تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819877371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تعدادي از اعضاي شركت انبوه سازان شفق مقابل قوه قضاييه تجمع كردند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تعدادي از اعضاي شركت انبوه سازان شفق مقابل قوه قضاييه تجمع كردند
اجتماعي. قضايي. قضايي
حدود ‪ ۱۰۰‬نفر از اعضاي شركت انبوه سازان نگين غرب (شفق) مقابل قوه قضاييه تجمع كرده و خواستار رسيدگي به وضعيت پرونده قضايي خود شدند.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار اجتماعي ايرنا يكي از اعضاي شركت شفق گفت:
از سال ‪۱۳۸۰‬از اين شركت واحد مسكوني اقساطي خريداري كردم كه پس از گذشت هشت سال تاكنون نتوانسته ام آن را دريافت كنم.

وي گفت: اين شركت از سال ‪ ۸۰‬اقدام به فروش واحدهاي ‪ ۵۰‬تا ‪ ۱۸۰‬متري به مشتريان كرد كه طبق قرارداد متعهد شد ظرف مدت ‪ ۱۸‬ماه و حداكثر ‪ ۲۸‬ماه واحدها را تحويل دهد. ولي به رغم گذشت اين مدت، شركت به تعهدات خود عمل نكرده است.

اين خريدار افزود: پس از آن كه شركت به تعهدات خود عمل نكرد، اعضا عليه فروشندگان شكايت كردند كه در نهايت از ابتداي سال جاري دستگاه قضايي به فروشندگان مهلت هفت ماهه‌اي را تعيين كرد تا شركت به تعهدات خود عمل كند.

وي ادامه داد: پس از پايان مهلتي كه نمايندگان دستگاه قضايي تعيين كرده بودندف تعدادي از اعضاء امروز اينجا جمع شده و خواستار رسيدگي فوري به وضعيت پرونده خود هستند و اكنون سه نفر از نمايندگان اعضا در جلسه‌اي با نمايندگان قوه قضاييه وضعيت پرونده را بررسي مي‌كنند.

گزارش خبرنگار ايرنا حاكي است تجمع‌كنندگان با در دست داشتن پلاكاردهايي خواستار خلع يد متهمان، فروش فوري اموال متهمان و پرداخت حقوق شاكيان و برخورد قاطع با مفسدان اقتصادي هستند.

تجمع‌كنندگان خاطر نشان مي‌كنند كه دادگستري كل استان تهران در چهارم آذر ماه سال جاري طي اطلاعيه‌اي در مورد تعيين وضعيت پيش خريداران نگين غرب اعلام كرد: با توجه به اتمام مهلت متهم اين پرونده (غلامرضا فروغي) براي تعيين تكليف و جلب رضايت اعضاي پروژه و استقرار هيات منتخب دادگستري در محل، بدينوسيله توجه موكد پيش خريداران را كه تاكنون وضعيت آنها تعيين تكليف نشده است، به موارد ذيل جلب مي‌كند:
اعضايي كه اسامي آنان در ليست نصب شده در محل پروژه نگين غرب و همچنين در محل دفتر خانه ‪ ۶۴۴‬درج شده، در اسرع وقت و در مدت ‪ ۱۵‬روز از تاريخ ‪۲۷‬ آبان ماه سال جاري، جهت تعيين و اخذ تاييديه محضري به دفتر خانه شماره ‪ ۶۴۴‬مراجعه كنند.

اطلاعيه دادگستري استان تهران تصريح كرده بود در صورت مراجعه نكردن در موعد مقرر، مراتب به منزله انصراف تلقي شده و واحد تعيين شده به اعضاي ديگر با توجه به تاريخ قرارداد واگذار خواهد شد. تكميل و تحويل واحدها وفق تعهدات صورت گرفته تحت نظارت هيات منتخب صورت مي‌گيرد.

دادگستري كل استان تهران در آن اطلاعيه نوشته بود: با توجه به تكميل ظرفيت واحدهاي فاز يك پروژه نگين، بقيه اعضايي كه تعيين نكليف نشده اند، درخواست خود را براي اختصاص زمين به نرخ كارشناسي به هيات منتخب دادگستري مستقر در پروژه تحويل دهند. بديهي است واگذاري زمين تحت نظر اين هيات و با توجه به تاريخ درخواست، از زمين‌هاي با مساحت كمتر آغاز مي‌شود.

اطلاعيه تصريح كرده بود اعضايي كه تمايل به دريافت زمين ندارند، بايد پس از مهيا شدن شرايط و امكان فروش اراضي كه زمان آن در اطلاعيه‌هاي بعدي اعلام مي‌شود، تقاضاي خود را به هيات منتخب ارايه كنند.

دادگستري كل استان تهران نوشته بود: همه اعضاي پروژه اعم از اعضاي شركت هاي صبا و مفيد آريا وجوه مورد تعهد خود را فقط به شماره حساب اعلامي به نام انبوه سازان مفيد آريا واريز كنند. پرداخت ديون به هر شكل و به هر حساب ديگري، ايفا نشدن تعهد عضو تلقي مي‌شود.
 دوشنبه 2 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4025]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن