تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820101726




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش بين المللي نوآوري در پرستاري و مامايي كشور در قشم برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: همايش بين المللي نوآوري در پرستاري و مامايي كشور در قشم برگزار شد
اولين همايش بين المللي نوآوري در پرستاري و مامايي كشور به مدت دو روز در جزيره قشم، برگزار شد.


به گزارش روز چهارشنبه ايرنا، دكتر زهرا مشتاق دبير همايش بين المللي نوآوري در پرستاري و مامايي، هدف اصلي اين همايش را ارايه دستاوردهاي علمي و تبادل اطلاعات و تجربيات در زمينه نوآوري در پرستاري و مامايي، ذكر كرد.
وي، گفت: محورهاي اصلي همايش با عنايت به اصل جامع گرايي (Holism) و محوريت سلامت، در ارايه مراقبت هاي پرستاري و مامايي به مباحث مختلف در اين راستا پرداخته است.
مشتاق، اظهار داشت: در اين همايش با توجه به نيازهاي مراقبتي در تمامي گروههاي سني و حوزه هاي ارايه خدمات به طرح تازه هاي پژوهشي و نوآوري هاي صورت گرفته در عرصه هاي آموزشي، پژوهشي، مديريت و خدمات باليني و پرستاري توجه ويژه شده است.
وي گفت:اعضاي كميته علمي همايش از ميان 80 مقاله ارسال شده به دبيرخانه همايش 57 مقاله را انتخاب كردند كه 30 مقاله در قالب سخنراني و 27 مقاله نيز در قالب پوستر ارايه مي شود.
دبير همايش بين المللي نوآوري در پرستاري و مامايي، بيان داشت: با توجه به اهميت مباحث ارايه شده، عناوين ويژه در قالب پانل و كارگاههاي آموزشي با هدف ارتقاي دانش و خدمات پرستاري و مامايي كه در نهايت به سلامت جامعه مي انجامد، پوشش داده مي شود.
دكتر مهدي شادنوش قايم مقام رياست دانشگاه در شعبه بين الملل و مجازي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي نيز در اين همايش، گفت: تلاشگران عرصه هاي فرهنگي، سربازان علمي كشورند و با تلاش گسترده آنان، هيچ بيگانه اي جرات جسارت به نظام مقدس جمهوري اسلامي و انتخاب نامي غير واقعي بر خليج هميشه فارس ايران را نخواهد داشت.
وي، با اشاره به اهميت مباحث علمي و برگزارش همايش هاي مختلف، گفت: دنيا در حال حركت به سوي منطق و گسترش مباحث علمي است و بايد با كمك دانشمندان ايراني، منطق را جايگزين جنگ هاي مسلحانه كنيم.
دكتر مهرنوش پازارگادي رييس دانشكده پرستاري و مامايي شعبه بين الملل و مجازي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي نيز طي سخناني، ضرورت پرورش خلاقيت و نوآوري در آموزش عالي را مورد توجه قرار داد.
وي، تنها راه مواجه با دو چالش توسعه نيافتگي و جهاني شدن را دستيابي به شيوه هاي نوين آموزشي و استفاده از آنها و توجه واقعي به پرورش خلاقيت ها در آموزش و پرورش و دانشگاهها دانست.
ك/2 7297/1387/675 شماره 680 ساعت 16:20 تمام
 چهارشنبه 4 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن