تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820328284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار خبر داد؛40 ميليون دلار سهم آذربايجان شرقي از صادرات صنايع دستي


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: استاندار خبر داد؛40 ميليون دلار سهم آذربايجان شرقي از صادرات صنايع دستي
تبريز- خبرنگار قدس: استاندار آذربايجان شرقي گفت: سهم صنايع دستي به غير از فرش از صادرات غيرنفتي استان، 40 ميليون دلار است.
احمد عليرضابيگي در آيين تجليل از پيشكسوتان صنايع دستي آذربايجان شرقي، افزود: با برنامه ريزي مناسب و اصولي مي توان اين سهم را ارتقا داد.
وي از آمادگي دولت براي حمايت از فعالان صنايع دستي خبر داد و اظهار داشت: مطمئناً با افزايش اين حمايتها، ظرفيتهاي فراواني براي فتح بازارهاي جهاني در صنايع دستي كشور و آذربايجان وجود دارد.
بيگي، ايجاد شهرك صنايع دستي، هدايت بخش بيشتري از تسهيلات بنگاه هاي زودبازده اقتصادي به حوزه صنايع دستي و تعامل مناسب نمايندگان با مجموعه دولت را از جمله شرايطي دانست كه در صورت تحقق آنها، احياي جايگاه صنايع دستي و ارتقاي سهم آن در صادرات غيرنفتي ممكن است.
وي در ادامه، با بيان اين كه تاريخ مبدأ و شروع صنايع دستي مربوط به ساخت ابزارهاي دستي و متعلق به عصر حجر است، اظهار داشت: با گذشت زمان و با ظهور مكاتب مختلف، زيباييهاي اين صنعت به وسيله حاملان اين هنر بروز يافته و امروز به دست ما رسيده است.
استاندار آذربايجان شرقي، با مهم خواندن نقش هنرمندان صنايع دستي در احياي جايگاه صنايع دستي تصريح كرد: صرف نظر از اهميت و جايگاه صنايع دستي، رويكرد اين همايش انسانهايي هستند كه با روح لطيف خود، صنايعي را آفريده اند كه همه ظرافت آن در تن سخت چوب و آهن متجلي شده و به زيباترين وجه ممكن به نمايش درآمده است.
 دوشنبه 9 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن