تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 12 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايمان، آس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813635067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در پي يافتن جايگزيني براي فابرگاس/ ادامه بحث جدل آدبايور و آربلوا


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: در پي يافتن جايگزيني براي فابرگاس/ ادامه بحث جدل آدبايور و آربلوا
آرسن ونگر در مدت مصدوميت فابرگاس در صدد جايگزيني يحيي توره به جاي وي است همچنين بحث و جدل بين آدبايور مهاجم تيم آرسنال و آربلوا مدافع تيم ليورپول همچنان ادامه دارد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه پس از مصدوميت شديد سسك فابرگاس كاپيتان تيم آرسنال كه منجر به دوري چهار ماهه وي از ميادين ورزش شد آرسن ونگر مربي اين تيم درصدد يافتن جايگزيني مناسب براي وي در كوتاه ترين زمان ممكن است.

به نوشته روزنامه اسپانيايي مارگا ونگر براي آغاز مذاكرات براي استخدام يحيي توره ملي پوش ساحل عاجي تيم بارسلونا با مقاومت اسپانيايي اعلام آمادگي كرده است.

توره در سال 2007 به باشگاه كاتالان محلق شده بود و در صورت انتقال به تيم آرسنال بايد آماده بازي در كنار دنيلسون در خط حمله اين تيم باشد.

گفتني است خريدهاي زمستاني آرسنال به استخدام توره محدود نميشود بلكه مسئولان اين تيم براي انتقال ماركوس سنا ملي پوش اسپانيايي تيم ويارئال نيز اعلام آمادگي كرده اند و در صدد تقويت دفاع مياني هستند.

**** ادامه بحث و جدل آدبايور و آربلوا

در پي اخراج امانوئل آدبايور ملي پوش توگويي تيم آرسنال در ديدار روز يكشنبه مقابل تيم ليورپول وي عمل فريب دهنده آلوارو آربلوا مدافع اسپانيايي تيم حريف را دليل اصلي اخراج خود معرفي كرد و مدعي شد آربلوا با تمارض موجب اخراج وي از زمين شده است.

در اين ديدار حساس كه با نتيجه مساي يك بر يك به پايان رسيد آدبايور پس از انجام يك خطاي ساده بر روي مدافع اسپانيايي و در پي تمارض وي از سوي داور كارت قرمز دريافت كرد.

آدبايور با اغراض آميز توصيف كردن حركت آربلوا ديروز چهارم دي در مصاحبه مطبوعاتي گفت: حركتي كه آربلوا انجام داد به هيچ عنوان جوانمردانه نبود او آنچنان خود را به زمين پرتاب كرد كه انگار به وي مشت محكمي زده ام داور هم دچار اشتباه شد.

در مقابل آربلوا نيز ساكت ننشسته و پاسخ داد من هيچگاه براي اخراج بازيكن نقش بازي نكرده ام آدبايور كاملا با آرنج خود به صورت من زد كه اين خطاي مسلم و آشكاري بود.
 يکشنبه 8 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن