تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803845738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ورزش - ائتلاف معني‌دار مديرعامل و سرمربي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ورزش - ائتلاف معني‌دار مديرعامل و سرمربي


ورزش - ائتلاف معني‌دار مديرعامل و سرمربي

نخستين تمرين استقلال در پي بازگشت از تركيه عصر ديروز در ورزشگاه دستگردي انجام گرفت. اول امير قلعه‌نويي با ماشين شاسي‌بلند سفيدرنگش وارد مجموعه شد و كمي بعد هم واعظ آشتياني بود كه خود را به جمع بازيكنان رساند. ظاهرا سرمربي و مديرعامل جوري هماهنگ كرده بودند كه با حضور توام و قدرتمند در تمرين ديروز به همه شايعات مبني بر اختلاف اين دو پايان دهند. قلعه‌نويي و واعظ خيلي راحت و باز با همه خبرنگاران گفت‌وگو كردند و تلاش كردند كه حرف‌هايشان دو تا نباشد. ائتلاف مديرعامل و سرمربي استقلال نهايتا به اينجا رسيد كه يك كنفرانس خبري سرپايي برقرار شود. نكته مهم اين بود كه امير قلعه‌نويي نيز مثل واعظ از اقدام حقوقي در برابر رسانه‌هاي كذاب خبر داد. ظاهرا بايد منتظر رديف شدن شماري از روزنامه‌هاي ورزشي در دادگاه بود. چه كسي اين جنگ را مي‌برد؟

زمان من تيم ملي فوتبال با 20 تيم برتر جهان بازي مي‌كرد
امير قلعه‌نويي در حاشيه نخستين تمرين استقلال پس از سفر به تركيه در جمع خبرنگاران گفت: اردوي تركيه بسيار خوب بود و ما اهداف مختلفي را در اين اردو پيگيري مي‌كرديم كه از جمله آنها حفظ و ارتقاي آمادگي بازيكنان، شناخت بيشتر از بازيكناني كه كمتر به ميدان مي‌روند و دور بودن از حاشيه‌ها، دوستي بيشتر و تمركز بازيكنان بود. دو بازي تداركاتي خوب نيز انجام داديم به خصوص دومين بازي‌مان كه مقابل تيمي از قزاقستان بود و اين تيم از تيم‌هاي قدرتمند و در جايگاه ششم ليگ برتر فوتبال اين كشور است و بازي مقابل اين تيم يك بازي تكنيكي با قدرت كامل بود. قلعه‌نويي درباره‌ غيبت فرهاد مجيدي و جانواريو در اين اردو نيز گفت: غيبت فرهاد مجيدي با هماهنگي من و باشگاه بود و مشكلي از اين نظر وجود ندارد. ضمن آنكه جانواريو نيز به مرخصي رفته بود و با توجه به حرفه‌اي بودن اين بازيكن و اينكه مي‌دانستم از نظر آمادگي مشكلي ندارد، در اين‌باره نيز به جانواريو اجازه مرخصي داديم. قلعه‌نويي در ادامه با اشاره به برخي شايعات مطرح شده در زمان حضور اين تيم در تركيه نيز گفت: شايعات مختلفي در پشت سر تيم فوتبال استقلال تهران مطرح شد. از جمله آنكه عنوان كردند ميلاد نوري دو روز در تركيه گم شده است يا اينكه فرهاد مجيدي جريمه شده است يا بحث اختلافات من و واعظي آشتياني. كه من از طريق شما تمامي اين شايعات را تكذيب مي‌كنم و از وكيل حقوقي باشگاه نيز خواسته‌ام تا اين مسائل را پيگيري كند تا ديگر شاهد بروز چنين مسائل و شايعاتي نباشيم. قلعه‌نويي درباره‌ بازي استقلال مقابل سپاهان نيز گفت: بي‌ترديد در بازي مقابل سپاهان بازي دشواري خواهيم داشت. تمامي تيم‌هايي كه در مقابل استقلال بازي مي‌كنند، با انگيزه‌ مضاعفي در برابر اين تيم قرار خواهند گرفت.

در هر صورت سپاهان يك باشگاه قدرتمند با مديريت و ساختاري بسيار منظم است و اطمينان دارم آنها در مقابل استقلال با تمام قوا بازي مي‌كنند ولي اطمينان داشته باشيد بازيكنان استقلال به آن شرايط ايده‌آل رسيده‌اند كه ديگر بازي داخل يا خارج از خانه براي آنها تفاوتي نخواهد داشت ولي استقلال در برابر سپاهان با تمام وجود براي پيروزي بازي خواهد كرد. قلعه‌نويي درباره‌ جذب بازيكنان جديد نيز گفت: در هر صورت مسائل مختلفي در اين‌باره بحث مي‌شود. به عنوان مثال ما درباره اولروم برخلاف برخي گفته‌ها مكاتبه كتبي با باشگاه ابومسلم انجام داده‌ايم اما متاسفانه‌ عده‌اي كه به دنبال چالش با استقلال هستند عنوان كردند كه باشگاه استقلال زير پاي بازيكنان مي‌نشيند. ضمن آنكه وقتي باشگاه مس كرمان درخواست كرد تا فرهاد مجيدي يا هاشم بيك‌زاده را جذب كند ما از اين باشگاه خواستيم كه در اين زمينه گزينه‌هاي آنها را با يكي از بازيكنان مس كرمان تبادل كنيم كه باشگاه مس اين موضوع را نپذيرفت و موضوع در كل منتفي شد. قلعه‌نويي درمورد وضعيت هاشم بيك‌زاده نيز گفت: زماني كه در تركيه بوديم با بيك‌زاده صحبت كردم و در هر صورت قرار شد تا بيك‌زاده در استقلال بماند و با قدرت بيشتري به كار ادامه دهد.

قلعه‌نويي در ادامه با انتقاد دوباره از برنامه‌ريزي ليگ برتر گفت: درباره ليگ اعتقاد دارم برنامه‌ريزي‌ها به خوبي پيش نمي‌رود و در كل برنامه‌ريزي امسال ليگ برتر خوب و عالي نبود. در واقع فصل گذشته رقابت‌هاي ليگ بسيار منظم‌تر برگزار مي‌شد. اميدوارم كه از اين پس شاهد ليگ منظم‌تر و بي‌وقفه‌تري باشيم چرا كه ليگ پويا تيم ملي ما را قوي‌تر خواهد كرد. قلعه‌نويي درباره‌ وضعيت تيم ملي فوتبال نيز گفت: درباره تيم ملي صحبتي ندارم اما در هر صورت زماني كه من در راس تيم ملي ايران حضور داشتم با تيم‌هايي بازي مي‌كرديم كه در ميان بيست تيم برتر جهان بودند. به عنوان مثال ما با تيم مكزيك بازي كرديم كه در آن زمان عده‌اي مي‌گفتند اين بازي بازيكنان را خسته مي‌كند. در حالي كه بازي با مكزيك يك بازي جذاب براي كل بازيكنان تيم ملي بود و ما با يك پرواز سطح بالا تيم را به اين سفر برديم.
 دوشنبه 9 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن