تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814256714




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دلايل استعفاي معاون پارلماني وزير آموزش و پرورش


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: دلايل استعفاي معاون پارلماني وزير آموزش و پرورش
معاون حقوقي و پارلماني وزارت آموزش و پرورش پيش از اين بارها خواهان كناره گيري از اين مقام شده بود و هربار با مخالفت شخص وزير روبرو مي شد.
معاون پارلماني وزير آموزش و پرورش به دليل آنچه "تعدد چالشهاي وزارت آموزش و پرورش با مجلس ، همچون ماجراي استخدام معلمان حق التدريس و كسري 6 هزار و 700 ميليارد توماني اين وزارتخانه" خوانده، روز گذشته از مقام خود استعفا كرد.
يك مقام ارشد در وزارت آموزش و پرورش با اعلام اين خبر به خبرگزاري مهر گفت: معاون حقوقي و پارلماني وزارت آموزش و پرورش پيش از اين بارها خواهان كناره گيري از اين مقام شده بود و هربار با مخالفت شخص وزير روبرو مي شد.
وي در ادامه افزود: وزير آموزش و پرورش كه علاقه ويژه‌اي به وي داشت و بارها سمتهاي ديگري نظير فعاليت در شوراي عالي وزارت آموزش و پرورش، رياست در آموزش و پرورش شهر تهران و يكي ديگر از معاونتهاي اين وزراتخانه را به وي پيشنهاد داده بود، هربار مورد مخالفت يازرلو قرار مي گرفت.
وي اظهار داشت: امروز در جلسه‌اي كه با حضور معاونان وزير آموزش و پرورش برگزار شد، رمضان محسن پور به عنوان معاون حقوقي و پارلماني وزارت آموزش و پرورش معارفه شد.
زكريا يازرلو طي شش ماه فعاليت خود در معاونت حقوقي و پارلماني مجلس اقداماتي همچون پس گرفتن 86 امضا استيضاح وزير آموزش و پرورش و تاييد كسري اعتبارات اين وزارتخانه در مجلس را پيگيري كرد.
 دوشنبه 9 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن