتبه اول كشور را كسب كرد
اجتماعي. بنياد شهيد. مشاوره
شيراز-رييس اداره مددكاري بنياد شهيد و امور ايثارگران فارس گفت: مركز مشاوره شاهد و ايثارگر بنياد شهيد و امور ايثارگران فارس، در سال ‪، ۸۶‬از لحاظ دادن خدمات مشاوره اي، در ميان سايرمراكزرتبه اول كشور را كسب كرد.

اقدس منوچهري سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: با توجه به جمعيت زير پوشش اين بنياد در فارس، يك مركز درجه يك مشاوره شاهد و ايثارگر در شيراز و پنج مركز درجه دو در شهرستان‌هاي مرودشت، آباده، جهرم ، فسا و كازرون مشغول به فعاليت هستند.

وي اظهار داشت: حوزه مددكاري و مشاوره استان فارس با داشتن ‪ ۴۰‬مددكار و ‪ ۳۰‬مشاور درحال ارائه خدمات مددكاري و مشاوره‌اي به افراد زير پوشش است.

منوچهري ادامه داد: افزايش ميزان آگاهي و مهارت منابع انساني و هماهنگ نمودن آنها با سياست‌ها و برنامه‌هاي ابلاغي، مناسب ساختن دانش و توان نيروي انساني با فنون و روش‌هاي جديد در زمينه مددكاري و مشاوره و نيازهاي جامعه هدف از اهداف برگزاري اين دوره در شيراز است.

رييس اداره مددكاري بنياد شهيد و امور ايثارگران فارس گفت: هدف ديگر اين سمينار منطقه‌اي افزايش آگاهي مددكاران و مشاوران در مورد نحوه ي پيشگيري و رويارويي با موارد خاص و بحراني مي‌باشد.

منوچهري در مورد فعاليت‌هاي اين اداره اظهار داشت: اداره مددكاري بنياد شهيد و امور ايثارگران فارس در سال ‪ ۸۶‬براي پنج هزار و ‪ ۵۲۰‬نفراز افراد خانواده شهدا و ايثارگران برنامه آموزشي خانواده برگزار كرد.

وي ادامه داد:حدود پنج هزار نفر از افراد تحت پوشش اين بنياد در سال گذشته از خدمات مشاوره‌اي استفاده كردند و همچنين در اجراي طرح خط زندگي سه هزار و ‪ ۶۸۰‬نفر از مشاوره تلفني بهره مند شدند.

منوچهري در مورد ساير طرح‌هاي اين اداره گفت: در طرح ديدار با ياران و زيارت ‪ ۲۵‬هزار نفر از افراد تحت پوشش اين بنياد با خانواده شهدا ديدار كردند و در طرح معتمدان معين ‪ ۴۱‬هزار مورد ديدار از خانواده معظم شهدا صورت گرفته است.

رييس اداره مددكاري بنياد شهيد و امور ايثارگران فارس در مورد طرح معتمدان معين گفت: خانواده ايثارگران نيازمند برقراري رابطه‌اي معنوي با يكديگر هستند و معتمدان معين تجلي ارتباط خانواده بزرگ ايثارگران و مجموعه‌اي از شبكه‌هاي همياران، مشاوران، آموزش و شبكه‌هاي صنفي مذهبي و فرهنگي است.

منوچهري با بيان اينكه فارس با داشتن ‪ ۴۸۰‬معتمد معين از استان‌هاي پيشگام در اجراي اين طرح است، افزود: دوره آموزش عمومي و تخصصي معتمدان معين در آذرماه ‪ ۸۷‬با حضور ‪ ۲۲۰‬نفر از معتمدان اين استان توسط اداره مددكاري بنياد شهيد و امور ايثارگران فارس برگزار شد.

استان فارس ‪ ۱۴‬هزار و ‪ ۶۷۲‬شهيد ، ‪ ۱۳‬هزار و ‪ ۲۶۴‬جانباز بالاي ‪ ۲۵‬درصد و دو هزار ‪ ۲۰۰‬آزاده دارد.
 سه شنبه 10 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 174]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن